Gå til innhold

Lottiplotts funderinger


Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Gjest Lottiplott

Noen ganger trenger man bare å få ut litt tanker om alt og ingenting. Frustrasjoner, gleder, meninger og generelt skravling. Jeg har blogget tidligere, men har ikke helt lyst til det igjen. En dagbok virker dermed veldig fristende, så her kommer jeg til å skrive litt om min hverdag som student med deltidsjobb, samboer og en skjønn liten pus :hjerte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottiplott

Kan vel like gjerne begynne litt.. Akkurat nå sitter jeg og skal egentlig jobbe med eksamen, mappeeksamen. Skal endre målform fra bokmål til nynorsk på en oppgave, og bearbeide en gruppeoppgave til min egen. Så skal det skrives en metatekst, før jeg kan levere på fredag. :) Det blir deilig å få den ut av verden! :)

så har jeg muntlig eksamen på tirsdag, før jeg endelig har "ferie"! :danse: Skal jobbe litt, men ferie er ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Ja, da var det snart kvelden igjen! Tida går så fort om dagen! :hakeslepp: I dag har jeg prøvd å jobbe med eksamen, men har tilbragt litt mye tid på KG.. Arbeidslyst kom og treng deg på - her vil du motstand finne! :-p

Har akkurat sett Paradise da.. Jeg forstår ikke hvorfor Micke ikke sendte ut Kim, da hadde han kunnet stå med Nora og Marius med Heidi. Da ville jo Nora og Micke vært det sterkeste paret! Uff, det er lett å bli revet med i slikt søppeltv.

Men jeg har likevel vært litt flink i dag da. Har satt på en heeel vask! :husarbeid: Haha.. :-p Men da får hvertfall kjærestebeist litt arbidstøy:)

I morgen satser jeg på å dra opp på skolen og jobbe, håper på å bli ferdig med å bearbeide oppgavene da. :) Wish me luck :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Og der ble jeg husvarm! :D Hihi^^

Edit:skriveleif

Endret av Lottiplott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottiplott

Hmm, ny dag - nye muligheter! :) Sitter og jobber mer med eksamen i dag, men er veldig klar for å bli ferdig med skolen, få meg jobb og hus og bil og valp og bebis! :-p Haha, verpesjuk de luxe! Samboeren min bare ler av meg, men jeg vet at han lengter litt etter det livet han óg. Her om dagen fant jeg en video på loldogs, en liten schæfervalp som lekte i et basseng. Gjett hvem som ble valpesjuk da! :-p Hihi^^

Men - det er bare ett år igjen før jeg er ferdig utdannet, gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Har akkurat oppdaget fenomenet "Fosterstilling i trygge omgivelser". Liker det. Min lenke

Endret av Lottiplott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

I dag sitter jeg på skolen og prøver å være produktiv! :klappe:

Har en kvart side igjen før jeg er ferdig med oppgavene, og da er det bare metateksten igjen. Kunne sikkert avslutta nå, men jeg tenker det at det er like greit å fylle kravet med ti sider heeeeelt opp, for da er det ingen som slår meg dersom jeg bare skriver en side metatekst. Hadde jeg bare hatt noen til å kunne fortelle meg hva jeg skulle skrive nå! :-p

I dag er det skikkelig fint vær! :danse: Har så lyst til å være ute og gå tur, sitte på terrassen og nyte sola før den forsvinner igjen til helga. Får bare håpe på at sola kommer tilbake når jeg er ferdig med eksamen, for da har jeg to dager fri før jeg skal jobbe! :) *krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Oioioi! Bare en dag til eksamen skal leveres! :D Jeg holder på å avslutte metateksten nå, og føler egentlig at jeg har sånn noenlunde kontroll. Må finne ut hva jeg vil ha som selvvalgt pensum i morgen, men jeg tror kanskje det går bra! *lettet* :hoppendeglad:

Kjærestebeist er utpå med foreldrene sine i dag, og jeg kjenner jeg er litt misunnelig, for det er såå fint vær ute, sola skinner og det er knallvarmt! :biggrin: Var ute og tuslet med ei venninne som kom på besøk for å jobbe med eksamen her siden skolen er steng i dag - og det var skikkelig sommervær i dag! Gleder meg som en unge til sommerferien og til å ha heeelt fri uten å måtte ta hensyn til andre enn meg selv, katten og kjæresbeistet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Ny søndag, nye muligheter? :P

Ble med kjærestebeist utpå i går, og leste til eksamen i båten til svigers. Det var litt digg å ikke sitte hjemme, fikk litt farge i lesepausene også :)

Men nå er det de herre herre dialektene igjen da. Pugge østnorsk vs vestnorsk, østlandsk vs midlandsk vs trøndsk, vestlandsk vs nordnorsk, sørlandsk vs sørvestlandsk vs nordvstlandsk og helgelandsk vs troms- og finnmark og nordlandsk.

