AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Del Skrevet 29. mai 2011 Tenker ikke bare på blondiner, men på pene jenter generelt. Er det vanlig at folk tror at dere er "dumme" eller "bimbo" pga deres utseende? Og må dere stadig vekk overbevise folk at dere holder "mål"? (Er vel verre for pene, barmfagre blondiner vil jeg tro? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Del Skrevet 29. mai 2011 Nå vet jeg ikke hva slags pen du refererer til, siden spørsmålet gir inntrykk av at pene damer er dumme, blonde og ikke holder mål, men jeg svarer likevel. Jeg er mer klassisk pen, og opplever ofte at folk blir veldig fascinert av meg og ser drømmedama si i meg. Jeg kan selvfølgelig ikke leve opp til den fantasien, så enden på visa er aldri pen. Utrolig slitsomt. Jeg vil helst bli likt for den jeg er, ikke den folk tror jeg er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linne Skrevet 30. mai 2011 #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har langt blondt hår.. typisk pen som mange gutter liker.. (off.. dette hørtes forferdelig innbilsk ut men det er ikke det som er poenget) Jeg føler jeg ofte blir dømt litt på forhånd. Jeg er masterstudent og har oftere i det siste fått høre at jeg ser helt annerledes ut enn det folk tenker når de leser det jeg skriver. Veldig spesielt.. Skulle for eksempel ha muntlig eksamen og forsvare en oppgave og da sa sensor rett ut at han fikk litt sjokk når han så meg fordi han trodde jeg skulle se helt annerledes ut.. Men fordelene er bedre enn ulempene;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvina Skrevet 1. juni 2011 #4 Del Skrevet 1. juni 2011 Eh joda den har jeg fått noen ganger. "Du som er ei søt jente kan da umulig vite noe om dette, det er jo teknisk!" "Dæven jeg trodde ikke jenter som deg kunne noe om data!" "Det er nesten skummelt, ei fin dame som er smartere enn meg.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå