Genesis Skrevet 15. juni 2011 #21 Del Skrevet 15. juni 2011 Så mener du at denne gutten er ydmyk og snill? Mener du at jenter faller for det stikk motsatte av denne gutten? Jeg skjønner ikke helt relevansen av innlegget ditt. Relevansen til innlegget mitt er som følger: Denne gutten som ts prater om, hadde garantert behandlet henne veldig bra, så ivrig som han er.....(forutsatt at han ikke er en psykopat av ymse slag) Det er også dette de fleste jenter sier de ønsker, men realiteten er annerledes. Snille og gode gutter som gir jenter masse positiv oppmerksomhet er ikke spennende, og er derfor tapere på kjønnsmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 15. juni 2011 #22 Del Skrevet 15. juni 2011 Jenter blir jo tydeligvis aaaldri fornøyd når det gjelder menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håpløs Skrevet 15. juni 2011 #23 Del Skrevet 15. juni 2011 Dere blander det å være snill med usikkerhet. Jenter vil ha snille gutter, men som likevel fremstår som sterke og selvsikre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #24 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har vært borti en sånn en jeg også! Kunne ikke logge inn på facebook uten at chatten poppet opp. Tre minutter etter første date fikk jeg melding hvor han lurte på hva jeg syntes om daten vår, og så en lang utgreiing om hva han syntes om daten vår. HVER DAG fikk jeg melding om vi skulle finne på noe. Til slutt sa jeg til ham at jeg syntes det ble litt for intenst, og da skjellet han meg ut og slettet meg som venn på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 16. juni 2011 #25 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Dere blander det å være snill med usikkerhet. Jenter vil ha snille gutter, men som likevel fremstår som sterke og selvsikre. Det finnes to kategorier gutter som er problematiske. A: De som ikke er forelsket. B: De som er forelsket. A-laget: De som ikke er forelsket; er coole, tiltrekkende, og hard to get. En utfordring, noe urealistisk å strekke seg etter. For de driter jo eventuelt i om det er deg de knuller. De er selvsikre fordi de ikke har noe å tape, og får de ikke deg kan de liksågodt høvle over venninna di. B-laget: De som er forelsket, som kjenner blodet bruser, og blir usikre hver gang de kommer i kontakt med din blendende skjønnhet, og dine øyne som rører dem innerst i sjelens dyp. Jeg var på B-laget i forhold til ei dame for få år siden. Jeg ble rett og slett usikker, og hun turte ikke. Hun tok en som var litt mer a-lag, men ringte meg ett halvt år senere, da han hadde dratt på ferie med hun andre dama som hun ikke visste om. Det er fort gjort å havne på B-laget dersom dama har for sterk effekt. Endret 16. juni 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håpløs Skrevet 16. juni 2011 #26 Del Skrevet 16. juni 2011 Gutter blir ikke dumpet bare fordi de er forelsket. Man kan fint være forelsket men likevel fremstå som en sterk person. Jeg har falt for en som er forelsket i meg fordi han er en morsom person å være sammen med. Når han blir flau eller sjenert fordi vi snakker om følelser synes jeg bare han er ekstra søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 16. juni 2011 #27 Del Skrevet 16. juni 2011 Gutter blir ikke dumpet bare fordi de er forelsket. Man kan fint være forelsket men likevel fremstå som en sterk person. Jeg har falt for en som er forelsket i meg fordi han er en morsom person å være sammen med. Når han blir flau eller sjenert fordi vi snakker om følelser synes jeg bare han er ekstra søt. Muligens ikke. Men de blir i alle fall dumpet dersom de viser at de er mer forelsket i dama enn vice versa. Mens menn på sin side vil neppe dumpe dama om rollene var byttet om: de har nemlig selvsikkerheten og romsligheten i seg til å tåle at dama setter seg i en slik "underlegen" posisjon overfor ham. På dette punktet er vi bedre enn kvinner, rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 16. juni 2011 #28 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Relevansen til innlegget mitt er som følger: Denne gutten som ts prater om, hadde garantert behandlet henne veldig bra, så ivrig som han er.....