Puh. To dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

EN DAG IGJEN!!!

Har jobbet med språkhistorie og dialekter i helga, og holder på å finpusse selvvalgt emne nå. :)

Gleder meg til å bli ferdig! :jepp:

Prøvde forresten å skrive ut noen bilder av kjærestebeist og meg i stad, har tenkt å henge opp babybilder av oss i svart-hvitt i samme ramme. Selvfølgelig streika printeren så de ble rosa i stedet for grå, og jeg har kjøpt feil reserveblekk! Haha, for en jentefeil å gjøre :fnise:

Må finne ut hvilket bilde jeg skal ta i den tredje ramma. Det er en sånn stor avlang ramme med plass til tre bilder, så jeg hadde egentlig tenkt å ha babybilde på hver side, og et av oss begge i midten. Men det passet ikke med stående/liggende format, så må pønske ut noe annet lurt. Dagen vi ble sammen kanskje? I sånn snirklete skrift og et hjerte? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

EN DAG IGJEN!!!

Har jobbet med språkhistorie og dialekter i helga, og holder på å finpusse selvvalgt emne nå. :)

Gleder meg til å bli ferdig! :jepp:

Prøvde forresten å skrive ut noen bilder av kjærestebeist og meg i stad, har tenkt å henge opp babybilder av oss i svart-hvitt i samme ramme. Selvfølgelig streika printeren så de ble rosa i stedet for grå, og jeg har kjøpt feil reserveblekk! Haha, for en jentefeil å gjøre :fnise:

Må finne ut hvilket bilde jeg skal ta i den tredje ramma. Det er en sånn stor avlang ramme med plass til tre bilder, så jeg hadde egentlig tenkt å ha babybilde på hver side, og et av oss begge i midten. Men det passet ikke med stående/liggende format, så må pønske ut noe annet lurt. Dagen vi ble sammen kanskje? I sånn snirklete skrift og et hjerte? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottiplott

herregud, herregud, herregud!!! Nå er det bare halvannen time til eksamen! Nervevrak sa du? Jeg vet at jeg ikke har noe å bekymre meg for, men jeg er likevel skikkelig kvalm, svimmel, puster fort og stresser verre!

Bare jeg står på eksamen nå. Da er jeg ca fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Åh, gjett om jeg er glad for å være ferdig med eksamen! :biggrin:

Fikk en C, og er relativt fornøyd, siden det ene emnet jeg trakk selvfølgelig var det jeg kunne minst.

Må innrømme at det var UTROLIG deilig å kunne sitte oppe lenge i går uten dårlig samvittighet, og å sove helt til halv elleve i dag.

Gleder meg til å kunne komme hjem fra jobb, slappe av med en bok som ikke er pensum, og bare slappe av! :jepp:

Du skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å kicke opp treninga a notch, skal prøve å stramme litt opp til sydenturen i september. :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lottiplott

I dag er en fin dag. Eller om jeg skal si i går. Blir alltid så usikker når klokka er over tolv, selv om det er snakk om max et par timer :-p

Sto opp litt for tidlig, men var på båtførerkurs i 7 intense timer, før jeg dro ut med to av mine beste venninner og spiste! Jentekveld er så koselig - skravlings, god mat, litt vin kanskje og selvfølgelig ørlite sladder på toppen.

I morgen er det båtførerkurs del 2, med eksamen på slutten. Er litt nervøs, men virkelig ikke like nervøs som jeg var før muntlig på tirsdag! Det er 50 spørsmål jeg må svare på, og jeg må ha 80% rette for å bestå. Piece of cake. *krysse fingrene* :-p

Kjærestebeistet dro til søsteren og familien hennes, så han kom hjem og var sååå fornøyd med at niesa vår hadde kjent han igjen og ville sitte på fanget og greier.. Han er så skjønn når han snakker om henne, og alltid såå stolt over å være onkel. :hjerte: Får satse på at vi kan låne henne litt innimellom, så vi kanskje får døyvet den verste verpesjuka. Hvis ikke det bare gjør det verre da. Men det får heller bare være - hun er jo herlig :hjerte:

I det siste har jeg begynt å tenke litt på hvordan vi skal gjøre det i ferien vår også, om det blir Sverigetur eller ikke, og når vi skal til Sørlandet og ha det gøy i dyreparken, bade og tusle i Pollen med en purke i hånda. En purke er et skolebrød forresten, sånn hvis du ikke visste det. Vel, nesten som et skolebrød. Det er litt større, og i stedet for en "kjerne" med vanilje (eller egg som det kalles her), så er det en smal stripe tvers over. Det er den absolutt beste versjonen av skolebrød, for da får du det gode på hver eneste bit!

Hmm, tror kanskje jeg er litt sulten når jeg har behov for å utdype skolebrød sånn midt i en tanke om noe helt annet. Litt sent å spise nå kanskje. Legger meg, jeg.

Natta. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...