AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Del Skrevet 30. mai 2011 vil si jeg er en tålmodig person, men akkurat dette gjør meg så forbanna. typen beveger seg hvert femte sekund når han sover. madrassen beveger seg, dynen knirker og han kommer borti meg og smeller armen inn i veggen. FÅR ALDRI SOVE. KLIKKER NÅ. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 30. mai 2011 #2 Del Skrevet 30. mai 2011 Legg dg på sofaen.. Han gjør det ikke bevisst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Mannen min gjør det samme, samtidig som han puster og peser fælt i søvne (snorker ikke). Når jeg i tillegg sover lett så var det et problem for meg i mange år. Etterhvert som barna ble voksne og flyttet ut hadde vi anledning til å ha hvert vårt soverom. Det var en veldig bra løsning for meg siden jeg nå får sove uforstyrret hele natten. Noe som er gull verdt for at man skal kunne fungere om dagen. Om dere har muligheter for å sove i hvert deres rom vil jeg anbefale det på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. mai 2011 #4 Del Skrevet 30. mai 2011 Etterhvert som barna ble voksne og flyttet ut hadde vi anledning til å ha hvert vårt soverom. Det var en veldig bra løsning for meg siden jeg nå får sove uforstyrret hele natten. Noe som er gull verdt for at man skal kunne fungere om dagen. Om dere har muligheter for å sove i hvert deres rom vil jeg anbefale det på det varmeste. Dette er noe off-topic, og det høres sikkert ut som et par veldig teite spørsmål, men det er veldig oppriktig: Hvordan blir det med sex, da? Altså, jeg skjønner jo dette med sex andre tider enn leggetid/våkne-tid, og andre steder enn i senga. Akkurat de omgangene blir jo som "normalt". Men å ha sex til sengs, ved legge-tid/morgen, går den ene inn til den andre, for så å stikke til sitt etterpå,og isåfall; avtaler dere hvems seng, osv? Jeg ser for meg at det blir litt rart i begynnelsen. Men i perioder har jeg litt lyst å sove alene, og lurer litt på hvordan jeg evt. skal løse sånne små detaljer, uten at det føles feil og rart. Nå er riktignok ikke sove-alene-trangen stor nok til at jeg vil gjennomføre det foreløbig, men det er jo greit å være litt forberedt sånn i tilfelle (følte litt behov for å forklare hvorfor jeg spør, siden det er dumme spørsmål, men som altså er helt alvorlige og oppriktige)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjerp deg raven Skrevet 30. mai 2011 #5 Del Skrevet 30. mai 2011 Dette er noe off-topic, og det høres sikkert ut som et par veldig teite spørsmål, men det er veldig oppriktig: Hvordan blir det med sex, da? Altså, jeg skjønner jo dette med sex andre tider enn leggetid/våkne-tid, og andre steder enn i senga. Akkurat de omgangene blir jo som "normalt". Men å ha sex til sengs, ved legge-tid/morgen, går den ene inn til den andre, for så å stikke til sitt etterpå,og isåfall; avtaler dere hvems seng, osv? Jeg ser for meg at det blir litt rart i begynnelsen. Men i perioder har jeg litt lyst å sove alene, og lurer litt på hvordan jeg evt. skal løse sånne små detaljer, uten at det føles feil og rart. Nå er riktignok ikke sove-alene-trangen stor nok til at jeg vil gjennomføre det foreløbig, men det er jo greit å være litt forberedt sånn i tilfelle (følte litt behov for å forklare hvorfor jeg spør, siden det er dumme spørsmål, men som altså er helt alvorlige og oppriktige)... De har da for lengt vokst fra seg sånn griseri! Barna flyttet ut, hallo. Hadde du tenkt at du skulle ha sex hele livet eller? Skjerp deg nå og voks opp, vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. mai 2011 #6 Del Skrevet 30. mai 2011 De har da for lengt vokst fra seg sånn griseri! Barna flyttet ut, hallo. Hadde du tenkt at du skulle ha sex hele livet eller? Skjerp deg nå og voks opp, vesla. *phbbt-geiper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Del Skrevet 30. mai 2011 De har da for lengt vokst fra seg sånn griseri! Barna flyttet ut, hallo. Hadde du tenkt at du skulle ha sex hele livet eller? Skjerp deg nå og voks opp, vesla. Neida, vi har ikke vokst fra sånt 'griseri' selv om barna våre er voksne og vi har separate soverom. Esmeralda, vi besøker hverandre innimellom ved sengetid og det har faktisk blitt ganske så spennende. Noe mer vil jeg ikke røpe. Poenget og fordelene med denne løsningen er at jeg får sove nok om natten. Noe som gir meg mer overskudd til det meste. Både i hverdagen, i jobben, i fritiden OG den mer amorøse biten av samlivet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. mai 2011 #8 Del Skrevet 30. mai 2011 Neida, vi har ikke vokst fra sånt 'griseri' selv om barna våre er voksne og vi har separate soverom. Esmeralda, vi besøker hverandre innimellom ved sengetid og det har faktisk blitt ganske så spennende. Noe mer vil jeg ikke røpe. Poenget og fordelene med denne løsningen er at jeg får sove nok om natten. Noe som gir meg mer overskudd til det meste. Både i hverdagen, i jobben, i fritiden OG den mer amorøse biten av samlivet. Så bra. =) Så liksom for meg at det kunne bli litt kleint når man skal ha seg, og at man på en måte må "spørre om lov" på en langt mer verbal måte enn når man henger rundt i samme seng. =P Naiv, much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 30. mai 2011 #9 Del Skrevet 30. mai 2011 dynen knirker *-* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #10 Del Skrevet 30. mai 2011 Når du til og med klager over en knirkende dyne så finner jeg det ikke et fnugg merkelig at dette irriterer deg grønn. Det har du jo tydeligvis bestemt deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå