Gå til innhold

Soppinfeksjon


Gjest Emina

Anbefalte innlegg

Gjest Emina

Tror ganske sikkert jeg har fått en soppinfeksjon.

I forrige uke svidde og klødde det til dels mye, og var en del hvit utflod.

Utfloden forsvant etter to-tre dager, og nå er svien borte også, og det klør bare hvis jeg er på do (er borti med papir når jeg tørker meg.. )

Betyr det at dette er på vei til å gå over av seg selv?

Eller går ikke soppinfeksjoner vekk uten behandling? Og er dette da noe annet?

Har lest litt om det både nå og tidligere i uka, og alt jeg har lest handler om behandling. Aldri nevnt at det kan forsvinne av seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får soppinfeksjoner flere ganger i året, når jeg skeier ut med sukker. Går over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjoms

Jeg får soppinfeksjoner hvis jeg spiser sukker, hvete og gjær, noen ganger hvis jeg spiser bare en av delene, garantert hvis jeg spiser alt. Alt dette (samt sopp og melk) er ting som kan trigge soppinfeksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina

Okei, så det kan gå over av seg selv altså.

Får prøve å spise mindre av de tingene dere nevner. Selm om det er ting jeg spiser jevnt av, så tror ikke det er årsaken.

Heller at jeg har gått og vært forkjøla en god stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk nå bare også om du har en sexpartner, at du kan gi soppinfeksjonen til han, og han vil ikke merke noen ting, også gi den tilbake til deg igjen.. Jeg skjønner ikke at noen klarer å ha soppinfeksjon uten å behandle den, jeg blir helt tullete av at det klør og klarer ikke å tenke på annet, så jeg ville kjørt på med Canesten om jeg var deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker
Husk nå bare også om du har en sexpartner, at du kan gi soppinfeksjonen til han, og han vil ikke merke noen ting, også gi den tilbake til deg igjen

Gjelder også vibratorer og dildoer og alt annet du putter i hufsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...