Gå til innhold

Forelsket i mormon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ok, muligens et av de særeste innleggene på lenge, men here it goes:

jeg og en annen venninne ble bedt av tredje venninne om å bli med henne og møte to mormoner som hun tilfeldigvis hadde møtt på gata og ikke kunnet si nei til. Jeg skulle ha prøve om nettopp mormoner og tenkte at det var en god måte å studere temaet på. Da vi måtte de, var vi alle enige om at vi var litt betatte: kjekk, grei og morsom var han, og det bl eikke bedre da vi, kun for å møte ham igjen, ble med på gudstjeneste i kirka i dag morgest. Der ble det bl.a snakk om polygami(som forøvrig ikke har noe med mormonere å gjøre, og dette utdraget er fra den ene venninnens tumlr: "uhm awkward …

So *****, Agnete and I were at the LDS church talking with this missionary we all find very attractive after this sunday service thing, which btw was very interesting, and this middle aged american man walked up to us, put his hands on the missionary’s shoulders and said; ”He’s got 10 wives” like we were wearing shirts that said “THIS GUY’S GONNA HAVE MY BABIES ->” … The missionary joked along, while we just sat there, giggling like we were possessed by demons, “well actually I have 20” ”Hahah! No, that’s what most people think about us mormons, but this guy is only gonna have one wife” and he said that with this really serious face, which made things even more awkward.

omg we are so busted .. Is it really that obvious?"

Det verste er at han bare har to måneder igjen i norge og kan når som helst bli nødt til å flytte til en annen by, og nå kan jeg ikke slutte tenke på han.

Så jeg lurer på om dere vet om noen sanger/filmer el.l som hadde passet, eller om dere har noen tips til å komme over, eventuelt til å sjekke han opp :)

På forhånd takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Eh? Hva var problemet ditt igjen sa du?

Hva hadde besøket deres i kirka og skrekken for mange koner med å sjekke kjekke fyrer å gjøre?

Jeg fikk ikke noe sammenheng i dette her må jeg ærlig innrømme...

Spør du om du har sjans til å bli en av konene hans?

Eller vil du bli den ene kona han personlig sier han skal ha?

Eller er du flau over at alle i menigheten skjønte du bare var der fordi du vil få pult han?

Eller hva mener du?

Er du sikker på at denne historien din ikke hører hjemme på bloggen din/twitter/facebooksiden din, i stedet for her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reproductivist

Meningsløst å være medlem av en religion som ikke driver med polygami.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så jeg lurer på om dere vet om noen sanger/filmer el.l som hadde passet, eller om dere har noen tips til å komme over, eventuelt til å sjekke han opp :)

Det er nok meningen at han skal bli gift med en fra menigheten sin hjemme (over there) og ikke med en tilfeldig jente fra misjonsmarken. Derfor har du lite sjans, der i gården.

Han har nok heller ikke planer om sex før ekteskapet med henne-.

Han vet nok sannsynligvis allerede hvem det blir/kjenner henne.

Personlig har jeg aldri satt mine bein i en mormonerkirke siden det var visst ikke meningen at folk som ikke var mormoner skulle inn der. Men dette var i Utah.

Mulig det er annerledes når de misjonerer her i Norge og inviterer deg med.

Det er somregel karismatiske fyrer disse misjonærene, men med mindre du blir omvendt og venter til dere er gift blir det neppe noe opplegg eller sex. Spesielt når han ganske sikkert har fått undervisning i at misjonærer som ham ofte kan møte svermede jenter på misjonsmarkene, samt hvordan man avviser deres interesse på en høflig og gjennomtenkt måte.

(Den litt eldre som kom bort skulle nok assistere i å dempe forventningene dine, ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Er dette i Tromsø? høy jævli pen amerikansk ?

For min del syns jeg det ser ubehagelig ut å alltid skulle gå i svart dress og sånne stive pensko.

Jeg syns det er creepy.

Men de er jo forpliktet til å se "pene" ut, så de kan tiltrekke medlemmer til religionen sin. Man fanger flere fluer med honnig, vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...