Gå til innhold

Sykt irritert! skal jeg finne meg i dette?

Gjest Gjest_J18

Anbefalte innlegg

Flytt hjem igjen! Tror du vil få det mye bedre hjemme. Du sier jo at du sliter med sykdom også, noe som det ikke virker som han bryr seg særlig mye om. Slik skal det faktisk ikke være. De pengene han har lovet deg til tur osv har han aldri hatt, de eksisterer ikke. Han er nok en slik type person som ELSKER å love bort ting for å framstå som snill og omtenksom, men når det kommer til stykke gjør han ingenting for å gjøre det han har lovet deg.

Du har det nok bedre uten han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og derfor flytter en ikke i lag når en er maks 18 år og ikke kan forsørge seg selv....

Ang at du er smelt på tjukken er like mye din egen feil som hans. Du må tenke deg om før du tar abort. Når en har tatt abort er det for sent å ombestemme seg.

Tok abort da jeg var 18, med min daværende kjæreste. Jeg er evig takknemlig jeg slipper å ha kontakt med han nå, men jeg ville byttet ungen mot ALT. Dette er mange år siden nå, men det er noe som vil være med en resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste bare den første fjerdeparten , savnet avsnitt. Men jeg leste nok til å be deg sende den gutten på hue og rævva ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned. TS har opplyst at hun har helseproblemer og derfor ikke kan jobbe.

Hun skriver også at hun studerer og de fleste studenter i dag tar seg studielån. Så at hun skal snylte ut og bort på faren sin på grunn av dårlig helse er en laber unnskyldning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLYTT HJEM SÅ FORT DU BARE KAN.

DETTE FORHOLDET ØDELEGGER DEG FULLSTENDIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av dette minnet meg om min første ordentlige kjæreste, vi flyttet også sammen på VGS. Han var faktisk ganske huslig av seg, men lystløgner til tusen, eneste grunnen til at jeg trodde på alt var at jeg var ung (vi var 16 og 17) og fryktelig naiv. Han sa mye slemt hvis vi kranglet, mye drama og styr.

Kom deg vekk, dette blir ikke bedre. Det kan fortsatt bli folk av gutten (min eks. har vel sånn ca. fått ting på stell etter mange år, vi er nå godt over tretti) men ikke kast bort ungdommen din på å vente på noe som kanskje aldri skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere hørtes ut som to tapere som passer godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_J18

Jeg har faktisk et eleeendig immunforsvar, har over 40 fraværsdager på skolen dette halvåret og da har jeg vært ekte syk! når det gjelder at jeg utnytter faren min, så er det helt frivillig fra hans side, han tjener over en mill i året så 6000 i måneden er ikke akkurat noe problem. Er da mye bedre jeg får penger fra ham enn at jeg sliter med et studielån til jeg er 40?? Er da ikke vanlig og begynne med studielån på vgs heller. Kan heller ikke få fra lånekassa siden jeg bor utenfor min opprinnelige kommune, og uansett hvis jeg hadde fått det hadde jeg nå hatt en heftig gjeld siden man ikke kan ha mer en 20 fraværsdager eller noe sånn.

og jeg mener ikke at 1000 kr er lite, men de kommer ikke fra henne de kommer fra barneværnet og ikke skjønner jeg at man må bruke så mye penger på behandling av alvorlige sykdommer i norge, er ikke det nesten gratis? (kan godt hende jeg tar feil her men)Når det kommer til københavnsturen var det ham som hadde lovet meg det selv om jeg syns det var mye penger å bruke, og da er dt jo klart man gleder seg? når det gjelder at jeg er gravid sa han at han var steril... Skulle gjerne hatt barnet, men er VIRKELIG IKKE tidspunktet, jeg blir syk hele tiden, har ingen utdanning og kommer sikkert til å ende opp som alenemor. Vil nødig ende opp på en liten leilighet som alenemor langt ute på bygda med jobb som kassadame på nærbuttikken.. klart man ikke angrer når man har fått barnet, men vet jeg kommer til å ønske jeg hadde ventet. føler ikke det blir riktig for meg nå og legen min sier helsa mi ikke er god nok, er en grunn til at man kan velge.

Har tenkt på å flytte hjem noenganger, men trivdes OVERHODET ikke i klassen min der...så liker ikke akurat tanken på å gå der to år til.. Da må jeg isåfall stå opp 4 om natten for å komme meg til den andre nærmeste skolen med medialinje. Ikke vet jeg om jeg tørr å bo alene heller, er jo ikke helt greit når jeg plutselig ligger der mutters alene med influensa i to uker eller en måneds kraftig forkjølelse...

Også er det den leiekontrakten også, den er på et år, altså til desember i år, så er ikke "bare" å flytte hjem... pluss at det blir stress å få byttet vgs igjen.Syns også det blir litt nederlag å flytte hjem, vet jeg ikke burde tenke på det, men siden vi hadde det så fint sammenn og virket som det perfekte par også jeg som var så sikker på det ville gå bra og sånn... Tenk gjerne jeg er ung og dum, men slikt er vanskelig å avsløre på forhånd selv om man har vært sammen en stund. Men det er jo selvfølgelig også endel naivitet fra min side, vil gjerne tro det beste om alle! Tenker jo litt på å bo alene på hybelen til leiekontrakten går ut, men vinterhalvåret er TUNGT for en med dårlig immunforsvar, er ikke greit når man får feber eller det går uker uten at du har krefter til husarbeid.

Og det er ikke sånn at han er bare slem, han er også sinnsykt snill noenganger og jeg VET han elsker meg,han sier det hver dag og gråt og var totalt utenfor når jeg en gang snakket om å slå opp. Og det er også mange ganger han tar vare på meg når jeg er syk, men han begynner jo å bli lei av at jeg er så mye syk da og det skjønner jeg jo veldig godt... men føler uansett ting begynner å bli litt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaunis

Jeg har faktisk et eleeendig immunforsvar, har over 40 fraværsdager på skolen dette halvåret og da har jeg vært ekte syk! når det gjelder at jeg utnytter faren min, så er det helt frivillig fra hans side, han tjener over en mill i året så 6000 i måneden er ikke akkurat noe problem. Er da mye bedre jeg får penger fra ham enn at jeg sliter med et studielån til jeg er 40?? Er da ikke vanlig og begynne med studielån på vgs heller. Kan heller ikke få fra lånekassa siden jeg bor utenfor min opprinnelige kommune, og uansett hvis jeg hadde fått det hadde jeg nå hatt en heftig gjeld siden man ikke kan ha mer en 20 fraværsdager eller noe sånn.

????

Fælt til sutring og klaging. Knask noken c-vitaminer, ta abort, dump fyren og flytt heim att.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Kan heller ikke få fra lånekassa siden jeg bor utenfor min opprinnelige kommune

Og det er ikke sånn at han er bare slem, han er også sinnsykt snill noenganger og jeg VET han elsker meg,han sier det hver dag og gråt og var totalt utenfor når jeg en gang snakket om å slå opp. Og det er også mange ganger han tar vare på meg når jeg er syk, men han begynner jo å bli lei av at jeg er så mye syk da og det skjønner jeg jo veldig godt... men føler uansett ting begynner å bli litt nok...

Det har jeg aldri hørt før? Det med lånekassa altså.

Det at han gråt når du snakket om å slå opp, samt hvordan han oppfører seg mot deg og alle løgnene så er det klare tegn på en psykopat? Er det ikke bedre å ligge syk alene enn å ligger syk mens han irriterer seg over at du er syk isteden for å støtte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_J18

Nei fy fader! Jeg tar c-vitaminer hver eneste dag, jeg trener så mye jeg greier når jeg er frisk, jeg drikker ikke alkohol og jeg bruker ikke nikotin, jeg får i meg alle vitaminer jeg trenger, unngår nesten sukker totalt, får nok søvn, prøver å la være å stresse osv, osv, er det noe man kan gjøre for immunforsvaret har jeg gjort det for å si det sånn! :kjefte: Det er kanskje enkelt og en selvfølge for deg dette med immunforsvar, men det er det ikke for meg! Og har du tatt abort? isåfall hvis du syns det var enkelt og problemfritt psykisk har du enten ikke lyst på barn overhodet, en alvorlig instinkt og hormonsvikt eller er neddopet på antideppresiva. Og du må og skjønne det ikke bare er å flytte hjem når jeg misstrives totalt i klassen på den skolen og leiekontrakten er til desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glad i reiser

Nei fy fader! Jeg tar c-vitaminer hver eneste dag, jeg trener så mye jeg greier når jeg er frisk, jeg drikker ikke alkohol og jeg bruker ikke nikotin, jeg får i meg alle vitaminer jeg trenger, unngår nesten sukker totalt, får nok søvn, prøver å la være å stresse osv, osv, er det noe man kan gjøre for immunforsvaret har jeg gjort det for å si det sånn! :kjefte: Det er kanskje enkelt og en selvfølge for deg dette med immunforsvar, men det er det ikke for meg! Og har du tatt abort? isåfall hvis du syns det var enkelt og problemfritt psykisk har du enten ikke lyst på barn overhodet, en alvorlig instinkt og hormonsvikt eller er neddopet på antideppresiva. Og du må og skjønne det ikke bare er å flytte hjem når jeg misstrives totalt i klassen på den skolen og leiekontrakten er til desember...

Du kan vel gjøre det slutt med kjæresten din, men fortsette å bo der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_J18

(vet ikke hvordan man siterer hehe)

Nei men det er slik det fungerer iallefall :tristbla:

Kanskje det er det, men han virket iallefall dypt lei seg, og tror ikke han er helt psykopat selv om han kanskje har noen symptomer...

Mjaa nå har jo jeg litt hypokondriske tendenser, og selv om de er veldig svake blir jeg ofte nervøs når jeg ligger med feber over flere dager eller jeg ikke er frisk etter 3 uker... og han blir ikke direkte irritert, bare lei... han tar jo vare på meg fordi liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

(vet ikke hvordan man siterer hehe)

Nei men det er slik det fungerer iallefall :tristbla:

Kanskje det er det, men han virket iallefall dypt lei seg, og tror ikke han er helt psykopat selv om han kanskje har noen symptomer...

Mjaa nå har jo jeg litt hypokondriske tendenser, og selv om de er veldig svake blir jeg ofte nervøs når jeg ligger med feber over flere dager eller jeg ikke er frisk etter 3 uker... og han blir ikke direkte irritert, bare lei... han tar jo vare på meg fordi liksom..

Hvordan tar han vare på deg? Tydeligvis ikke ved å ta husarbeid.

Du siterer ved å trykke på "svar" på innlegget du vil sitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_J18

Greia er også at hybelen er ti meter fra hans bestemor og dit kommer han til å flytte tilbake, vi går også på samme skole og tar samme buss såååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Greia er også at hybelen er ti meter fra hans bestemor og dit kommer han til å flytte tilbake, vi går også på samme skole og tar samme buss såååå...

Du slipper likevel alle skuffelsene ved at han aldri holder det han lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaunis

Eg har aldri tatt abort, og eg seie ikkje at det er leitt. Men det er vell betre å ta abort enn å måtte ha kontakt med ein sånn sjuk fyr. Og korleis skal det gå når du/de får ungane, når de no ikkje eingong klare å forsørge dykk sjølve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_J18

Hvordan tar han vare på deg? Tydeligvis ikke ved å ta husarbeid.

Du siterer ved å trykke på "svar" på innlegget du vil sitere.

okei takk for det :D

Nei, men han passer på meg hvis jeg har feber, gir meg smertestillende når jeg trenger det, går på butikken å kjøper ting jeg har lyst på, laster ned eller kjøper filmer, blir hjemme hos meg og trøster meg da :gjeiper: så på det område er han jo veldig snill, men er jo kjedelig dette med husarbeid selvfølgelig... Mange gutter i den alderen har bare ungkar modus tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...