Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2011 #21 Skrevet 29. mai 2011 Jeg blir oppgitt over friske, velskapte jenters beskuelse av egen navle, med 100% fokus på innbilte feil og mikroskopiske kjempemangler når det gjelder egen kropp. Jeg tror at mange hadde hatt godt av en tredje verdenskrig for å bli røsket løs fra sin egen lille perfeksjonistboble, og tatt brutalt ut i den virkelige verdenen. Hey, våkn opp jente - du duger slik som du er! 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #22 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har tenkt over det litt nå, og det er jo helt riktig at jeg faktisk bare har høyt liv, for der hoften min slutter, og begynner å gå innover, der oppe.. liksom, ved livet. mange har det mye lengre nede, så ja, har vel bare høyt liv, gjorde litt godt å innse at det faktisk bare er det, for da skjønner jeg plutselig hvorfor jeg har syntest forskjellige ting har vært annerledes på meg, men nå trenger jeg jo ikke å tenke over det. Før tenkte jeg at det er fordi et er alt for mye fett etc... Takk for at dere fikk meg til å innse det Men, er det noen som vet(dere som nevner dere også har høyt liv) om bikinier som passer best til oss, hvilke passer best? Og når det gjelder bukser, er vel bukser med høyt liv best, eller... under navlen, men alikavel høyere enn de som skal være så utrooolig lave.. takker igjen for svar fra dere!...
SkalNED Skrevet 30. mai 2011 #23 Skrevet 30. mai 2011 Mine hofter er helt runde,som en halvmåne,men min vekt er ikke noe å trakte etter
LovelyMonroe Skrevet 30. mai 2011 #24 Skrevet 30. mai 2011 (endret) slettet Endret 30. mai 2011 av LovelyMonroe
Gjest Blokkolokko Skrevet 30. mai 2011 #25 Skrevet 30. mai 2011 Å, du ser nok helt nydelig ut i kjoler
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #26 Skrevet 30. mai 2011 Å herre! Du har jo en fantastisk kropp. Hva tenker du med da? ="="#¤#= hehe. Si til deg selv at du er flott hverdag. PS! Du veit at det er slik kvinner er skapt?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #27 Skrevet 30. mai 2011 Jeg lurer virkelig på hvordan folk mener de egentlig skal se ut når man ikke er fornøyd med en helt normalt flott figur. Verden er gal ...
Gjest elvira Skrevet 30. mai 2011 #28 Skrevet 30. mai 2011 Ts her. Jeg mener det man kan se går litt inn så ut igjen, liksom, det er ingen sånn "rett" timeglassfigur for å si det sånn, vet noen om dette bare er sånn eller om det kan trenes vekk eller hva, irriterer meg veldig, desverre :-( Du kan se det på bildene når de er små og, så trengs ikke åpnes igrunn. Jeg tror ikke du er innsvinget nok i livet til å gå under timeglasskategorie, er visst bare 8 prosent som gjør det. Det er noe med forskjellen på bryst, midje og hofter. tror du har en slik kroppsfasong: http://manet.blogg.no/1265370398_05feb2010.html. mest fett på høyhoften med andre ord.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #29 Skrevet 30. mai 2011 Jeg blir oppgitt over friske, velskapte jenters beskuelse av egen navle, med 100% fokus på innbilte feil og mikroskopiske kjempemangler når det gjelder egen kropp. Jeg tror at mange hadde hatt godt av en tredje verdenskrig for å bli røsket løs fra sin egen lille perfeksjonistboble, og tatt brutalt ut i den virkelige verdenen. Hey, våkn opp jente - du duger slik som du er! Akkurat det tenkte jeg også! Om man ikke har noen problemer, er det alltids mulig å lage seg noen. Blir helt matt over at noen kan lage seg slike problemer oppe i hodet sitt. Vær glad for at du har en frisk, sunn kropp som fungerer, og slutt å henge deg opp i merkelige bagateller som kun eksisterer i ditt eget hode. Dessuten finnes det vel viktigere ting i verden å bry hodet sitt med, enn minimale ujevnheter på egen kropp. Å, det var godt å få det ut!
Gjest aeikina Skrevet 1. juni 2011 #30 Skrevet 1. juni 2011 Akkurat det tenkte jeg også! Om man ikke har noen problemer, er det alltids mulig å lage seg noen. Blir helt matt over at noen kan lage seg slike problemer oppe i hodet sitt. Vær glad for at du har en frisk, sunn kropp som fungerer, og slutt å henge deg opp i merkelige bagateller som kun eksisterer i ditt eget hode. Dessuten finnes det vel viktigere ting i verden å bry hodet sitt med, enn minimale ujevnheter på egen kropp. Å, det var godt å få det ut! Ja det er lett å si at man lager seg problemer, og det gjør man jo også... MEN.. Vet du hvor tungt det er å gå dag inn og dag ut (for enkelte av oss) Og føle at man aldri blir bra nok? Si til seg selv om og om igjen, at jooda jeg er så flott,tynn, skap sånn etc.. Når man EGENTLIG tenker noe annet? Det er SLITSOMT. Mange mener man styrer over sine egne tanker, jeg tror ikke det da jeg enda ikke har klart det.... 1
-sia- Skrevet 1. juni 2011 #31 Skrevet 1. juni 2011 Samme her, høy midje og enda ett "hakk" inn ved buksekanten... Hadde vert greit om breieste punktet var hofta, ikke lovehandels og låra... Men men. En får værra som en er når en itte vart som en sku!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå