Barbie Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 Jeg sitter her helt målløs nå... Jeg fikk nettopp vite at min gamle venninne har giftet seg igjen. Hun giftet seg første gang når hun var 18 år, og ble skilt nå i sommer. Hun er nå 32 år. Vi har pr i dag liten kontakt, men snakkes når vi tilfeldigvis treffes. Jeg møtte henne ute på byen for 3 mnd siden, og da var hun fri og frank. På fredag giftet hun seg altså på nytt, med en 60 år gammel mann! :o Var ikke det noe gammelt??? Jeg har også alltid likt litt eldre menn, men det får da være grenser... -Også at de har vært sammen under 3 måneder... Det er jo helt vilt! Hva mener andre? Er det bare jeg som synes dette er helt på trynet?
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 32 - 60, ja, det var noe stor aldersforskjell og giftemål etter 3 mnd. var noe tidlig. I og med at din venninne tross alt er voksen, får vi håpe hun vet hva hun gjør. Jeg hadde blitt mer "bekymret" hvis vi snakket om en 18- åring og en 46- åring.......
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Hva er problemet? Da jeg var 16 ble jeg sammen med en på 55. Det har aldri vært noe issue.
chimp Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Wow!!! Uforståelig!!! Har selv en kusine, 38 år gammel, flott jente, fotomodell-typen, som skilte seg for et par-tre år siden fra en nogenlunde jevnaldrende mann. DET forstår jeg godt, for han var på mange måter ikke god, men den egentlige årsaken til bruddet er en mann på 55!!! Da jeg hørte om det, tenkte jeg at denne fyren enten må være veldig kjekk eller ha en flott personlighet/utstråling........et eller annet, men så viser han seg å være en dust.....Jeg har absolutt ingenting å snakke m fyren om; han er på nivå m svigers lissom.....Men, men...det er hennes valg, og må jo bare akseptere det...
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2003 Hva er problemet? Da jeg var 16 ble jeg sammen med en på 55. Det har aldri vært noe issue. :o Jeg sier ikke mer!
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 :o Jeg sier ikke mer! . Enig Barbie Sikkert et litt stygt spørsmål, men har han penger?
aline Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 ... Sikkert et litt stygt spørsmål, men har han penger? akkurat det jeg tenkte på også!!
sinicola Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Sikkert et litt stygt spørsmål, men har han penger?
Devi Skrevet 11. november 2003 #9 Skrevet 11. november 2003 Det sies at kjærligheten ikke har noen alder, men jeg tviler nå litt jeg... Lurer vel også på om han har bra med penger ? Aldersforskjeller er vi vant med nå i dag, men nesten 30 år :o Mulig han er "ung og viril" for alderen, men har hun tenkt 10-15 år fram i tid ? Hun vil jo fungere mer som sykepleier/omsorgsarbeider for han enn som kone... Forstå det den som kan....Jeg klarer det ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #10 Skrevet 11. november 2003 . Enig Barbie Sikkert et litt stygt spørsmål, men har han penger? Nei!
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2003 Om han har penger eller ikke, vet vel ikke siste Gjest noe om!!! Jeg vet faktisk ikke. Han er faren til min manns kamerat, noe mer vet jeg ikke om denne gubben. Noe må det jo være... :-?
Suzy Skrevet 11. november 2003 #12 Skrevet 11. november 2003 Nå må dere passe snutene deres litt her jenter! :fy: Jeg har selv flere forhold bak meg til mye eldre menn og det har vært veldig bra for meg! Blant annet var jeg sammen med en mann som er 32 år eldre enn meg i nesten tre år. Årsaken til bruddet? - en vanlig kommunikasjonsbrist mellom kvinne og mann og ikke alderen (den tok vi nemlig med i beregningen tidligere). Men jeg kan med hånda på hjertet si at denne mannen ga meg mest av selvtillit, kjærlighet og oppmerksomhet - den gode samtalen, kvalitetstiden og fellesskapet sammenlignet med ALLE menn jeg har hatt noe med å gjøre. Uten ham hadde jeg ganske sikkert ikke vært der jeg er i dag - og jeg er fremdeles svært glad i ham på mange måter. Ikke døm aldersforskjell for fort - det kan være utrolig bra - men når det er sagt syns jeg tre måneder er vel raskt uansett hvilke alder det er på de to som gifter seg... Suz
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #13 Skrevet 11. november 2003 Nå var ikke det spørsmålet rettet til deg Gjest men til Barbie. Dy synes jo ikke dette var noe problem fordi du i en alder av 16 var sammen med en på 55. Spør du meg er det ehlt sykt. Blir mest kvalm over å tenke på hvilke intensjoner den 55 årige mannen hadde :o
Suzy Skrevet 11. november 2003 #14 Skrevet 11. november 2003 En 16 åring har ikke noe med en 55 åring å gjøre da... Det er noe annet... Mine store aldersforskjeller har alle vært etter fylte 25...
Barbie Skrevet 11. november 2003 Forfatter #15 Skrevet 11. november 2003 Nå var ikke det spørsmålet rettet til deg Gjest men til Barbie. Dy synes jo ikke dette var noe problem fordi du i en alder av 16 var sammen med en på 55. Spør du meg er det ehlt sykt. Blir mest kvalm over å tenke på hvilke intensjoner den 55 årige mannen hadde :o
MarianneE Skrevet 11. november 2003 #16 Skrevet 11. november 2003 akkurat det jeg tenkte på også!! Meg intet unntak......
Gjest Pilke pale Skrevet 11. november 2003 #17 Skrevet 11. november 2003 Tja, har han mye penger og dårlig hjerte, er det vel endel kvinner som kunne falle for en mann som er så mye eldre... veeldi Merthlitt :skjegg:
Suzy Skrevet 11. november 2003 #18 Skrevet 11. november 2003 Nå må dere passe snutene deres litt her jenter! :fy: Jeg har selv flere forhold bak meg til mye eldre menn og det har vært veldig bra for meg! Blant annet var jeg sammen med en mann som er 32 år eldre enn meg i nesten tre år. Årsaken til bruddet? - en vanlig kommunikasjonsbrist mellom kvinne og mann og ikke alderen (den tok vi nemlig med i beregningen tidligere). Men jeg kan med hånda på hjertet si at denne mannen ga meg mest av selvtillit, kjærlighet og oppmerksomhet - den gode samtalen, kvalitetstiden og fellesskapet sammenlignet med ALLE menn jeg har hatt noe med å gjøre. Uten ham hadde jeg ganske sikkert ikke vært der jeg er i dag - og jeg er fremdeles svært glad i ham på mange måter. Ikke døm aldersforskjell for fort - det kan være utrolig bra - men når det er sagt syns jeg tre måneder er vel raskt uansett hvilke alder det er på de to som gifter seg... Suz Siterer meg sjøl igjen - ikke vær så enspora nå jenter!!!!!
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 11. november 2003 #19 Skrevet 11. november 2003 Enig med Suzy! Det har da vært nok tråder her inne om dette med aldersforskjell, og de aller aller fleste er sååååå forståelsesfulle når ei yngre dame skriver inn og har truffet en mann som kan være både 15 og 25 år eldre... Da er det ikke måte på hvor lite alderen som sådann betyr og hvor mye kjærligheten betyr. Noen som har hørt om dobbeltmoral???
chimp Skrevet 11. november 2003 #20 Skrevet 11. november 2003 Enig med Suzy! Det har da vært nok tråder her inne om dette med aldersforskjell, og de aller aller fleste er sååååå forståelsesfulle når ei yngre dame skriver inn og har truffet en mann som kan være både 15 og 25 år eldre... Da er det ikke måte på hvor lite alderen som sådann betyr og hvor mye kjærligheten betyr. Noen som har hørt om dobbeltmoral??? Føler meg ikke dobbelt-moralistisk. Hadde reagert like mye hvis aldersforskjellen hadde gått den veien........Sier jo ikke at det ikke burde forekomme; folk bestemmer da selv, sier bare at jeg syns det utrolig.....utifra mitt ståsted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå