Gå til innhold

Sex på morgenkvisten

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

La inn et spørsmål her for en stund siden om "Stønn og hyl under akten". Takknemlig for mange synspunkter, så jeg vil lufte et annet "problem" jeg har, nemlig morrasex.

Samboeren min er en ekstrem tilhenger av dette, da er han uthvilt, har forholdsvis god tid (i hverfall hvis vi starter tidlig eller det er helg), og er er generelt i "kosemodus". Jeg er alfabetisk sett en skikkelig morragretten person - er rett og slett sjeldent i humør til å ha sex rett etter at jeg har våknet. Det blir litt kjegling mellom oss pga. dette, spesielt fordi han hevder å ha lest at kvinner er mer motagelig for orgasme om morgenen :o Stemmer dette? Hvordan er stemningen blant folket der ute for sex på morgenkvisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns d er kjempekos i helgene, men på hverdager er det ikke SNAKK om....Da vil jeg sove så lenge som mulig, før jeg tomler ut av av bingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er morragretten så må jo det å være å våkne av sex den beste måten å bli vekt på ??? :blunke:

Er man trett/ikke våken selv så er det jo bare å la den andre gjøre jobben.

En kjappis på morgenen har hvertfall jeg alltid tid til / lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg synes det er en koselig måte å starte dagen på. Ihvertfall de dagene som ikke er kaotiske og stressa før man har rukket å åpne øynene. Og de andre dagene kan man som foreslått skvise inn en kjappis :wink:

Om man ikke er våken, så blir man! :Nikke:

Og den som er mest våken har ansvar for å sette ting i gang :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehhh... absolutt ikke i hverdagene... er trøtt som en dupp og lite hyggelig.... vil bare være i fred.... synes det er lite alright å våkne til forventninger om sex.... skjer bare ikke!!!!!! i helgene kan det til nød gå ann, men det står ikke særlig høyt på ønskelisten, nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke sammen med kjæresten, så synes det stort sett er kjempekos måte å starte dagen på. Enten det er en "kjapp en" i uka eller i helgen med mye tid og nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig morragretten, så morgensex skjer kun når vi kan ligge i sengen en times tid og slappe av først, altså i helgene. Da er det vanvittig digg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så glad i morgensex - føler meg klissete utover dagen samme hvor mye jeg dusjer etterpå :oops: sambo påstår at han liker morgensex, fordi han da er våken og opplagt, men jeg har ikke sett så mye til det. nettopp fordi han ikke er våken? ;)

jeg liker best ettermiddagssex og kveldssex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Mer mottakelig for orgasme om morningen??? Fant han ikke på en bedre skrøne for å få morgensexen sin?

Ok, nei jeg er heller ingen morgensex person, jeg er morgengretten.

Studier har forresten vist hvordan sexlysten hos menn og kvinner går i bølgedaler i løpet av et døgn. Men begynner på topp og svinger litt opp og ned, rett før de legger seg er de i en dal mener jeg å huske. Mens kvinner begynner i en dal og avslutter dagen på en topp. Men dette er gjennomsnittlig damer og herrer, bare til en påminnelse før noen kommer og sier at det motsatte gjelder for dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å våkne til kos og sex i helgene! Skulle ønske jeg kunne våkne først noen ganger, så han også kunne få føle det, men er B-menneske.

Av den grunn er det nok ikke så om å gjøre med sex om morgenen på hverdagene, men av og til er det kjempegodt. Hmm, trenger litt tid på å våkne da også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig koselig med morgensex, men det er nok ikke sant at kvinner lettere får orgasme om morgenen - faktisk er det slik at menn er mer opplagte om morgenen og kvinner er mer klare på ettermiddag/kveld... Har noe med utposjoneringen av hormoner å gjøre visstnok.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgensex er digg, men vi må ha god tid. Jeg klarer ikke sprette opp og løpe på jobb rett etterpå. Trenger å få summet meg først. Synes derfor det er best i helgene. Men dersom jeg våkner en mandag morgen av en ivrig tunge, takker jeg ikke nei!!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekkerklokken rrrrringer! Kaste seg over hverandre uavhengig av å måtte tisse og eventuell fiselukt under dyna og dødrottelukt i munnen...?

Nei, takk meg til late helgemorgener... da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...