Gå til innhold

Sex på morgenkvisten

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Ingenting er bedre enn å ligge i senga og late seg, kose og stryke en helge-morgen. Men jeg har litt sånn må tisse først, og gjøre noe med ånden... :oops: Men så er jeg klar, som et egg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Innlegg  

glamourgirl Skrevet: Ons Nov 12, 2003 11:48    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Ingenting er bedre enn å ligge i senga og late seg, kose og stryke en helge-morgen. Men jeg har litt sånn må tisse først, og gjøre noe med ånden...  Men så er jeg klar, som et egg  

:enig:

Men av og til våkner jeg av at han omtrent er på vei inn i meg, og det er da en deeilig måte å bli vekket på

(Pokker. Jeg er ikke noe flink til å legge sitater inn i svarene mine jeg... Det blir ikke sånn som når dere andre gjør det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Vekkerklokken rrrrringer! Kaste seg over hverandre uavhengig av å måtte tisse og eventuell fiselukt under dyna og dødrottelukt i munnen...?

Nei, takk meg til late helgemorgener... da...

:hoho: Ja, det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgensex er bra det gubben min er mer opplakt om morgenen så det hender det ja , jeg liker helst kvelden føler at vi har bedre tid men det er ikke noe forskjell på morgen eller kveld det er like godt . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er bedre enn å ligge i senga og late seg' date=' kose og stryke en helge-morgen. Men jeg har litt sånn må tisse først, og gjøre noe med ånden... :oops: Men så er jeg klar, som et egg :D[/quote']

Selvfølgelig er jeg sånn også... :roll:

Må kvitte meg med ånden og MÅ tisse litt først hvis ikke går det aldri for meg... :ler: men etter det er det full rulle ja!

Skulle ønske mannen våkna samtidig med meg... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, hakke sånt vi! :lol:

Helt ærlig så har vi faktisk ikke det, jeg er avhengig av å gå på do som det første jeg gjør, og når kjærsten først har dratt seg ut av drømmeland, så er det første han MÅ HA kaffe og en røyk (på balkongen siden han ikke får røyke inne hos meg!!), og etter det så er liksom den "ligge-i-senga"kosen long gone!! :ler:

Men ellers så har vi sex akkurat når det passer, har ingen favoritt-tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morra sex må nok foregå i helgene, siden han kjører avis før jobb. Er ikke motakelig for sex kl. halv fire på morgenen. gjesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekkerklokken rrrrringer! Kaste seg over hverandre uavhengig av å måtte tisse og eventuell fiselukt under dyna og dødrottelukt i munnen...?

:ler: Dette var en god virkelighetsbeskrivelse, unntatt det med fisen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt topp for meg men begge må ta en liten tur på badet først skylle ut bommulen av kjeften å få tøm blæra , det beste er jo å ta en rask dusj det bare øker lysten :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Som så mange ganger før: Enig med min venn Fryden!

Må i alle fall opp og tisse! Og da pusser jeg gjerne tennene full fart også! :ler:

Men det er ikke hverdagskost her i huset, vi er 5 stykker som skal opp og ut dørene. Må i så fall være helgekos, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
Annonse
Gjest Anonymous
ehhh... absolutt ikke i hverdagene... er trøtt som en dupp og lite hyggelig.... vil bare være i fred.... synes det er lite alright å våkne til forventninger om sex.... skjer bare ikke!!!!!! i helgene kan det til nød gå ann' date=' men det står ikke særlig høyt på ønskelisten, nei....[/quote']

Enig med du!

Lite hyggelig om morran jeg heller...

Trøtt, sove, ikke røre!!!

I helgene kan det gå, har skjedd og er kos det.

Men jeg bruker så lang tid om morran til og "bli meg selv" så midt på dagen er like så greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en kjempebra start på dagen, MEN det må ikke være en sånn type "stressamorgen". Da er jeg både gretten og trøtt, noe som logisk nok resulterer i en heller redusert sexlyst.

Tusenfryds' fenomen ligger det noe i, btw. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Morgenkos funker sjeldent for meg. Har nesten aldri lyst om morgenen. Synd, for samboeren er jo supersøt med sovesveisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Av og til kan det være godt, men med barn i huset er det sjelden aktuelt. Å bli vekket en stund før de skal opp er totalt uaktulet, for jeg må ha søvnen min.

Og jeg hadde ikke gjort det, om jeg ikke ville selv. :wink: Begge må ha lyst, for ellers blir det helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...