jea Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Til dere som har bestilt denne kjolen,hvilken farge bestilte dere? Har nå endelig bestilt en ny kjole jeg bestilte nå ivory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Så bra. Jeg har bestilt i diamond white. Er lit redd for å ikke finne slør, men det går vel bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2003 Bytta til daimond white jeg nå da,ellers krasjer den med skoa mine!! Ikke noe problem å finne slør til kjolen,jeg skal bestille hvitt slør med stener i jeg ..Like langt som slepet på kjolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Hvor bestiller du da? Jeg skal ha fingertupplengde med stener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 11. november 2003 Fra en privatperson...Hva mener du med finger tupp lengde på sløret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 Til midt på ryggen ca. Se her. Prøvde et helt langt også, men det var ikke meg hvis du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Alle bildene var borte :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #8 Del Skrevet 11. november 2003 Med fingertupplengde menes at sløret rekker fra hodet og til fingertuppen når du holder armen rett ned langs siden din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #9 Del Skrevet 11. november 2003 Med fingertupplengde menes at sløret rekker fra hodet og til fingertuppen når du holder armen rett ned langs siden din.... kom akkurat på det, og da blir det lengre en midt på ryggen. mente midt på låret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 14. november 2003 #10 Del Skrevet 14. november 2003 Venninden min kjøpte kjolen hos Kristins i Lillestrøm og kjøpte langt slør med stener i der (utrolig flott til denne kjolen altså). Jeg personlig synes denne kjolen var penest i diamond white og det var den farven hun kjøpte. Kan jeg få spørre hva slags smykke (hvis dere skal ha) dere skal ha til ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. november 2003 #11 Del Skrevet 14. november 2003 Blir noe helt enkelt. Noen her har tipset meg om at et enkelt kors med strass eller lignende ville vært fint så lurer på om jeg går for det. Strass i ørene. Bittesmå. Har også fått kjøpt dette billig, men tror ikke jeg kommer til å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå