Gjest Amy Skrevet 29. mai 2011 #1 Del Skrevet 29. mai 2011 Vi har vært sammen i snart 4 år, og det har vært mye av og på i forholdet vårt til i fjor sommer, da vi flyttet sammen. Siden da har vi hatt en del issues, men vi har bestemt oss for å holde oss sammen no matter what. Problemet er at jeg begynner å bli veldig usikker på følelsene mine og tenner ikke på han lenger. Dette kan jo også forklares med at jeg jobber og studerer samtidig, og har knapt tid til meg selv, mens han bare studerer. Dette innebærer også en del økonomiske problemer, da vi har bare en lønn og ingen lån. Selvfølgelig føler meg ikke helt ok, siden jeg må forsørge han. (Han har tenkt å jobbe litt etter sommerferien, samt han får lån da). Og siden vi har så lite penger, så blir det lite utflukter, byturer e.l. underholdning på oss. (i tillegg til at vi ikke har mannge felles venner) Jeg må nok nevne hans rusproblemer også. Han prøver/skal slutte med hasj. Han sluttet med hverdagsrøyking da vi flyttet sammen og tar en røyk en gang i mnd nå. Dette har egentlig vært hovedgrunn til den kranglingen som vi har vært gjennom gjennom årene. Han er en veldig oppegående gutt, smart og pen, men jeg tror ikke jeg har noen romantiske følelser for han lenger. Jeg opplever at jeg har vært gjennom mye med han at jeg ikke orker å elske han mer. ??? Crazy, men... Vi gjør så lite sammen og har lite felles interesser. Sex har vi kanskje 1-2 ganger i uken, og det er bare kanskje... Synes synd på oss, da vi har hatt et super sexliv tidligere. Sitter her og ser på det jeg har skrevet og legger merke til at det er lite positivt i dette. Jo, han er god til å lage mat, rydde etter seg selv og meg . Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 29. mai 2011 #2 Del Skrevet 29. mai 2011 Høres ut som du rett og slett trenger pusterom, du sliter deg ut med jobb, skole og ett forhold som ikke fungerer som det skal. Har du vurdert å flytte for deg selv, så kan dere prøve å fikse forholdet mens han rydder opp i sine problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amy Skrevet 29. mai 2011 #3 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja, har tenkt på det.. men som alle andre sier.. mye stress med flytting. Deilig med ferie snart som blir også pusterom for meg, men slik det er nå.. vet ikke om det hjelper for min del i fht han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 29. mai 2011 #4 Del Skrevet 29. mai 2011 Mye stress en liten stund, istedet for mye stress hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 29. mai 2011 #5 Del Skrevet 29. mai 2011 Sex "bare" 1 til 2 ganger i uken? Er ikke det greit å slippe flere plikter enn som så? Men, det er en ting som bekynmrer meg. Du er sammen med en slubbert som bruker narkotika? Hvordan har du latt deg selv falle ned til noe så tarvelig? Finn heller en skikkelig ung mann med skikkelige ambisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå