Rannva Skrevet 11. november 2003 #41 Del Skrevet 11. november 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. november 2003 #42 Del Skrevet 11. november 2003 Gratulerer Husk bare å aldrig minne gutten på at nå kommer han til å bruke resten av sin levetid på å komme seg inn igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. november 2003 #43 Del Skrevet 11. november 2003 vet du hvem som er moren Gratulerer så mye, Trøffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 11. november 2003 #44 Del Skrevet 11. november 2003 Så moro! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 11. november 2003 #45 Del Skrevet 11. november 2003 Gratulerer med lille Daniel! Bare et spørsmål... 17 sekunders hardt arbeid... Teller ikke alt arbeidet hun gjorde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 11. november 2003 #46 Del Skrevet 11. november 2003 Gratulerer så mye som pappa, og den lille gutten høres helt skjønn ut! GRATTIS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #47 Del Skrevet 11. november 2003 Gratulerer trøffel. det var bra dere slapp og vente lenger. ønsker dere lykke til alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. november 2003 #48 Del Skrevet 11. november 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 11. november 2003 #49 Del Skrevet 11. november 2003 :blomst_opp: GRATISS :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. november 2003 #50 Del Skrevet 11. november 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 11. november 2003 #51 Del Skrevet 11. november 2003 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 11. november 2003 #52 Del Skrevet 11. november 2003 Velkommen til verden,lille Daniel, og et gratulerer til mammaen og pappaen.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 12. november 2003 #53 Del Skrevet 12. november 2003 Mange gratulasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 12. november 2003 #54 Del Skrevet 12. november 2003 Gratulerer, Trøffel! Regner med lille Daniel blir rekruttert hit inn som "Mini-Trøffel" så snart han kan skrive? Håper både du, mor og barn har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 12. november 2003 #55 Del Skrevet 12. november 2003 Gratulerer med arvingen! :blomst_opp: Og "vælkømmin te gards", lille Daniel! (et av de flotteste navnene jeg vet om!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. november 2003 #56 Del Skrevet 12. november 2003 Gratulerer :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. november 2003 #57 Del Skrevet 13. november 2003 Ærlig talt, denne begivenheten har jeg ikke fått med meg... visste at noe var i gjære, men ikke at det allerede var overstått... ...et stort Grattis(eller Gratiss, som noen litt provoserende skrev...) ...endelig er du innlemmet blant oss voksne menn som er fedre, dette som et resultat av din innlemmelse i moren for 9 mnd siden... ...håper guttungen ligner mest på sin mor.... ...minner til slutt om at det står i bibelen at man skal formere seg å befolke verden.... håper du ikke tolker det dithen at du skal gjøre den jobben alene... slik det ser ut som broren min har tolket bibelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. november 2003 #58 Del Skrevet 13. november 2003 GRATULERER SOM NYBAKT FAMILIE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #59 Del Skrevet 13. november 2003 Ærlig talt, denne begivenheten har jeg ikke fått med meg... visste at noe var i gjære, men ikke at det allerede var overstått... ...et stort Grattis(eller Gratiss, som noen litt provoserende skrev...) ...endelig er du innlemmet blant oss voksne menn som er fedre, dette som et resultat av din innlemmelse i moren for 9 mnd siden... ...håper guttungen ligner mest på sin mor.... ...minner til slutt om at det står i bibelen at man skal formere seg å befolke verden.... håper du ikke tolker det dithen at du skal gjøre den jobben alene... slik det ser ut som broren min har tolket bibelen... Endelig! Forresten lar jeg meg i min lykkelige tåkeverden ikke provosere av ordet gratiss. Det hadde vært verre om man hadde skrevet gratis... Forresten mener hennes foreldre at Daniel ligner på meg (de var nok litt skuffet...), mens mine foreldre mener at han ligner på sin mor (de var derimot veldig fornøyd...) - så han har fortsatt et håp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå