Snurre Skrevet 12. november 2003 #21 Del Skrevet 12. november 2003 Vet ikke om jeg får en hel uke fri, men håper iallefall på 3 dager. Reiser dagen etter bryllupet på 3 ukers ferie :D Hadde vært deilig å hatt litt fri før også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 13. november 2003 #22 Del Skrevet 13. november 2003 :D Hei alle spente bruder. Jeg giftet meg med drømmemannen deg 16. August i år. Vi tok begge fri en uke før og fire uker etter bryllupet. Det var helt nødvendig med fri en uke før for å kunne avvikle et så stort bryllup og enda ha muligheten til å kose seg. Vi hadde mye tid til å koooose oss også, vi. Jeg fikk tatt solarium, slappet av. Vi spiste en god middag med familien og fikk mye tid til å glede oss. Hadde jeg vært på jobb hadde jeg aldri klart å blir ferdig. Dagen før var vi en hel bataljon til å pynte lokalene for middag og fest + vielseslokalet. Vi holdt på fra klokken 09:00 til klokken var over 22:00...og vi var MANGE! Det lønner seg å planlegge alt som skal ut av pynt til siste detalj. Ikke utsett noe som kan gjøres ferdig på forhånd. Vi hadde kassevis med ferdig pynt som jeg hadde laget til alle vinduspostene osv....Det var deilig å bare kunne sette dem rett ut istedenfor å måtte begynne å knyte bånd osv.... Det eneste vi måtte gjøre der nede var å sette opp alle blomsteroppsatsene og binde sløyfer på alle stolene. Det tok en evighet ennå vi var så mange. Baren tok også lang tid å sette opp.(Må legge til at vi hadde full bar med alt mulig slags stæsj) Bandet brukte to timer på rigging og soundcheck. Så mine råd til alle dere som skal gifte dere er: -Ting tar ALLTID lengere tid enn man tror. -Ta fri ihvertfall et par dager før om dere kan det. -Planlegg godt, ikke glem de små detaljene. -IKKE utsett noe du kan gjøre på forhånd det blir nok dagen før dagen uansett. - Kos dere sammen, gled dere, dyrk kjærligheten. Jeg vil ønske dere alle sammen lykke til frem mot den mest fantastiske dagen dere vil oppleve sammen med deres utkårede. Selv om vi hadde et stort bryllup var det den flotteste og mest romantiske dagen jeg har opplevd. Vi slapp ikke hverandres hender ett sekund. Det var helt fantastisk. KOOOOOS dere, dagen går så fort. Åh, dere kan bare glede dere til dere ser mannen deres stå der oppe og vente. Jeg får frysninger og tårer i øynene bare jeg tenker på det. Klemmer fra Fru Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #23 Del Skrevet 13. november 2003 Er det virkelig så vanlig å dra på bryllupsreise etter bryllupet der nede hos dere? Her oppe i nord drar iallefall et fåtall av de jeg vet om på reise rett etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 13. november 2003 #24 Del Skrevet 13. november 2003 Vi hadde fri uken før og uken etter bryllupet! I og med at vi ikke skulle på bryllupsreise, "låste" vi oss inne uka etter bryllupet og bare kosa oss og slappet av - og gjett om vi trengte det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. november 2003 #25 Del Skrevet 13. november 2003 Tror ikke det blir noen flott bryllupsreise på oss heller, men trolig noen dager på fjellet for å slappe av sammen etter noen sikkert ganske hektiske dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå