Gå til innhold

Dama til kompissen er plagsom

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Yes kompissen min har naturlig nok klart å skaffe seg ei skikkelig snerpete, selvgod og kjedelig frøken. Og uheldigvis er det ikke sånn at jeg skal takke meg lykkelig for at det er kompissen min som må slite med henne, det er nemlig meg hun peser. Hun er for det første alltid med han når han kommer på besøk, som er greit nok i seg selv, men hun er frekk nok til å kommentere og legge seg borti mine saker.

Problemene handler om verdiforskjeller for det meste. Jeg respekterer hennes syn, men hun respekterer ikke mitt. Jeg har ofte tilfeldige ONS, og trives godt med det, og hun driver å fyrer seg opp på det og kaller meg en player. Jeg forsøker å få det inn i den lille skallen hennes at jeg ikke er en player, da jeg ikke player folk for å få meg et ligg. Jeg er dønn ærlig på mine intensjoner med jentene, og lurer dem ikke. Jentene er inneforstått med at de kun er to voksne mennesker som skal ha seg litt for en kveld og ikke noe mer enn det. Hun står likevel på sitt og påstår at jeg er en drittsekk og en player. Og kompissen står naturlig nok bare der lamslått og ikke vet hvordan han skal reagere i kjent tøffelstil.

Kan noen vennligst støtte meg litt her. Det er ikke jeg som er urimelig? Man er ingen player selv om man har tilfeldige ONS, så lenge man er ærlig på hensiktene sine? Og uansett, hva faen har hun med det å gjøre, jeg er ikke typen hennes. Og er det ikke jævla dårlig av kompissen min å la henne snakke så nedlatende om meg, rett forran han til og med? Nesten lyst til å kutte han ut bare pga den frøkena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har du møtt ei frekk, respektløs og fremfarende kjerring vil jeg si. Og det at kompisen din ikke tør å støtte deg eller sier imot henne, det har seg nok fordi at om hun tør å bitche til deg, se for deg hva han har hjemme med henne!

Sakens kjerne er

1: Du er ingen player, og om du så var, IKKE hennes sak.

2: Kompisen din er en tøffel, jeg hadde aldri latt en kjæreste behandle min venninne sånn uten å bryte inn og roe ned.

3: Hun er et frekt nek som trenger å bli snakket til og satt på plass, men da kan du vedde på at du blir en enda større dritt som kjefta på henne.

= Hun er en bortskjemt princess.

Kondolerer for å ha møtt henne..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er frekk og respektløs ovenfor deg. Hun legger seg i saker som ikke er hennes buisness, og kommer med pekefingeren på dine høyst private anliggender. Hvis jeg var deg ville jeg snakket ordentlig til jenta, og forklart at dette ikke kan fortsette. Dessuten mener jeg du har ditt på det tørre, i og med at du ikke forleder jentene som du selv skriver.

Alternativt får du bare kutte ut begge, eller forklare til kompisen ditt at dette ikke er akseptabelt. Er jo kjipt å miste han hvis han er en god kamerat uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du møtt ei frekk, respektløs og fremfarende kjerring vil jeg si. Og det at kompisen din ikke tør å støtte deg eller sier imot henne, det har seg nok fordi at om hun tør å bitche til deg, se for deg hva han har hjemme med henne!

Sakens kjerne er

1: Du er ingen player, og om du så var, IKKE hennes sak.

2: Kompisen din er en tøffel, jeg hadde aldri latt en kjæreste behandle min venninne sånn uten å bryte inn og roe ned.

3: Hun er et frekt nek som trenger å bli snakket til og satt på plass, men da kan du vedde på at du blir en enda større dritt som kjefta på henne.

= Hun er en bortskjemt princess.

Kondolerer for å ha møtt henne..

Takk for støtten. Skulle nesten vist henne dette, men jeg formulerte meg så klønete og i sinnet at det gjør vel ikke ting bedre. Skal forsøke å holde ut litt til mht kompissen, men godt å høre at jeg har mitt på det tørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun bare er nervøs for at kjæresten skal bli misunnelig og ta etter/dumpe henne. Men det virker jo vel bare mot sin hensikt om hun driver å tar det opp og gjør en sak ut av det hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om hva hun mener? Og hvorfor trenger du bekreftelse her på at hun tar feil? Rart at hennes meninger provoserer deg såpass mye hvis du virkelig mener at hun er så håpløs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Enig,du må enten find a way som viser at du er såååå uinteressert i hva kjerringa har å si, eller så må du totalt verbalt pawne henne.

Jeg ville bare smilt, og ledd av henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama trenger litt opplysning, og det beste er om hun hadde fått prate litt med et par av dine onsdagsvenninner. Du hjelper faktisk kvinner i "nød". Kvinner som vil være alene, men som faktisk trenger å varme seg i blant. Kvinner i din situasjon.

Den som lever etter;

1. Ærlighet, og holde ord

2. Du skal være god og snill, og ellers kan du gjøre hva du vil,

ligger på et moralsk fint nivå.

En annen sak er at ons er risikosport, hvis du f.eks før hun møtte kameraten din hadde onsa dama han driver med, så kunne det ha gitt trøbbel i etterkant. Roter man med for mange er det statisiske muligheter for at man også roter seg borti noe skadelig.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier er at hun ikke får lov til å ha sin mening om ditt liv, for den meningen passer ikke sammen med din egen mening om det. Hvorfor diskuterer dette det i det hele tatt? Noen må ha brakt dette opp som et tema, og har du gjort det selv må du tåle at andre tenker annerledes enn deg selv.

Du er ikke mye til kamerat selv, når du mener at kameraten din er en tøffel bare fordi han ikek sier i mot henne og støtter deg. Må dine venner støtte deg i alt, for at de ikke skal bli kalt for tøffel? Hva om han ikke ønsket å gå inn i den diskusjonen sammen med dere, har han ikke lov til det? Må han støtte deg, bare fordi dere er venner?

Du har lov til å ha din oppfattelse av tingene, men det har hun også. Om hun mener at du er en player, er det noe hun har lov til å mene. Men jeg forstår ikke hvorfor det er så viktig for deg hva hun mener, for det er jo ditt liv og du lever livet ditt som du vil. Om man skulle gått rundt og hørt med alle rundt en hvordan man skulle leve livet sitt, ville man fått store problemer. Noen mener det samme som oss, mens andre gjør det ikke.

Du har lvo til å leve livet som du vil, og hun har lov til å tenke som hun vil. Jeg hadde ikek brukt tid på å forklare henne noe hun egentlig ikke har noe med, og det hadde jeg fortalt til henne. Men siden du skal forsvare deg, ligger det kanskje noe i det hun sier?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som om at jente du snakker om har brent seg på en player før, og derfor prøver å rope "player, player" for alle gutter som kan ha tilfeldige ons. Det er selvfølgelig utrolig latterlig av dama til kompisen din, men på samme måte som dama skal respektere dine valg, så må også du respektere hvem kompisen din er sammen med.

Når hun roper player, player er det bare for deg å backe unna situasjonen. Jeg syns det er merkelig at kompisen din ikke reagerer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstår ikke hvorfor det er så viktig for deg hva hun mener,

Jeg tror jeg forstår. Bestekameraten din er viktig, og du vil bruke tid med han. Da er det skikkelig nedtur at han kommer med ei dame som ikke respekterer deg og uttrykker negative greier. Det ødelegger jo samværet med kameraten dramatisk.

Nå kan det tenkes at dama hans er i overkant sjalu, og at hun er generelt skeptisk til alt av hans venner. I så fall tør hun iallfall ikke slippe typen sin til deg alene, fordi hun tror du tar han med på byen , der det er damer, og er skitredd for at ei dame der vil stjele typen hennes.

Dama hans hadde kanskje slappet mer av i forhold til deg dersom du var gift.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier er at hun ikke får lov til å ha sin mening om ditt liv, for den meningen passer ikke sammen med din egen mening om det. Hvorfor diskuterer dette det i det hele tatt? Noen må ha brakt dette opp som et tema, og har du gjort det selv må du tåle at andre tenker annerledes enn deg selv.

Du er ikke mye til kamerat selv, når du mener at kameraten din er en tøffel bare fordi han ikek sier i mot henne og støtter deg. Må dine venner støtte deg i alt, for at de ikke skal bli kalt for tøffel? Hva om han ikke ønsket å gå inn i den diskusjonen sammen med dere, har han ikke lov til det? Må han støtte deg, bare fordi dere er venner?

Du har lov til å ha din oppfattelse av tingene, men det har hun også. Om hun mener at du er en player, er det noe hun har lov til å mene. Men jeg forstår ikke hvorfor det er så viktig for deg hva hun mener, for det er jo ditt liv og du lever livet ditt som du vil. Om man skulle gått rundt og hørt med alle rundt en hvordan man skulle leve livet sitt, ville man fått store problemer. Noen mener det samme som oss, mens andre gjør det ikke.

Du har lvo til å leve livet som du vil, og hun har lov til å tenke som hun vil. Jeg hadde ikek brukt tid på å forklare henne noe hun egentlig ikke har noe med, og det hadde jeg fortalt til henne. Men siden du skal forsvare deg, ligger det kanskje noe i det hun sier?

Hvorfor skal jenta ha rett til å fortelle gutten hva hun mener du hans oppførsel og kritisere den? Dette har hun overhodet ingenting med. Hvis typen til veninna din synes du er en løs tøs, mener du han har rett til å fortelle deg dette? For som du så pent skriver; Man må jo han rett til å ha en mening om andres liv! Det hadde vel også vært greit at veninna di ikke støttet deg, for hun trenger vel ikke støtte deg bare fordi dere er venner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes kompissen min har naturlig nok klart å skaffe seg ei skikkelig snerpete, selvgod og kjedelig frøken. Og uheldigvis er det ikke sånn at jeg skal takke meg lykkelig for at det er kompissen min som må slite med henne, det er nemlig meg hun peser. Hun er for det første alltid med han når han kommer på besøk, som er greit nok i seg selv, men hun er frekk nok til å kommentere og legge seg borti mine saker.

Problemene handler om verdiforskjeller for det meste. Jeg respekterer hennes syn, men hun respekterer ikke mitt. Jeg har ofte tilfeldige ONS, og trives godt med det, og hun driver å fyrer seg opp på det og kaller meg en player. Jeg forsøker å få det inn i den lille skallen hennes at jeg ikke er en player, da jeg ikke player folk for å få meg et ligg. Jeg er dønn ærlig på mine intensjoner med jentene, og lurer dem ikke. Jentene er inneforstått med at de kun er to voksne mennesker som skal ha seg litt for en kveld og ikke noe mer enn det. Hun står likevel på sitt og påstår at jeg er en drittsekk og en player. Og kompissen står naturlig nok bare der lamslått og ikke vet hvordan han skal reagere i kjent tøffelstil.

Kan noen vennligst støtte meg litt her. Det er ikke jeg som er urimelig? Man er ingen player selv om man har tilfeldige ONS, så lenge man er ærlig på hensiktene sine? Og uansett, hva faen har hun med det å gjøre, jeg er ikke typen hennes. Og er det ikke jævla dårlig av kompissen min å la henne snakke så nedlatende om meg, rett forran han til og med? Nesten lyst til å kutte han ut bare pga den frøkena.

Hva gjør du med dette?

Du lukker ørene, vel.

Hvor vanskelig kan det være.

Hun er ikke mora di eller moralpolitiet, og det er ikke din dame heller.

Lukk øra når hun setter igang.

t adeg en kaffe/sigg/ølboks og se en annen vei. La henne prate og drit i hva hun sier.

Og man kan vel ærlig si til henne at om du var en player, så ville du ha hatt lukkede ører fra før av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres litt ut som om at jente du snakker om har brent seg på en player før, og derfor prøver å rope "player, player" for alle gutter som kan ha tilfeldige ons. Det er selvfølgelig utrolig latterlig av dama til kompisen din, men på samme måte som dama skal respektere dine valg, så må også du respektere hvem kompisen din er sammen med.

Når hun roper player, player er det bare for deg å backe unna situasjonen. Jeg syns det er merkelig at kompisen din ikke reagerer på dette?

Han reagerer jo- med å se lamslått ut- men hav vet tydeligvis ikke hav han skal gjøre med det, og blir stående taus.

han trenger et kurs i å ikke være tøflete, men det er ikke TS sin jobb å gi han dette...

Bare la dama styre, og overhør beskyldningene. Det har faktisk ingen betydning hv ahun syns.

Hun er uforskammet, da. Det er hun faktisk.

Og sånne damer er troende til å ødelegge vennskap mellom folk, siden hun kan finne på å be tøflen sin om å velge mellom henne og "sånne player-kompiser" som hun "ikke vil du skal omgås med"...

Joda.

Kompisen til TS og hun har sikkert et greit forhold og alt sånt. Men hun har faktisk ikke noe med å begynne å prøve å oppdra andre folk til å bli som hun vil.

Like lite som kjæresten hennes (kompisen til TS) kan begynne å oppdra henne til hvordan hun kan prate til folk.

Det får bli TS som setter grenser og ikke bryr seg om henne, når hun allikevel tar feil og prater tull.

Kompisen kan jo informere henne om at hun tar feil av TS, men det tør han vel ikke når hun er så påståelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor bryr du deg om hva hun mener? Og hvorfor trenger du bekreftelse her på at hun tar feil? Rart at hennes meninger provoserer deg såpass mye hvis du virkelig mener at hun er så håpløs.

vel, det er faktisk ganke irriterende når et menneske til stadighet kaller deg en drittsekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jenta ha rett til å fortelle gutten hva hun mener du hans oppførsel og kritisere den? Dette har hun overhodet ingenting med. Hvis typen til veninna din synes du er en løs tøs, mener du han har rett til å fortelle deg dette? For som du så pent skriver; Man må jo han rett til å ha en mening om andres liv! Det hadde vel også vært greit at veninna di ikke støttet deg, for hun trenger vel ikke støtte deg bare fordi dere er venner?

Svaret var ikke rettet mot meg, men uansett Ja, jeg mener helt klart at visst typen til venninen min mente at jeg var en tøs så har han all rett til å si det til meg. I og med at han ville ha vært sammen med en person som var mye sammen med meg har han faktisk noe med det å gjøre siden jeg automatisk ville ha blitt en person han måtte takle å ha i sin omgangskrets.

Anyway; TS ikke hør på hva hun sier i og med at det hun mener er deg er bare dritt. Hun har rett til å si sin mening om deg, men du har også rett i å gi faen i hva hun sier og rett og slett ikke bry deg om det. Eventuelt be kompisen din om å møte deg uten at hun er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ikke si hun er dum som et brød - men hun er uenig med deg.

Med det sagt så skjønner jeg ikke hvorfor du diskuterer med henne overhodet - hvordan vet hun om dine ONS?

En som ikke er såkalt "player" driver med sitt - som et voksent menneske, og holder kjeft om det.

Ergo, det blir ingen debatt.

Du får drepe neste debatt ved å si at ditt sexliv ikke angår henne da hun ikke deltar i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt orginale innlegg ble tydligvis slettet (?!) men prøver igjen.

Til dere som tvinger fram flere detaljer som egentlig burte vært unødvendig for meg å gå inn i, så kan dere vel prøve å tenke dere til det selv? Hun vet av mine ONS fordi noen av jentene pleier å bruke begynnelsen og deler av dagen hjemme hos meg, så hun har jo møtt på noen av dem. Jeg kaster dem nemlig ikke ut ved første og beste anledning. Jeg har liksom ikke åpnet meg for henne og sakt - 'Yo hobbyen min er å ha tilfeldige ONS, hva syns du om det?'

Og hvorfor i all verden skal jeg heve meg over det? Hun er tross alt gjest i mitt hus. Jeg gjør det jeg kan for å være hyggelig og greit mot henne, varter opp og oppføre meg bra. Det er som sagt dama til kompissen min og jeg ønsker ikke å ha det sånn, er det så vanskelig å forstå?

Det er jo nettopp derfor jeg forsøker å forklare henne at jeg ikke er en player så hun kan slutte å pese meg for det.

Og til deg som sier at kompissen ikke skal støtte meg? Hva? Først har jeg ikke bedt om hans støtte, men han kan be henne oppføre seg og oppføre seg respektabelt overfor meg. Det syns jeg ikke er mye å forlange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si til kameraten din foran dama hans; "Nå må du holde litt styr på dama di, for det er veldig uforskammet å legge seg borti andre folks anliggende"

Jeg har en venninne, og hun har en type som legger seg borti livet mitt. Jeg har hatt noen ONS, og det er fordi jeg er kronsik singel! Jeg vil gjerne føle nærhet jeg også, så da blir det til at jeg har noen useriøse forhold som varer kanskje som 1 puleuke, eller 14 dager puleuke. Så går jeg alene i flere mnd før jeg møter på en ONS. Så må jeg få flere mnd igjen, kanskje et halvt år, så møter jeg kanskje på noen igjen. Denne gangen blir det en pulevenn for 1 mnd! LUKSUS for meg!!!

Venninne min forteller alt jeg forteller til henne, til typen sin. Har ser ned på meg, og syns jeg er en flyfille...

Mente ikke kuppe tråden din, ts, men jeg ble så revet med! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...