Gå til innhold

SUZY OG LØWEN!!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

I AM BACK!!!! Og jeg trenger litt trøst! :(

Nå har jeg gått i 45 minutter (FØRTIFEM) i sludd, tåke og drittkald vind, i skreddersydd drakt, m koffert og håndveskefjellet!!! Sint som et lemen. Skulle skyndte meg på jobb, fra konferansen, og fikk veiforklaringer fra filledama i resepsjonen på hotellet. Måtte hun BRENNE!!!! :frustrert:

Bedre nå, har fått kakao, og lebestift, men kvinnfolk, hater kvinnfolk! Dessuten har jeg savna lekisene mine, og håper håper håper dere har tid til å leke litt med meg nå... :heiajente: PLEEEEEEEEAAAAAAAASE! :kyss:

Glammy som fryser enda! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Hurra! :hoppe:

Noen å leke med! Grønske, du er da mer enn god nok for meg, søta! :wink: Du har vel frøset i dag du også, tenker jeg.... Drittvær i Oslo, er alt jeg har å si!!! Begynner å få varmen i meg nå, men jeg var ikke akkurat kledt for fjelltur, for å si det sånn... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Her har det gått for seg, ser du glammy! Har nettopp vært i "slåsskamp" med Dragen! Men vi er venner igjen nå! Komme til hulen og se? Løwen er også der, han blir sikkert glad for å se deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent bortsett fra at jeg ikke skjønner hva du skulle på fjellet i sludd og tåke osv... pent antrukket (skjønner det ikke uten pent antrekk heller ... men det er en annen sak)

- selv om du skulle på jobb.. kunne du vel dratt dit uten stopp på fjellet...:sjarmor:

- så jeg "tenker" deg en kopp varm trøstekakao... og litt tenkt peiskos... hjelper det???? :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Bille, halla!!! Godt å se du også, takk for kakaoen! Mmm, varmer :D Altså, har vært på konferanse på hotell, på fjellet (ca, er jo ikke så mange fjell her i Oslo, men du vet hva jeg mener)og skulle direkte derfra til jobben... I følge dama i resepsjonen skulle det være ti minutter å gå til til banen, og da gadd jeg ikke skifte.... Så tok det 45 min...

Grønske, kult, tar meg en tur til hulen jeg... Sneiks... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. men du har hvertfall lært... stol ikke på damer i resepsjoner..

(og hun var sikkert innflytter vet'u)

.. og det som ikke dreper deg gjør deg sterkere .. så nå er du vel rene body-builderen blitt du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Jeg er sterk som en bjønn, nå jeg... Når du sier det så, kjerringa snakka bergensk, ti mionutter my ass. Skulle sendt henne opp på Fløyen i regn og tåke, og ikke sluppet henne ned igjen på ei god stund, så skulle vi sett, tenker jeg.... :x

Men bedre nå, asså Bille... DU a, er du glad i dag?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klage på annet en manglende arbeidslyst... :ler:

.. har hauger med papir liggende - som burde flyttes på .. men klarer liksom ikke å rive meg helt løs fra KG...

Satser på at det er like bra med KG som med spill på arbeidsplassen... - som det ble sagt i en annen tråd...

(Og i kveld skal jeg bare fyre på peisen .. spise noe godt og se på TV ..).. Tror jeg vil gå hjem allerede nå jeg.. :ler:

Dessuten er dagens horoskop veldig bra: Dette kan være en lykkedag på to måter. - Enten gjennom spill, - eller ved en feil som blir raskt rettet opp - så jeg gleder meg til kvelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glammy!!!!! :kysse: :kysse: :kysse: :kysse:

Ååååååå som jeg har savna deg! Stakkars deg! Går det bra med de små bena??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

YES!!! Da er vi samlet, for et liv for et liv!!! Suz, heldigvis hadde jeg vett til å skifte til joggesko, før jeg begynte å gå, hvis ikke hadde du nok chatta med en morderske nå... Men jeg kunne nok trengt en fotmassasje... Løwen.... :D

BIlle, manglende arbeidslyst skal man ikke klage for mye på, eller.... Det at du har peis, gir grunnlag for misunnelse :-? :ler: Hm, lurer på hva mitt horoskop sier? Stol ikke på skrale bergens-piker i resepsjoner????

Og Løwen right, veit at du har savna meg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Løwen right, veit at du har savna meg :tunge1:

*sukk* gjett a... har tusla rundt som et skabbete skinn og knapt sagt en døyt hele dagen - ja ikke i går heller faktisk... :roll:

Blir liksom ikke det samme uten deg her da.. Enda jeg prøver så godt jeg kan :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Løwen right, veit at du har savna meg

Hæh, er jeg så gjennomsiktig? :ler:

Men jeg kunne nok trengt en fotmassasje...

Du skal få massasje hvor du vil, baby :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan finne det jeg .. hvis du bare sier stjernetegnet ditt.. :wink:

Da tar du meg i samme slengen - bådee Glæmmis og jeg er vekter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Bille, VEKT, er jeg. Og det er Suz også, så du må gjerne finne fram horoskopet vårt, og slå to blondiser i en smekk :ler:

Suz, takk for info, tenkte jeg det ikke. Han er visst blankest i pelsen når han er lykkelig, har jeg hørt, og dette beviser vel bare det vi alle har hatt mistanke om, en Løwe uten Glammy, er ingen Løwe... :D (fnis...)

Og du a, savna meg du også... Koselig, selv om det egentlig er utrolig patetisk at man blir sååå glad av å bli savna av nett-pælsa sine (memo to self, repeat mantra "I have a real life, I have a real life...")

Løwis, du skal gjerne få massere meg, og ikke bare føttene.... Hvis du vil asså, hvis ikke har jeg sånn, øh...mmm, massasje sett. "the ultimate orgasm kit" heter det. Vet du hva det betyr? Du er kankskje stivere i engelsk enn meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...