Gå til innhold

Er dette en bra måte å gjøre det på?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sikkert beste måten for deg TS - for da slipper du diskusjoner og spørsmål som kan bli vanskelige å besvare. Men er du sikker på at det som er best for deg - automatisk også er best for henne?

Det er uansett for jævlig å ikke få anldning til å ha en stemme i en slik situasjon. Det er noe med å få beholde en viss verdighet oppi det hele. Når man ikke engang er verdt å bli snakket med face-to-face, da er følelsen av krenkelse snublende nær.

Jeg synes du kan ta deg tid til dette eller haster det så voldsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hadde kjærasten min gjort det der med meg hadde eg sitti igjen som eit gedigent spørsmål og ikkje skjønt greia, trur eg. Hadde trudd det var ein dårleg spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å være max forvirra hvis du gjør dette. Hadde dette blitt gjort mot meg hadde jeg oppsøkt deg personlig for å kjefte på deg og vært skikkelig bitchy! Jeg hadde vært skikkelig forbannet, og hadde aldri klart å stole på en mann som hadde gjort noe hyggelig mot meg igjen.

Hadde du satt deg ned og forklart hva du tenker og føler og at det ikke funker for deg, så hadde jeg kanskje grått ja, men jeg hadde ikke vært forbanna. Og det er MYE enklere å takle de fleste kvinnfolk når de er lei seg kontra når de er forbanna. Hvertfall meg!

Synes du er feig som få!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg syntes ikke det er en bra måte å gjøre det på, jeg syntes det er feigt. Om min samboer hadde gjort det du planlegger å gjøre, hadde jeg følt meg regelrett lurt. For meg er det best å si det rett ut. Det gjør kanskje vondt der og da for begge, men i det lange løp er det enklere å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din vil i det minste oppdage hvilken feig mann hun var sammen med - og hvis dette er et mønster så er det kanskje like greit at han stikker.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kommer hjem i kveld. Jeg skal ordne henne en fin middag og har allerede ryddet og vasket leiligheten. Skal gi henne en massasje etter middag og ta henne med innpå soverommet etterpå. Forhåpentligvis får jeg henne til å sovne og slappe av godt og trygt. Jeg har skrevet et brev, som jeg skal legge igjen på stuebordet. Avtalt med kompiss at han skal komme å hente meg når jeg sender melding. Allerede pakket med meg mine viktigste saker og er klar for å bli singel. Er dette en bra og smertefri måte å gjøre det på? Vår siste dag sammen blir jo veldig fin og hyggelig, så slipper vi gråting og drama.

Deres siste dag blir preget av falskhet. Og "vi" slipper kanskje gråting og drama hvis du med det mener at du slipper det, men det er en veldig feig måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt så høres det der ut som den værste måten å dumpe noen på. Hvor feig er du egentlig? Er du redd for kjæresten din? Er du en mann eller en liten guttevalp?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer hjem i kveld. Jeg skal ordne henne en fin middag og har allerede ryddet og vasket leiligheten. Skal gi henne en massasje etter middag og ta henne med innpå soverommet etterpå. Forhåpentligvis får jeg henne til å sovne og slappe av godt og trygt. Jeg har skrevet et brev, som jeg skal legge igjen på stuebordet. Avtalt med kompiss at han skal komme å hente meg når jeg sender melding. Allerede pakket med meg mine viktigste saker og er klar for å bli singel. Er dette en bra og smertefri måte å gjøre det på? Vår siste dag sammen blir jo veldig fin og hyggelig, så slipper vi gråting og drama.

Nei, dette er ikke den rette måten å gjøre det på. Det er den feigeste måten å gjøre det på.

Etter en sånn måte å avslutte et forhold på så tror jeg at du vil oppleve mer drama.

Hadde noen gjort det mot jeg hadde jeg oppsøkt ham og tatt for meg - det tror jeg de fleste hadde gjort.

Det er bedre at du sier det som det er. Det vil bli mindre drama av det - men at det vil bli tårer, det må du regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo gi henne brevet, men vente mens hun leser det og la henne snakke ut etterpå. Respektløst mot henne og det dere har hatt sammen, å bare forlate henne alene med et slikt brev.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her må jo være en trolletråd? Hvis det ikke er det:

DU slipper kanskje gråting og drama. For henne føles det som at forholdet hun kanskje har følt har gått litt dårlig i det siste plutselig tar en bra vending, hun våkner fornøyd over at endelig begynner ting å bli bra, og så blir hun knust. Det kalles å bygge noen opp for å dytte dem ned.

Endret av Dragonfly84
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun våkner i det du er på vei ut, og lurer på hva du driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Hva får deg til å tro at det er en fin måte å bli dumpet på å våkne opp til et brev dagen etter en hyggelig date med den flotte kjæresten man har vært sammen med lenge? Du sier du forklarer alt i brevet, og at hun ikke vil sitte igjen med spørsmål. Og jo - det vil hun definitivt, på grunn av måten du gjør det på. Hvis du da begrunner det med at du ville slippe grining og drama, tror jeg dama seriøst vil begynne å lure på hva slags fyr hun har vært sammen med. Tror heller ikke du skal forvente at "det går over etter en måned eller to". Det er bare naivt, og med tanke på måten du avslutter det hele på tror jeg du vil doble tiden det tar å komme over deg. Det blir som å legge seg i en vakker solnedgang for å våkne til helvete og dommedag. Feigt, uskånsomt og veldig egoistisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper dere er fornøyde nå for tro det eller ei så tok jeg til meg det dere sa. Værste jeg har vært med på, men hun fikk vel hvertfall sagt det hun trengte å si. La igjen brevet tilfelle det kan hjelpe henne videre. Er fortsatt usikker på om dette var bedre enn den måten jeg hadde tenkt å gjøre det på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpløs

Bra du var mann nok til å takle litt drama. Planen din må jo være den verste måten man kan bli dumpet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper dere er fornøyde nå for tro det eller ei så tok jeg til meg det dere sa. Værste jeg har vært med på, men hun fikk vel hvertfall sagt det hun trengte å si. La igjen brevet tilfelle det kan hjelpe henne videre. Er fortsatt usikker på om dette var bedre enn den måten jeg hadde tenkt å gjøre det på.

Godt å høre at man kan komme igjennom til noen da.

Veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad du tok til vett, hadde vondt i magen gjennom hele tråden og syntes synd på jenta. Trodde ikke du kom til å forandre mening, siden det virket som om du trodde det var den perfekte planen, men flott at du gjorde det :D Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

(X)-dama di sin dagbok i morra:

"Jeg kom hjem i kveld, typen hadde ordna en herlig middag og leiligheten så skikkelig bra ut -så digg! Uten at jeg måtte spørre så ga han meg massasje, såååå avslappende og deilig, vi sovna i armene på hverandre i natt -herlig etter en lang dag. I dag når jeg våkna så var han borte -husker at jeg hørte noen ringte på døra i natt, og jeg reagerte litt på den bagen som stod i gangen i går kveld, men han skulle da ingenting i dag tidlig? Hmm, vel det ligger et brev her på bordet -etter den fiiine dagen i går så skal jeg sette meg godt til rette med en kopp te og lese nå. Hehe, kanskje det er et kjærlighetsbrev fra den fine, fine kjæresten min? Tror nesten jeg ble litt nyforelska i ham igjen etter i går, hihi!"

Etter et par minutter og en knust tekopp:

HVA FAEN??????

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...