Gå til innhold

Jeg har merkelig timeglassfigur... *bilde*

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er litt frustrert siden, jeg holder på å slanke meg da, men sånn helt egentlig så er jeg jo slank, jeg bare har litt ekstra her og der jeg vil ha vekk, selve magen min er jo slank etc etc. jeg er veldig fornøyd med rompe, bein og pupper.. men så kommer hoftene mine, u utgangspunktet har jeg jo en slags timeglassfigur, men, så akkurat på hofta går det litt ut og så inn igjen, akkurat som om det har blitt sånn pga buksene alltid stopper der og da kroppen bare former seg slik, eller... fettet. Alle dagens bukser skal jo stoppe så jævlig langt nede, selv liker jeg best når de er litt high waist, men ikke over navlen, bare at jeg kan bøye meg ned uten å vise sprekken i d minste... men ok.. jeg legger ved bilde av hvordan hoften er, også ser dere når jeg på en måte holder på litt bak for å vise hvordan jeg vil det skal være... er jo ikke så mye som skal til men HVA kan jeg gjøre? Tror ikke det har noe med kroppsbygningen at jeg bare "er" sånn liksom, for for noen år siden var jeg veldig tynn, for tynn da.. og hadde veldig rett kroppsbygning.. håper det bare er fett som går vekk når jeg slanker resten og at jeg da kan få timeglassfiguren på bilde nr 2?

Hm.. rare spørsmål her, men blir litt frustrert jeg.. :kjefte

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bildene er retusjert oppe pga smykke. Men merker de var sinnsykt store på min pc.. håper de kan åpnes mindre på deres. Håper på noen seriøse svar :jepp:

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av leirbål
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Var da vel ingen ting rart med denne kroppen? Du har en normalt flott kropp så vær stolt av den du.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg mener det man kan se går litt inn så ut igjen, liksom, det er ingen sånn "rett" timeglassfigur for å si det sånn, vet noen om dette bare er sånn eller om det kan trenes vekk eller hva, irriterer meg veldig, desverre :-( Du kan se det på bildene når de er små og, så trengs ikke åpnes igrunn.

AnonymBruker
Skrevet

og jeg har ikke noe under, det er sånn hele tiden, det er bare så utrolig irriterendes.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Jeg er også sånn, og i grunnen tror jeg alle hofter er sånn. Her ser du et eksempel på en helt normal hofte, og du ser at den går litt inn mellom hoftebeinet og lårene. Jeg tror ikke noen hofter er heeelt runde, som en halvmåne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

ts igjen, Bra at noen føler det samme.. hehe :) Ja, men, jeg ser så mange som er sånn fine runde, syns det bilde var ganske rundt da, skulle gjerne vært slik, men føler meg virkelig ikke sånn, håper det bare er fett som kan trenes vekk, men så er det jo sikkert det fettet der som er vanskligst også... :kjefte:

Skrevet (endret)

Hei!

Bildene var veldig store når jeg trykket på dem ja.

Du har et høyt liv, det har jeg også. Vanskelig å finne bukser som ikke sitter halvveis på rumpa. Det går ann å trene så "lovehandelsene" blir litt mindre ved at det blir muskler i stedet for fett, men i bunn og grunn er det klærne som ikke er laget for oss med høyt liv.

Kjole er jo veldig fint å bruke da. Syns du ser kjempe flott ut. Flott figur :)

Ps: Du kan prøve hold in strømpebukser for å gjøre dem litt mindre. Holde inne fettet litt på en måte. De fra Lindex er supre.

Endret av Miss Independent
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Huff blir litt svimmel jeg. Hvor kom det fra at man skal ha helt avrunnede hofter? De som har det, har vel padding under kjolen? Bildet som ble lagt ut av en AB her, viser en normal hofte.

Vær heller stolt av den kroppen du har istedet for å lete etter minimale ujevnheter ol :gjeiper:

• Liker 10
Skrevet

Å, herregud, dette var ganske teit! Blir helt oppgitt! Du er jo ingen tegneseriefigur heller!

Jeg er faktisk ganske kroppsfiksert, og du har en flott kropp! Jeg blir helt oppgitt og nesten provosert over at dette skulle være et problem! Løft nesa og ikke SKAP deg "feil"!

Vær så snill! Dette er fullstendig idiotisk å bruke energi på og kommer til å gjøre deg til et selvopptatt og dritkjedelig menneske! Vær gjerne opptatt av kroppen din, men innenfor rimelighetens grenser!

Noen trenger å sparke deg i rumpa!

Jeg har samme type kropp og ELSKER den!

VÅKN OPP og lev livet ditt!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Miss independent: Tenkte ikke det var noe som het "høyt" liv men ja, kanskje jeg har det. Takk for innlegget ditt, det var til hjelp :)

Og ja, jeg er igrunn enig med dere andre når jeg tenker meg om, og takk for at dere sier ifra. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om kroppen min, på en måte prøver jeg å tenke at Hey, du har jo en flott kropp, ikke sammelign deg med andre liksom og sånn, men så plutselig synker selvtilitten min DER ned liksom. Men, det hjelper det dere sier, tror jeg trenger et dytt i ræven. hmmm...

men hva mente du med padding under kjolen? fins det også?.. hmm

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jada du får "korsetter" ol med padding på det rette stedene, så alt skal se rundere ut :gjeiper: teit.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Helt egentlig er det jo helt teit ja, fordi bildet på jenter idag faktisk er helt teit. Monroe var flott, hun. Men likavel.. :sjenert: Hmm.. håper jeg vokser det av meg, for VIL ikke ha dårlig selvtilitt, og ser på det hele som en 3.person også, at det er teit liksom. Men, hmm..

Skrevet

TS her. Helt egentlig er det jo helt teit ja, fordi bildet på jenter idag faktisk er helt teit. Monroe var flott, hun. Men likavel.. :sjenert: Hmm.. håper jeg vokser det av meg, for VIL ikke ha dårlig selvtilitt, og ser på det hele som en 3.person også, at det er teit liksom. Men, hmm..

Marilyn Monroe ville blitt sett på som fet i dag. Hun brukte str. 42 og hadde kul på magen.

Allikevel er hun fremdeles legendarisk som sex symbol. :)

Du har en nydelig kropp. Når du blir fristet til å se etter "feil", så minn deg selv på hvor mange som har sagt det her i denne tråden.

Og de du ser bilder av er gjerne retusjert, eller bruker spesialundertøy for å se "perfekt" ut.

• Liker 3
Skrevet

Pliis vær stolt av denne kroppen! De du synes ser bedre ut enn deg har andre "feil" som er like teite og ville gjerne hatt din kropp istedet! Legg mer vekt på det du er fornøyd med enn omvendt! Du er antagelig veldig ung, og jeg håper du begynner å like deg selv, for når du blir eldre kommer du til å hate deg selv for å ha vært misfornøyd med en SÅ flott kropp! Det kan jeg GARANTERE!

Jeg har alltid likt kroppen min, men min søster, som f.eks hadde mye finere pupper enn meg, alltid var misfornøyd. Når hun som 40 åring ser på seg selv som 20-25 så kan hun ikke fatte hvor flott hun var og at hun ikke skjønte det! Hun er fortsatt flott, men selvsagt ikke like stram, og i dag er hun mer fornøyd enn før når hun var ung og stram.

Jeg vet forresten mye om retusjering, og du vil ikke tro hvor mye det jukses selv på allerede "perfekte" jenter.

Og viktigst av alt:

gutta liker jenter som liker seg selv, det merkes! De SER ikke disse tingene som vi henger oss opp i!

AnonymBruker
Skrevet

Ts. Tusen takk for svarene deres. Ja, marilyn monroe syns jeg hadde en flott kropp, hadde bare alle modellen vært slik. Jeg syns jo selv at det er det som er finest, helt ærlig. Men når "alle andre" og modeller liksom er så jævla tynne så blir vi som faktisk er normale seendes feit ut føler jeg. Jeg kan innrømme litt at jeg føler det litt sånn nå endel pga kjæresten min, men samtidig føler jeg ikk det er hans feil, for han er 25 år og veldig voksen. Føler hvertfall de gutta under atten er mer sånn må ha tynne "perfekte" jenter. Føler ikke han er sånn, men han har kødda flere ganger me å sagt tjokka, og sånn. Og er jo mange som tuller på den måten, men sånne ord, det gjør egentlig jeg og til folk men var liksom ekkel og høre det fra han, for da tenker jeg at han må jo ha kommet på det av en eller annen grunn?? Også når eg snakket med han en gang så sa jeg at jeg viste jo jeg var slank og syns det var kjipt at de jentene som faktisk var det hadde så dårlig selvbilde og sånn(ja, jeg vil ikke vise til han at jeg har dårlig selvtilitt).. og da sa han, "tror du ja, hehehe neida".. og det er en så teit kommentar, så jeg føler meg bare ekkel når jeg er med han, fordi, modeller og andre idag er jo bare så tynne, irriterer meg litt, for ja, jeg syns j faktisk ikke det er fint og se ut som en gutt. huff... tror dette har mye med alderen og gjøre ja, jeg er 18.. Irriterer meg, for jeg ser virkelig på dette som en utenforstående også, så jeg ser hvor teit det er, men klarer ikke få tankene vekk av den grunn. Da er jeg redd for at jeg bare skal bli så fornøyd med kroppen at jeg bare legger på meg, også fortsetter det...

AnonymBruker
Skrevet

Marilyn Monroe ville blitt sett på som fet i dag. Hun brukte str. 42 og hadde kul på magen.

Allikevel er hun fremdeles legendarisk som sex symbol. :)

Nå sporer jeg av litt, men det er til dels en misforståelse. Hun brukte størrelse 42, men siden størrelsene var mye mindre da tilsvarer det noe sånt som en 38 i dag. Men hun var jo fortsatt større enn mange av dem man ser i dag, det er sant :)

Gjest Anjelika
Skrevet

http://manet.blogg.no/1265370398_05feb2010.html

Jeg har samme kroppstype. Ikke noen måte å "fikse" det på, jeg er formet slik enten jeg har noen kg ekstra eller er ganske skrapet. Men figuren blir mer utpreget jo mer jeg veier siden jeg lagrer overflødig fett på hoftene.

Jeg er veldig fornøyd med figuren min jeg da, og alle som har sett meg naken har om mulig vært enda mer fornøyd. Litt vanskeligere med klær på, da er det jo en ting og to jeg unngår. Men sånn er det jo for alle kroppstyper, ingen kler alt.

Skrevet

Du har en helt normal kvinnelig figur med kurver som du burde være stolt av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...