Devana Skrevet 28. mai 2011 #1 Del Skrevet 28. mai 2011 Denne gangen SKAL jeg være "føre var". Var på tannlegevakten i dag og har fått antibiotika, Dalacin 300 mg som skal tas 3 ganger om dagen. Jeg vet at jeg blir dårlig i magen av antibiotika, som sikkert mange andre også blir. Noen som har råd for å roe ned dette utenom melkesyrebakterier (eller hva det heter) - synes ikke det fungerer optimalt. Noe som kan spises kanskje for å roe ned magen? Yoghurt? Tok første pillen nå i kveld og magen ulmer litt allerede siden jeg har så ømfintlig mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. mai 2011 #2 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg pleier å spise/drikke Biola. Det fungerer fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Del Skrevet 28. mai 2011 Prøv Biola yoghurt - der har du bakteriene du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 28. mai 2011 #4 Del Skrevet 28. mai 2011 Bare så det er nevnt, så er det melkesyrebakterier som finnes i yoghurt og som er med på å regulere magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 28. mai 2011 #5 Del Skrevet 28. mai 2011 Pass også på å ta den riktig i forhold til mat! Det står nok i pakningsvedlegget hva som er riktig for Dalacin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mai 2011 Pass også på å ta den riktig i forhold til mat! Det står nok i pakningsvedlegget hva som er riktig for Dalacin Takk for svar alle sammen! Jeg tittet i pakningsvedlegget, men der stod det faktisk ingenting spesielt om det merkelig nok. Tok den med litt mat denne gangen i hvert fall så får jeg se hvordan det går med magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 29. mai 2011 #7 Del Skrevet 29. mai 2011 Takk for svar alle sammen! Jeg tittet i pakningsvedlegget, men der stod det faktisk ingenting spesielt om det merkelig nok. Tok den med litt mat denne gangen i hvert fall så får jeg se hvordan det går med magen. Hmm! noen typer antibiotika er sånn at det ikke har noe å si om man tar til mat eller ei, mens andre blir man forferdelig dårlig av hvis man feks tar uten mat. Så kanskje det bare ikke har så mye å si med denne Kanskje det også da er en du generelt blir mindre dårlig av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 29. mai 2011 Hmm! noen typer antibiotika er sånn at det ikke har noe å si om man tar til mat eller ei, mens andre blir man forferdelig dårlig av hvis man feks tar uten mat. Så kanskje det bare ikke har så mye å si med denne Kanskje det også da er en du generelt blir mindre dårlig av Ja, satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå