Gå til innhold

Jenny Skavlans navel


juni

Anbefalte innlegg

Jeg synes Jenny Skavlan er en flott jente og dette er ikke ment som dissing!

Jeg bare undrer meg over plasseringen av navelen på coverbildet til Alfa. Har aldri lagt merke til at noen har navelen SÅ høyt oppe!

Er det fordi hun er så høy, eller er det rett og slett dårlig retusjering?

Noen som har sett noen med så høy navel live?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns ikke det var noe uvanlig med navlen, men bildet er jo tatt med en litt dum vinkel og trusa er jo dratt rimelig langt ned, som får det til å se ut som magen hennes er utrolig lang.

Hadde hun hatt trusa der vanlige folk har trusen ville det sett ordentlig ut

Edit: hodet hennes derimot ser malplassert ut.

Endret av sequin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

link til bildet? er for lat til å google...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlen er nok helt vanlig. Men som Sequin sa så er trusen dratt utrolig langt ned, og det skaper illusjon av at navlen sitter litt høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, den var ganske høyt oppe. Det er nok en kombinasjon av det folk sier om trusen og det at hun holder magen inne på en sånn måte at den blir "dratt" litt oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den er ganske høyt plassert, men jeg har sett flere som har det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da går jeg for at den er vanlig! Jeg pleier jo ikke tenke på navleplassering sånn til daglig.

Hun ser jo super ut, så en rar ting å henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel

Jeg syntes også det så ut som om navelen satt veldig høyt oppe. Synes ikke trusa var dratt så langt ned heller ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

antagelig er bildet retusjert, med tanke på at kroppen hennes ser veldig merkelig ut på bildet, lagt til noen cm for å se lengre ut feks, syns hofta og ser unaturlig ut i forhold til resten av kroppen.

men ho kan og ha tatt mageplastikk. ved bukplastikk flyttes navlen.. sees ofte blant de vakre kjendisene hehe. husker en tråd et sted om en av the hills bertene, folk syns navlen hennes var plassert så høyt. operert operert operert.. bombe og sjokk liksom. ei venninne av meg har tatt bukplastikk, og underlivet hennes blei heisa. det førte til at kjønnshåret hennes var unormalt høyt plassert. litt ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting imot Jenny, kjempeflott OG kjempehyggelig mot meg, men!

Det forsidebildet må være manipulert med den navlen? Den må da være et par cm flyttet opp?

Kan ikke være sååå høy.. Selv om du drar trusa litt lenger opp, er den jo for høy. Og trusekanten sitter jo på hoftebena der den skal, så de er ikke dratt ned liksom. Nei, jeg mener det har blitt lagt inn et par cm i den magen/midjen, for resten av bildene ser normale ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navelen min er på nivå med midjen min, slik som med Jenny på det bildet. Fullt mulig det er tuklet med, men navelen ligger nok der den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Navelen min er på nivå med midjen min, slik som med Jenny på det bildet. Fullt mulig det er tuklet med, men navelen ligger nok der den skal.

Så rart ut at den navlen var så høyt oppe ja, men kanskje noen har sånn navle?

Jeg reagerte mer på ansiktsuttrykket hennes på det første bildet. Så helt rart ut.

Og på det nederste bildet ser det faktisk ut som om de har klippet ut hennes hode og plassert det på en annen kropp.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dem har forlenga magen hennes noen cm under navlen, å så glemt å flytte den ned. Men, kanskje hun er slik og, men bildet ser fixa ut.

Ansiktsuttrykket hennes skal vel speile at hun er dopa? Iallefall den assosiasjonen jeg fikk. "her er jeg med de rike og mektige, med fri flyt av kokain"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Tror dem har forlenga magen hennes noen cm under navlen, å så glemt å flytte den ned. Men, kanskje hun er slik og, men bildet ser fixa ut.

Ansiktsuttrykket hennes skal vel speile at hun er dopa? Iallefall den assosiasjonen jeg fikk. "her er jeg med de rike og mektige, med fri flyt av kokain"

Ja det var ikke akkurat et sexy: "Come here boys" uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.no/2011/05/16/kjendis/jenny_skavlan/alfa/manneblader/magasin/16520492/

den er jo ikke så langt opp på det øverste bilde i denne artikkelen, men på bilde lengere ned, som dere sikter til, så er den plutselig unaturlig langt oppe.

Kult bide medde barna...og sigarett i munnviken :)

På bildet under ser det ut som om navnlen er oppsiktsvekkende og unormalt høyt opp, ja!

Ellers har Jenny en blanding av timeglassfigur og rett H-figur, hun bruker BH-størrelse 75B, og er 170 cm høy, samt veier 54 kg og er veltrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...