Gå til innhold

Får ikke være på kg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:skratte: Hva i all verden? Nei dette har nok noe med han og gjøre, tidligere ex eller noen som har fått råd herfra ja... Utrolig kunnskaper han hadde til og ikke ville ha noe med kvinneguiden og gjøre.. Spør han rett ut hva som egentlig er grunnen? En må kunne være ærlig viss en skal holde ut sammen?

Sånn btw syns jeg heller ikke noe om hemmelige profiler her og der, mobiler som ikke må røres av kjæresten, pc er som er forbudt sone osv... Hva er poenget med ett forhold da? Jada en må stole på hverandre, men hadde jeg tatt i kjærestens mobil og han hadde blitt sur er det jo ting på den mobilen jeg ikke får se? Eller hur? Viss en sliter veldig med ett problem en ikke kan dele med kjæresten, ok, da klarer en nok og vurdere en mellomting mellom det folk sier her inne og det en vil selv osv. Syns det er det samme som og spørre venninder, bare at her er det enda flere meninger og kanskje en kommer fram til enda bedre svar når folk er anonyme enn det folk tørr og si i virkeligheten. Men snakk nå heller med den det gjelder viss det er mulig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte: Hva i all verden? Nei dette har nok noe med han og gjøre, tidligere ex eller noen som har fått råd herfra ja... Utrolig kunnskaper han hadde til og ikke ville ha noe med kvinneguiden og gjøre.. Spør han rett ut hva som egentlig er grunnen? En må kunne være ærlig viss en skal holde ut sammen?

Sånn btw syns jeg heller ikke noe om hemmelige profiler her og der, mobiler som ikke må røres av kjæresten, pc er som er forbudt sone osv... Hva er poenget med ett forhold da? Jada en må stole på hverandre, men hadde jeg tatt i kjærestens mobil og han hadde blitt sur er det jo ting på den mobilen jeg ikke får se? Eller hur? Viss en sliter veldig med ett problem en ikke kan dele med kjæresten, ok, da klarer en nok og vurdere en mellomting mellom det folk sier her inne og det en vil selv osv. Syns det er det samme som og spørre venninder, bare at her er det enda flere meninger og kanskje en kommer fram til enda bedre svar når folk er anonyme enn det folk tørr og si i virkeligheten. Men snakk nå heller med den det gjelder viss det er mulig da ;)

Nei må ta en alvorsprat med typen min når han kommer hjem! Bilforum eller meg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn btw syns jeg heller ikke noe om hemmelige profiler her og der, mobiler som ikke må røres av kjæresten, pc er som er forbudt sone osv... Hva er poenget med ett forhold da? Jada en må stole på hverandre, men hadde jeg tatt i kjærestens mobil og han hadde blitt sur er det jo ting på den mobilen jeg ikke får se? Eller hur? Viss en sliter veldig med ett problem en ikke kan dele med kjæresten, ok, da klarer en nok og vurdere en mellomting mellom det folk sier her inne og det en vil selv osv. Syns det er det samme som og spørre venninder, bare at her er det enda flere meninger og kanskje en kommer fram til enda bedre svar når folk er anonyme enn det folk tørr og si i virkeligheten. Men snakk nå heller med den det gjelder viss det er mulig da

Man må da vel for guds skyld rett til et privatliv og intimsone selvom man er iet forhold. At man ikke vil kjæresten skal se på mobilen eller pcn kan også ha andre grunner enn at man prøver å skjule noe.

Kan jo for eksempel hende man vil overraske den andre part med en ferie, gave eller lignende.

Det kan også hende at man ønsker å diskutere høyst private forhold med mor, far eller søsken. Ting som kjæresten rett og slett ikke har noe som helst med stikke nesen sin i. Det kan også føre til masse unødvendige misforståelser, f.eks at man sender en melding til en god kvinnelig veninne som av kjæresten kan bli oppfattet som flørting, selvom dette ikka var avsenders hensikt i det hele tatt.

Nei, den gangen dama krever innsyn i PC og mobil stikker nå hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...