Gå til innhold

angrepille


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

På 3 måneder har jeg tatt angrepille 2 ganger pga sprukket kondom, så jeg gikk over til p-piller. men nå har jeg klart å glemme å ta en, så jeg skal å kjøpe en angrepille til. Men hvor mange angrepiller kan man ta før det skader kroppen? Er det falig å ta så mange på så kort tid ? setter pris på alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må lese pakningsvedlegget når du kjøper slike ting! Jeg har bare tatt én angrepille i mitt liv, så jeg husker ikke nøyaktig hva det stod, men jeg tror faktisk du er over kvoten.

Hva med å sette på en daglig alarm på mobilen slik at du husker å ta pillen? Du opptrer svært uansvarlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Du må lese pakningsvedlegget når du kjøper slike ting! Jeg har bare tatt én angrepille i mitt liv, så jeg husker ikke nøyaktig hva det stod, men jeg tror faktisk du er over kvoten.

Hva med å sette på en daglig alarm på mobilen slik at du husker å ta pillen? Du opptrer svært uansvarlig...

*skammer seg* Ja jeg vet... Det er ikke noe jeg er stolt at. Har vel alltid vært flink til å glemme ting :'C Fikk helt panikk når jeg våknet og oppdaget jeg hadde glemt å ta den... Men hva skjer hvis jeg tar en angrepille til? jeg vil jo ikke bli gravid heller :S Skader det kroppen min på noen måte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pakningsvedlegget står det at det ikke anbefales å ta mer enn 1 pille i løpet av en menstruasjonssyklus.

Enig i at det er alt for mange ganger på kort tid, men gjort er gjort.Og du skal kunne ta enda en uten at det gjør noe. MEN.. P-pille-beskyttelsen virker ikke godt nok nå når du har glemt en pille, så du bør bruke kondom eller avstå helt inntil neste mnd så p-pillen fungerer optimalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...