Gå til innhold

Slik ser den "typiske" KG-kvinnen ut.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

den typiske KG-kvinnen tenker jeg mer på som er i slutten av tyveårene, begynnelsen av trettiårene, halvlang frisyre i en "rolig" farge, går mye i typ "mammaklær", vide tunikaer, bukser og en type ballerinasko. Et par to-fem kilo overvektig, går gravid med pode nummer to, tenker mye på økonomi og lager all mat fra bunnen av selv - for gud forby om poden skulle få i seg halvfabrikata.

Litt sånn.. men kanskje det bare er de få individene som virkelig "står fram"? .. :sjenert:

Jeg signerer den så veeeldig! :fnise: Her lages alle sauser, fiskegratenger...ja, alt utenom pasta enkli, fra bånn av!

og på tråder hvor det diskuteres hvor mye/ hvor ofte man spiser godteri, så er det svæææært mange/ så-å-si alle som sier at de spiser det sånn en gang i mnd kanskje...det TVILER jeg på!

jeg tenker på den typiske Kg-kvinnen som veeeeeldig godt utstyrt med puppestell! har lest innlegg om " jeg har såå store pupper, og magen er sååå flat, så det er umulig å finne klær som sitter som de skal!" og, " jeg er 167 cm og størrelse DD i Bh"

Jeg synes det er litt mye artig i denne tråden også ;

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=557925

mange Kg-kvinner liker å fremstå som skikkelig treningsnarkomane som gjerne står opp kl 6 å jogger før jobben :fnise:

...men MANGE her inne liker jeg kjempegodt! og det er fakta at det ER mange vakre mennesker her inne :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes nok enorm variasjon på hvem KG-kvinnen er. :kaffekopp:

Her er raddiser, konservative, liberale, Ottar-kvinner, enslige foreldre (mor eller far), gifte, samboende, arbeidssøkende, karriereklatrende, studenter, yrkesskoleelever, allmennfag/handel-og kontor-elever, håndtverkere, akademikere, gründere, sosifober, sosiale, glade, sure, bitre, fornøyde, medarbeidere, ledere, folk som er bosatt i Norge, folk som bor i utlandet, folk i livskriser, folk i lykkeligel omstendigheter, opptatt av mat, slanking, forbrukerspørsmål, samliv, tenåringer, unge voksne, eldre voksne, usikre, sikre, ekshibisjonister, anonyme, osv, osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

TS - kudos til deg! Knallbra!

Bare så synd det var så mange, som ikke skjønte innlegget ditt :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen måtte ødelegge her og, ser det ut til.

Innlegget til TS stemmer jo. Et fåtall av store damer tror de er nette og små. Men normalvektige, sunne jenter, undervektige jenter og overvektige jenter er stort sett overbevist om at de er større enn de er. Dette er vist i undersøkelser hvor man får manipulerte bilder av sin egen kropp som kan skal strekke ut til riktig størrelse; så og si alle gjør seg selv 8-20% større enn de er.

Endret av chikako
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen måtte ødelegge her og, ser det ut til.

Hvem ødelegger? Ser ikke noen ødeleggelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg signerer den så veeeldig! :fnise: Her lages alle sauser, fiskegratenger...ja, alt utenom pasta enkli, fra bånn av!

og på tråder hvor det diskuteres hvor mye/ hvor ofte man spiser godteri, så er det svæææært mange/ så-å-si alle som sier at de spiser det sånn en gang i mnd kanskje...det TVILER jeg på!

jeg tenker på den typiske Kg-kvinnen som veeeeeldig godt utstyrt med puppestell! har lest innlegg om " jeg har såå store pupper, og magen er sååå flat, så det er umulig å finne klær som sitter som de skal!" og, " jeg er 167 cm og størrelse DD i Bh"

Jeg synes det er litt mye artig i denne tråden også ;

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=557925

mange Kg-kvinner liker å fremstå som skikkelig treningsnarkomane som gjerne står opp kl 6 å jogger før jobben :fnise:

...men MANGE her inne liker jeg kjempegodt! og det er fakta at det ER mange vakre mennesker her inne :jepp:

Alle KG-kvinner ser slik ut, samtidig som de har 3 doktorgrader, tvillinger, full jobb og er politisk aktive i fritiden, og har sex 3 ganger om dagen med mannen sin, som de er gift med - og slanke holder de seg ved å gå på lavkarbo - puppene er naturlige:

http://blogue.us/wp-content/uploads/2009/04/dolly_parton300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn TROR hun at hun ser ut:

Min lenke

ENDRET!

Vel, jeg har inntrykk av at veldig mange av KG-damene har silikonpupper, men det er vel ikke snakk om at vi som ikke har det går rundt og tror vi har det? :klø: Mener du å si at kvinner på KG tror de er sylslanke med silikonpupper, mens de i virkeligheten er skikkelig tykke? Bare at de ikke vet om det selv? :klø: Imponerende!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

På bakgrunn av dette har jeg designet et dataprogram som gjør det mulig for meg å få en "profil" på hvordan den "typiske KG-kvinnen" ser ut, utseendemessig, basert på informasjon fra KG-forumet.

Kjører muligens det programmet på karbonbasert hardware, og henter inn bildedata fra google bildesøk.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne blitt en oppbyggelig tråd, men ble en tråd for å slenge dritt. Som vanlig.

Savner gamle KG :tristbla:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne blitt en oppbyggelig tråd, men ble en tråd for å slenge dritt. Som vanlig.

Savner gamle KG :tristbla:

Det har da alltid vært slik at noen finner glede i å trykke ned andre på KG? Alt var slettes ikke bedre før, og det er da utrolig mange hyggelige, oppbyggelige mennesker med kloke og fine ord til andre her, selv om det også er noen som må disse andre for å bygge eget ego innimellom ! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har da alltid vært slik at noen finner glede i å trykke ned andre på KG? Alt var slettes ikke bedre før, og det er da utrolig mange hyggelige, oppbyggelige mennesker med kloke og fine ord til andre her, selv om det også er noen som må disse andre for å bygge eget ego innimellom ! :)

Da jeg ble medlem (første gang) kunne man opprette tråder uten å få den dritten, i alle fall. Nå virker det som om ALLE tråder blir offer for at noen må slenge med leppa. Men jeg ser jo at denne er litt mer utsatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...