(forutsatt at han ikke er en psykopat av ymse slag) Det er også dette de fleste jenter sier de ønsker, men realiteten er annerledes. Snille og gode gutter som gir jenter masse positiv oppmerksomhet er ikke spennende, og er derfor tapere på kjønnsmarkedet. Jasså? Så han hadde garantert behandlet henne veldig bra? Og hva baserer du det på? Jeg synes faktisk at fyren TS snakker om virker slitsom, og potensielt ekkel. Hvis han holder på slik allerede, hvor eiesyk og sjalu blir han ikke hvis de blir sammen? Forøvrig, når du sier "snille og gode gutter", tenker du sannsynligvis på tøffelhelter. Det stemmer nok at jenter ikke vil ha veike tøffelhelter. De vil gjerne ha noen med bein i nesa, og som har respekt for seg selv. Og det går helt fint å være veldig snill og grei uten å være en "pushover". På grunn av dine bitre innlegg, går jeg ut ifra at du er en tøffelhelt/pushover som ikke har noe særlig suksess med damene fordi du blir en logrende liten valp som dilter rundt beina hennes. Det blir slitsomt/kjedelig ganske fort for dem, så de går videre til neste. Som sagt så går det helt fint å være snill og behandle kvinner pent til enhver tid, men uten å være en pushover. Man må ikke være drittsekk for å ha ryggrad og selvrespekt, i motsetning til det du ser ut til å tro. Endret 16. juni 2011 av hulaboer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 16. juni 2011 #29 Del Skrevet 16. juni 2011 Jasså? Så han hadde garantert behandlet henne veldig bra? Og hva baserer du det på? Jeg synes faktisk at fyren TS snakker om virker slitsom, og potensielt ekkel. Hvis han holder på slik allerede, hvor eiesyk og sjalu blir han ikke hvis de blir sammen? Forøvrig, når du sier "snille og gode gutter", tenker du sannsynligvis på tøffelhelter. Det stemmer nok at jenter ikke vil ha veike tøffelhelter. De vil gjerne ha noen med bein i nesa, og som har respekt for seg selv. Og det går helt fint å være veldig snill og grei uten å være en "pushover". På grunn av dine bitre innlegg, går jeg ut ifra at du er en tøffelhelt/pushover som ikke har noe særlig suksess med damene fordi du blir en logrende liten valp som dilter rundt beina hennes. Det blir slitsomt/kjedelig ganske fort for dem, så de går videre til neste. Som sagt så går det helt fint å være snill og behandle kvinner pent til enhver tid, men uten å være en pushover. Man må ikke være drittsekk for å ha ryggrad og selvrespekt, i motsetning til det du ser ut til å tro. Det jeg har uthevet er riktig, men her går du i den samme fella du mener Genesis går i: du leser ting inn i situasjonen du strengt tatt ikke har noen forutsetninger for å vite noe om (som jeg heller ikke har). Genesis tolket fyren dithen at han viste oppriktig interesse, mens du tror han er pushover. Ingen av oss vet vel hvordan han egentlig er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #30 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg lurer på hvordan det gikk med ts jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håpløs Skrevet 16. juni 2011 #31 Del Skrevet 16. juni 2011 Muligens ikke. Men de blir i alle fall dumpet dersom de viser at de er mer forelsket i dama enn vice versa. Mens menn på sin side vil neppe dumpe dama om rollene var byttet om: de har nemlig selvsikkerheten og romsligheten i seg til å tåle at dama setter seg i en slik "underlegen" posisjon overfor ham. På dette punktet er vi bedre enn kvinner, rett og slett. Tvert i mot. En av hovedgrunnene til at jeg ble sjarmert av han var den oppriktige interessen. Utgangspunktet var jo naturligvis bra, men det er vanvittig herlig at han tar mye initiativ, forteller at han liker meg, sender mye meldinger osv. Forelskede gutter er topp så lenge dette er en fyr man i utgangspunktet faller for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå