AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene som sliter med en del tanker ang. forhold. Litt av bakgrunnen: Eks 1) Forholdet varte i nesten to år. Han gikk til sengs med andre jenter opptil flere ganger. Jeg tilgav, men forholdet ble aldri det samme igjen. Jeg gjorde det slutt. Eks 2) Kjæreste og samboer gjennom 3 år. Vi hadde en utrolig kjemi og hadde store planer for fremtiden. Definitivt min dypeste forelskelse. Dessverre tok jeg han etter hvert i å nettflørte og å skrive meterlange brev til andre jenter han hadde møtt på nett. En nakenvideo dukket også opp.. Dette gjorde noe med selvtilliten min og jeg ble veldig usikker, spesielt fordi han aldri introduserte meg for disse venninnene. Jeg følte at jeg ikke strakk til som kjæreste. For 5 mnd siden gjorde han det slutt og datet en ny jente 24 timer etter at jeg flyttet ut. Summen av disse to forholdene er at jeg har utviklet sjalusi og dårlig selvfølelse. Jeg får hjertebank/svimmelhet bare jeg tenker tilbake på vonde episoder og jeg gråter ofte. Jeg savner sårt en kjæreste, men jeg er så redd for å kjenne på sjalusi igjen. Synes også at en evt. ny kjæreste fortjener blanke ark. Jeg er så veldig skuffet over meg selv. Noen råd for å jobbe meg ut av sjalusien/dårlig selvtillit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Del Skrevet 30. mai 2011 Vet ikke om det er en stor trøst, men når du møter en skikkelig mann så går det over av seg selv. Jeg har også noen forhold bak meg slik du beskriver, 2 var utro 1 nettflørting (webcam etc..) så møtte jeg min nåværende og har vært sammen med han i mange år uten problemer. Han holder ikke noe skjult for meg, introduserer meg for venninner, har ikke noe problem med å gå fra pcn med msn på.. og slike småting som hjelper veldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Vet ikke om det er en stor trøst, men når du møter en skikkelig mann så går det over av seg selv. Jeg har også noen forhold bak meg slik du beskriver, 2 var utro 1 nettflørting (webcam etc..) så møtte jeg min nåværende og har vært sammen med han i mange år uten problemer. Han holder ikke noe skjult for meg, introduserer meg for venninner, har ikke noe problem med å gå fra pcn med msn på.. og slike småting som hjelper veldig. Takk for svar. Det er det jeg håper på skal skje, selv om det hadde vært fint å kunne jobbe litt med det selv også (hvis jeg bare visste hvordan..). Men det er en stor trøst i å høre at det har gått fint for deg tross et par slike ekser. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå