Plutseliten Skrevet 28. mai 2011 #1 Del Skrevet 28. mai 2011 Til dere som bare er ute etter å angripe andre... Til dere som bare har negative ting å si... Til dere som bare er her for å trolle, lage dårlig stemning og/eller være slemme mot andre... : ...Og ja: jeg er klar over at jeg nå tilhører noen grupper ved å opprette denne tråden. Skitt au. Så - Plutseliten: . Sånn. Synes KG var et morsommere og koseligere sted å være på for en stund siden. Nå synes jeg at det ofte hagler av frekke kommentarer, det forekommer personlige angreps-tråder og det er en del veldig negative kommentarer til brukerne. Dette er et forum med utrolig mange brukere - som er totalt forskjellige. Vi kommer aldri til å dele like meninger bestandig, eller være enig i utsagn og meninger. Det er jeg smertelig klar over.. Men det finnes en grense mellom konstruktiv kritikk, vanlige tilbakemeldinger, samt svar på diskusjoner og personlige angrep o.l. Kanskje noen ber om frekke kommentarer etc, dersom de oppfører seg stygt, men det er mange som får ufortjente bemerkninger her inne. Håper at noen tar det til seg. Ikke fordi jeg sier det, men fordi jeg tror KG vil være et koseligere sted uten så mye drittslenging. Nå er det kanskje noen som kommer til å kommentere at "jeg har ikke merket noe til dette" - og da er det jo i så fall kjempeflott! Likevel tror jeg ikke at jeg er den eneste som føler at det har blitt litt dårlig stemning her inne i det siste. Eller? Så vil jeg også spre litt positivitet ved å takke mange av dere også! Som bruker tid på å hjelpe, gi råd, gi tips og til å sette dere inn i andres situasjon og gjøre det beste dere kan for å hjelpe til. For dere gjør at KG er et flott sted hvor man kan være seg selv og spørre om hva enn man måtte lure på. Liker ikke at noen skal komme å ødelegge, selv om man ikke kan forvente at alt skal være rosenrødt. Kanskje jeg bare burde spart meg for denne tråden.. Men jeg poster den likevel.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. mai 2011 #2 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg er så enig med deg, og har kommentert det samme i en annen tråd. Jeg tror KG-ledelsen må ta tak og stramme inn her, men jeg tror ikke det vil skje. Så får vi heller velge selv hvordan vi vil forholde oss til dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. mai 2011 #3 Del Skrevet 28. mai 2011 Ja, er så mange utrolige koselige folk her inne! Mange jeg er blodig uenig med, men selvom det behandler debatten med respekt og klarer holde seg saklig Også er det disse da..urk! Lyst til å ta den ene og denge den andre med! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mai 2011 #4 Del Skrevet 29. mai 2011 Det er tydeligvis en del mennesker som har mye innestengt aggresjon innabords, som lar det komme fram som anonym bak en skjerm. Noen elsker å provosere, og atter andre har tydeligvis bare en ufyselig personlighet. Jeg tviler sterkt på at disse oppfører seg sånn ute i verden. Om de gjør det, kan de neppe ha noen venner :gjeiper: Jeg har også merket meg at alderen på brukerne må ha blitt betraktelig lavere enn før, for det er virkelig mange barnslige og umodne problemstillinger/svar her inne nå for tiden. Men jeg vil også si at en del av de yngre, registerte brukerne er veldig hyggelige og oppegående Selv gidder jeg ikke oppholde meg så mye i forumet lenger. Henger helst i dagbøkene. Der er det mye mer hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 29. mai 2011 #5 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja - tonen på Kg har endret seg. Jeg liker godt heftige diskusjoner, og tåler fint å være uenig med folk. Men jeg legger merke til at det er mye unødig drittslenging, fordømmelse og usaklighet. Jeg tviler på at folk ville ha svart sin venn, søster eller forelder på samme måten IRL. I såfall er det åpenbare hull i grunnleggende dannelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eithne Skrevet 13. juni 2011 #6 Del Skrevet 13. juni 2011 Nå har jeg vært på KG siden 2001 og man kan vel trygt si at det går opp og det går ned. Alt skjer i faser. Dette er et forum der folk må få ytre meninger,men dessverre er det også folk som kommer inn for å spre sur stemning. Det er da opp til hver enkelt å heve seg over dette. Er masse gode tips å få. Jeg kom inn hit når jeg skulle gifte meg først og hang på bryllupsforumet og så var det over til graviditet så jeg kjører gjennom hele lefsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 #7 Del Skrevet 15. juni 2011 Så fine sko avataren din har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. juni 2011 #8 Del Skrevet 15. juni 2011 Kan vi ta med folk som uttaler seg bastant på tvers av all forskning/kilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 #9 Del Skrevet 15. juni 2011 Men pumpsene hennes er da beviselig flotte! Både empirisk og estetisk, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå