Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Er det noen som kommer til å gifte seg utenom ferier her inne? Om man f.eks gifter seg på vinteren. Er det veldig lurt å ta fri uka før bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg tror jeg kommer til å ta 3 dager fri før....resten av feriedagene sparer jeg til etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Hvis du har mulighet til det tror jeg det er lurt å ta fri uka før bryllupet. Det er mange småting som skal på plass de siste dagene, og det kan være godt å slippe å stresse mer enn nødvendig rett før den store dagen. Selv er jeg student - så jeg tar meg fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg tar meg fri uka før og uka etter - skal bare på liten bryllupsreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 Gifter oss i januar og har tatt 3 dager fri før bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg tar 1 uke ferie før bryllupet og 3 uker ferie etter bryllupet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg tar meg fri en uke før og tre uker etter bryllupet (til bryllupsreisen!). Kjæresten min tar seg fri tre uker før, og tre etterpå, men har har mye ferie til gode fra i år, som han må ta ut neste år. Masse siste-liten-oppgaver til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 11. november 2003 #8 Del Skrevet 11. november 2003 Vi skal ha jobbkonferanse hele uken før bryllupet, så det er ikke mulig å få så mye som en dag fri. Hadde nok tatt fri om jeg hadde hatt anleding til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. november 2003 #9 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg regner med jeg skal ha noen dager fri før bryllupet, men jeg jobber med regnskap og har en del deadliner(mva, lønn og fakturering.. ) å ta hensyn til! Så jeg må være superflink og få unna det jeg skal i gooood tid!! Sånn det ser ut nå reiser vi på 14 dagers bryllupsreise torsdag etter bryllupet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #10 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal ha ferie uka før og uka etter. Tenker det er med på å holde bridezillatendensene nede.... Min kjære derimot skal visstnok jobbe overtid hele den uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. november 2003 #11 Del Skrevet 11. november 2003 Skal i alle fall ha fri dagen før, det må jeg nok ta, for kontoret er stengt da pga kurs, som jeg altså ikke kan være med på pga bryllupet... jaja. Ellers blir det avhengig av når familien min kommer nedover og hvor mye jeg klarer å jobbe inn. Vi drar på ei ukes bryllupsreise dagen etter bryllupet, og resten av ferien vil jeg gjerne spare til påska, sommeren og evt. neste jul. 5 uker ferie blir fort oppbrukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 11. november 2003 #12 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg tok 2 dager fri før bryllupet - og jeg skulle ønske at jeg tok en eller to dager til. De kommer godt med til alle de smådetaljene som skal fixes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet Skrevet 11. november 2003 #13 Del Skrevet 11. november 2003 Regner med at jeg tar meg fri uken før. Vi reiser på bryllupsreise 4 dager etter festen og blir borte i 14 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 11. november 2003 #14 Del Skrevet 11. november 2003 Skal ha fri uken før bryllupet og uken etter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 11. november 2003 #15 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg og kjæresten har fri uka før og jeg har fri uka etter også..Vet ikke om hun kommer til å ta fri uka etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #16 Del Skrevet 11. november 2003 Hadde tenkt å bruke llitt av tiden på å få satt på negler og tatt litt ekstra sol for eksempel.... Tiden forsvinner fort den...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 11. november 2003 #17 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har 7 uker ferie neste år, så da regner jeg med at jeg tar 3 dager før bryllupet til ned-stressing og siste forberedelser og 3 uker etter til bryllupsreise . Det blir jo fortsatt noe ferie igjen til litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 12. november 2003 #18 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg skal ha fri siste uka før samt tre uker etter - til bryllupsreise. Digg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 12. november 2003 #19 Del Skrevet 12. november 2003 Skal nok h anoen dager fri ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. november 2003 #20 Del Skrevet 12. november 2003 Regner med å ta noen fridager før bryllupet ja, i tillegg til bryllupsreisen. Skulle bare mangle egentlig når moren min har tenkt til å ta en uke fri før selve bryllupsdagen :oops:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå