Gå til innhold

Går det ann å forandre han?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har hatt et godt øyet til en veldig kjekk kompiss av bestevennen min en lang stund. Tidligere har jeg bare møtt og sett han på byen og hørt litt om han av andre jenter da. Vet han er en notorisk player og han har heller ingen venninner og heller aldri hatt kjæreste. Fått mange råd om å holde meg unna han. Men jeg ble med bestekompissen min opp til han i helga og han var utrolig snill og hyggelig med meg. Enkel og snakke med og utrolig trivlig og morsom. Tror ikke jeg har ledd så mye noen gang før. Så jeg er utrolig betatt ja!

Jeg liker han utrolig godt og han er en veldig trivlig gutt. Typisk familiegutt som snakker fint om sine søstre og foreldre, så er han flink til å trene og virker som en utrolig avslappet og herlig fyr.

Samtidig vet jeg at han har hatt sex med veldig mange og at han er ute nesten hver helg og ligger rundt. Er det mulig og forandre en sånn gutt, få han til å falle for meg å slutter med å være en rundbrenner, eller bør jeg bare glemme han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville satset på noe litt mer stabilt ellers er sjansen ganske stor for at du går på en smell...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Jeg tror ikke du burde satse på en gutt som du må forandre for at det skal fungere.

Er vel strengt tatt det jeg skulle si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vanskelig å svare på det spørsmålet siden jeg ikke er han fyren og vet hva han tenker. Kjæresten min var skikkelig populær blandt jentene på byen, og hadde litt tendenser til å være player når jeg møtte han, men det var bare fordi at det var en spesiell periode i livet hans. Han har absolutt ikke den holdningen eller tankegangen nå. Og det er ikke sånn "en gang player, alltid en player" hvis man er singel, flørter på byen og har en god tone med flere bare for en liten stund. Noen befinner seg i en slags fase i livet hvor de utforskerer markedet, for å si det sånn :gjeiper:

Du kan jo prøve å bli kjent med han, men samtidig holde øyne og ører åpne. Det skumle er jo hvis du faller pladask for han, mens han bare er ute etter ons med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeg kjenner var vel det man kaller en player, hadde alltid noe på gang med noen, useriøse forhold og innimellom flere opplegg om gangen. Han ble kjempeforelska i ei jente og var sammen med henne i en god del år, og det var et ordentlig seriøst forhold. Vet også om andre som har vært veldig populære og benyttet seg av det i perioder, men som er veldig ordentlige i forhold, og som nå har samboere/kner og barn (og ingen grunn til å tro de er utro, såvidt jeg vet).

MEN dette er noe de må komme fram til selv. Du kan ikke gå inn i et forhold med ham og tenke at du kan forandre ham "fordi du vil" med tiden. Det du kan, er å være klar på hvilke grenser du har for å unngå å bli såret. Selvfølgelig er han hyggelig og omgjengelig, det er en av grunnene til at han har draget på damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så latterlig med jenter som skal forandre på menn. La nå de være sånn de vil, passer det ikke for deg? Neivel, så finn deg en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel nettopp det som gjør han til en player(antakelig en god en også) de har ofte en sjarm og personlighet som er vanskelig å motstå, i tillegg til at de ofte sier det du vil høre.

Men, player eller ei, kommer den rette jenta vandrende så vil han forandre livsstil han også. Han kan fort bli den beste partneren du noengang har hatt. :)

At _andre_ sier han er en player er ikke dermed sagt han er det, det er mange der ute som har et ufortjent rykte fordi han antakelig har tråkket på noen prinsessetær opp igjennom.

Trives du i nærheten av han synes jeg ikke du skal la ANDRES meninger om han påvirke deg, gi han en ærlig sjanse hvis han er intr i å ha noe med deg å gjøre. Så kan du jo bare se hvordan det går, antakelig vil du ikke få noe ærlig svar på om han vil noe mer med deg eller ei,før du har hatt sex med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å "forrandre ham" hvis han ikke selv vil det, og da er det han som må gjøre hele jobben selv. Ikke du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Grei leveregel eller postulat om du vil:

En kvinne gifter seg med en mann med håp og tro om at hun kan forandre ham. Det greier hun ikke.

En mann gifter seg med en kvinne med forventning om at hun ikke forandrer seg, men det gjør hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så latterlig med jenter som skal forandre på menn. La nå de være sånn de vil, passer det ikke for deg? Neivel, så finn deg en annen.

(Nesten) alle forandrer seg når de går inn i et forhold. Å kreve troskap er ikke en "latterlig" ting å kreve. Man kan ikke være den samme som singel som i forhold. Jeg, f.eks., går ikke av veien for å ha et ONS eller kysse på fleire menn, NÅR jeg er singel. I forhold gjør jeg ikke slikt. En potensiell kjæreste skal ikke trenge å finne seg en annen, bare fordi jeg har vært singel..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg ville i allefall vært meget skeptisk. For det første, å skulle forandre han synes jeg høres ille ut i utgangspunktet. Lik han som han er eller ikke, og evt ta konsekvensen av hvordan han er. Jeg har vært borti en sånn type, og selvsagt er de hyggelige og snille, de er høflige akkurat som du ville vært hvis han besøkte deg. Men at han har rykte på seg for å være player? Nei takk, det er som regel noe muffins når du blir bedt fra flere hold, om å holde deg unna. Drikker hver helg og ligger rundt? Nei takk.. Men det er meg...

For all del, bare prøv deg og se hva som skjer ts. Enten smeller det, eller så blir dere kanskje en gang i fremtiden sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som mange her sier; grunnen til at du er så betatt av han og syntes han er så bra, er den samme som de andre han har vært en player mot.. det ligger i ordet.. en kompis av meg var sånn en periode. han er en veldig bra fyr, men han klarte blandt annet å "bytte" dame på vei hjem fra byen, det syntes jeg var ganske godt gjort! det var bare snakk om ons, men allikevel..

han roet seg jo ned da han ble rundt 25 tror jeg. Jeg husker også en gang det var en dame som ville ha han inn i et forhold. og han var bare helt ærlig å sa at han ikke ville i noe forhold akkurat da. tror ikke det var fordi det var dama det i utganspunktet var noe i veien med. hun virket iallefall som en "catch". Men han her er som sagt ikke noen idiot. han trivdes bare som singel en lang periode. fordi han hele tida fikk seg noe uansett og var tydeligvis lykkelig sånn..

bare ikke forvent at han vil være sammen med deg og er forelsket i deg fordi dere treffes og har sex. Vit hvor din grense går, og sørg for å spørre han om han er ute etter noe mer. hvis ikke blir det sånn at han ser på deg som en pulevenn, og du ser på han som en du har noe på gang med/kjæreste. men det er hvis han er sånn som kompisen min, og faktisk ER en bra fyr. Er han en sleip drittsekk så kan det jo hende han lurer deg og utnytter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...