Dubbedingsen Skrevet 30. mai 2011 #21 Del Skrevet 30. mai 2011 Vel hvis du er vant til å omgås damer og har lett for at de blir intressert i deg, så skjønner fortsatt ikke jeg hva problemet ditt er,og hvorfor du får panikk av at hun ble betatt av deg. Da må det i tilfelle være noe mer du ikke forteller her, som gjør at du føler du har grunn til å ha panikk. Nemmelig at du nok har gjort mer enn å bare prate og dele av dine egne erfainger og følge hjem til døra på en høflig måte. Da vet du nok at du har sendt ut signal som gjør at hun har grunn til å tro at du ville innlede noe mer med henne... Pluss at du i tillegg sa ja til å adde henne på facebook og har nok da skrevet ting der som svar til henne, som ikke var til å forstå for henne på annen måte enn som at du faktisk var intressert i noe mer. Men som var klossete av deg når du ikke mener det. Du trenger helt klart sosial trening mann, når du ikke vet hva du skal gjøre med dette her. For det er jo helt klart at sier en mann ja til å bli addet av en dame på FB så er han selvfølgelig intressert i dama, og legger ikke til fordi han er hyggelig og damen er hans nabo. Og fordi han er mann og denne damen legger seg etter han så er det hans egen feil fordi han viste omsorg en gang. Hvis det var omvendt så ville vel damene bedt henne om å anmelde han for stalking Glad jeg ikke er mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2011 #22 Del Skrevet 30. mai 2011 Oh my, sånn kan det gå når man ikke er vant til å deale ærlig med folk. Si at du ikke er interessert, som jeg gjorde i går til en fyr som maser på meg. Kan ikke se at vi har noe til felles og at du dessverre derfor prioriterer skarpt i din bisy bisy hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 30. mai 2011 #23 Del Skrevet 30. mai 2011 For det er jo helt klart at sier en mann ja til å bli addet av en dame på FB så er han selvfølgelig intressert i dama, og legger ikke til fordi han er hyggelig og damen er hans nabo. Og fordi han er mann og denne damen legger seg etter han så er det hans egen feil fordi han viste omsorg en gang. Hvis det var omvendt så ville vel damene bedt henne om å anmelde han for stalking Glad jeg ikke er mann. Poenget mitt er at han er nødt om å ha gjort noe vesentlig mer enn bare å være hyggelig og adde på facen... :gjeiper: Siden han både er paranoid for broren, og lurer på hvordan bli kvitt henne. (Og tydeligvis forsvant fra tråden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håpløs Skrevet 31. mai 2011 #24 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan du ikke bare si at det var hyggelig å trøste henne den kvelden, men at du ikke er interessert i henne på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå