Gjest Gjest_J18 Skrevet 29. mai 2011 #41 Del Skrevet 29. mai 2011 Eg har aldri tatt abort, og eg seie ikkje at det er leitt. Men det er vell betre å ta abort enn å måtte ha kontakt med ein sånn sjuk fyr. Og korleis skal det gå når du/de får ungane, når de no ikkje eingong klare å forsørge dykk sjølve. Jeg skal ta abort, men selv om jeg vet det er det rette er det jo ikke lett fordi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 29. mai 2011 #42 Del Skrevet 29. mai 2011 Greia er også at hybelen er ti meter fra hans bestemor og dit kommer han til å flytte tilbake, vi går også på samme skole og tar samme buss såååå... Sååååå hva? Ærlig talt, dump fyren, kom deg vekk og voks opp! Du minner så voldsomt om noen av mine venniner, som ikke ville bryte dårlige forhold pga. ditt og datt, og han er jo egentlig grei. Og det har selvfølgelig ikke gått bra for noen av dem. I stedet for ett par mnd. med ett kjipt forhold har de i stedet blitt i dem i flere år før det endelig røk. Du kan garantert finne noen bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #43 Del Skrevet 29. mai 2011 Han vil ikke gjøre alt for deg, for han beviser jo gang på gang at han ikke vil det. Han vil ha deg der, fordi han da slipper å betale noe som helst. Hadde ejg vært deg, ville jeg funnet meg en leilighet uten han. Da må han sørge for seg og sitt, og du for ditt. Nå sparer du ikke noe som helst, men har en ekstra person du må fø på. Han utnytter deg, og du ser det ikke fordi du er forelsket. Mener du virkelig at mennesker som elsker hverandre, skal behandle hvereandre på den måten han behandler deg på? Han trøster deg ikke, fordi han liker ikke folk som gråter. Men likevel mener du at han vil gjøre alt for deg? Vil du virkelig være sammen med en eprson som ikke ønsker å trøste deg? Hver gang du blir lei deg, er ikke han den du skal støtte deg til, fordi han ikke liker mennesker som gråter? Tenk deg godt om, før du satser på denne personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_J18 Skrevet 29. mai 2011 #44 Del Skrevet 29. mai 2011 Du slipper likevel alle skuffelsene ved at han aldri holder det han lover. Ja det er jo sant, men ikke akkurat så gøy å bo alene og være syk i tre uker i strekk hvor man går hjemme for seg selv flere ganger i året i en by hvor jeg ikke har noen ordentlig nære venner eller slektninger Fin situasjon jeg har rotet meg i ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snixy Skrevet 29. mai 2011 #45 Del Skrevet 29. mai 2011 Nei, men han passer på meg hvis jeg har feber, gir meg smertestillende når jeg trenger det, går på butikken å kjøper ting jeg har lyst på, laster ned eller kjøper filmer, blir hjemme hos meg og trøster meg da :gjeiper: Du klarer vel å finne deg smertestillende selv når du er syk? Hadde jeg vært deg hadde jeg enten kasta ut fyren eller søkt om overflyttelse til skolen hjemme i Hamar og flyttet hjem. At foreldrene dine har gått med på dette og ikke har hentet deg hjem allerede er et mysterium 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. mai 2011 #46 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg reagerte på dette: "Til tross for alt dette vet jeg han ville gjort alt for meg og han elsker meg veldig høyt..." Fortell meg, er det bare de store tingene dette gjelder eller gjelder det i hverdagen også? Du bør begynne å tenke på deg selv jente. Det er flere alternativer enn å flytte til Hamar - f.eks. kan du bo der du bor og be han flytte. Du må riktignok forholde deg til at han går på samme skole - jeg tror likevel det blir enklere å gjøre det og kunne gå hjem og stenge døren. Jeg ville rådført meg med egne foreldre og hørt hva de synes. Og nederlaget - det består ikke i å flytte til Hamar - men å fortsette i et forhold der man ikke blir verdsatt. Du fortjener å bli behandlet bedre så enten må han begynne å gjøre sin del, slutte og lyge om penger som ikke finnes, harddisker solgt til andre (kjære vene, jeg er ikke et datageni, men såpass vet til og med jeg at det ikke lar seg gjøre uten å demontere maskinen og i så fall kunne ikke typen din spilt spill) og alskens ferier som aldri blir til. Eller så må du finne en annen løsning. At han lyger om at han er steril slik at han skal slippe prevensjon er også et grovt tillitsbrudd - jeg forstår virkelig ikke hva du mener med de gode sidene hans (selv om jeg forstår at du er blindet og blendet av de). Mitt råd er: sett foten ned, ta vare på deg selv, sett grenser. Se hvor det fører deg. Slutt å krype fordi han har gode sider som dukker opp når han er i humør eller kan oppnå noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. mai 2011 #47 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja det er jo sant, men ikke akkurat så gøy å bo alene og være syk i tre uker i strekk hvor man går hjemme for seg selv flere ganger i året i en by hvor jeg ikke har noen ordentlig nære venner eller slektninger Fin situasjon jeg har rotet meg i ja! Da hadde jeg faktisk flyttet hjem, hvor du har familie. Og klart meg gjennom skolen selv om jeg ikke hadde trivdes med folka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2011 #48 Del Skrevet 29. mai 2011 bare meg som reagerer på at hun sier at mora hans døde da han var 13. men litt lenger ned i immlegget så sier ho at mora hans er et vrak. er ho død eller er ho et vrak? noen har tatt over hardisken og solgt den på nettet??? HAHAHAHAHAHAH ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. mai 2011 #49 Del Skrevet 29. mai 2011 bare meg som reagerer på at hun sier at mora hans døde da han var 13. men litt lenger ned i immlegget så sier ho at mora hans er et vrak. er ho død eller er ho et vrak? noen har tatt over hardisken og solgt den på nettet??? HAHAHAHAHAHAH ok Jeg finner ikke noe sted at moren døde når han var 13 i det første innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 29. mai 2011 #50 Del Skrevet 29. mai 2011 hallo, avsnitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reebok Skrevet 29. mai 2011 #51 Del Skrevet 29. mai 2011 TS, når du er så klar over situasjonen som den er; - Kjøp inn smertestillende så du HAR. Ergo trenger du ikke noen til å kjøpe inn for deg NÅR du ligger der. - Kjøp inn det du trenger som du vet du får i deg når du er syk så slipper du å måtte ut av huset når du er syk. Evt allier deg med en venninne på skolen som kan hamstre inn for ei uke i slengen når du først er blitt syk. - Vis at du er en sterk og selvstendig kvinne som greier deg fint ALENE uten en døgenikt av en GUTT, fullfør skolen din som du hadde planlagt, ikke vis at du er svak og gir opp pga et forhold til en gutt som ikke har blitt voksen i huet ennå. - Hvis 6000,- i mnd er ingenting for faren din, så kan han vel fortsette å betale for deg selv om du flytter hjem. Men jeg vil likevel ha fortsatt der du bor fordi det er enklest OG fordi du vil vise både ovenfor deg selv og alle andre at du er i stand til å fullføre det du har startet på SELV om du møter motgang. Du vil vel ikke være en "quitter"? - Vær bestemt på at HAN må flytte ut. Dette er IKKE ditt problem. Hva han gjør videre fra og med nå, er HANS ansvar ikke ditt. Lykke til. Jeg tror du vet hva du skal gjøre bare du får tenkt deg litt om. Ikke ødelegg livet ditt og framtida di for noe som skjer nå og x antall måneder fram i tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå