Gå til innhold

Skremmende Dokument 2 i går

tuji

Anbefalte innlegg

Manji, spør pip hvor mange penger hun har brukt på kristne effekter i løpet av sitt liv? Det er ikke annet enn en industri, som alt annet.

Jeg er veldig spent på hva du mener med kristne effekter :ler:

Orker ikke å kaste meg inn i diskusjonen, for jeg synes ikke den kommer noen vei, men jeg skulle ønske at jeg kunne ta med meg Waco og Manji, for eksempel, i kirken og vist dere hvordan det egentlig er der. Jeg tror dere ville fått en overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg trur på Gud som skapar og Herre. Eg trur på Jesus, Guds Son, og eg trur på Bibelen som Guds ord.  

Kvifor eg trur? Fordi eg ikkje kan la vere. Fordi Gud er så sterk i mitt liv, fordi eg har fått sjå det Jesus har gjort for meg, fordi Guds kjærleik er større enn alt...  

Men eg innser at dette er umogeleg å skjøne utan å ha opplevd det. Det er ein av grunnane til at ein ikkje kan overbevise noko til å tru...  :wink:

Akuratt sånn er det for meg også ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert ikke lettere når bare stiller meg kritisk og bare fokuserer på å  spørre og greve heller  :D  :lol:

...men det er kjekt òg! Når du spør, må eg nemlig av og til tenke grundig gjennom ting før eg svarar - og det kan vere svært nyttig! :wink:

(Men det hadde vore endå kjekkare viss spørsmåla hadde mindre preg av 'grilling' av og til... men dette gjeld nok ikkje deg spesielt...)

Men i alle fall - berre til å spørje! :D

Waco - Kristne effektar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco - Kristne effektar?

I USA har de actionfigurer av Jesus, akkurat som Action Man og slike. Det er nok det han mener. Og ja, jeg må innrømme at jeg bruker mye penger på slikt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tenkte bare at jeg skulle nevne at godeste Enevald Flåten ikke er en helt ukjent i Bergen, med sine utalelser som " Homofile er verre enn griser" og at "kvinner bør passe munnen sin"

Skremmende type. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Og det var det jeg ville snakke om da jeg startet denne tråden, ikke alt det andre som visse personer driver med (uten å nevne navnet ditt, Manji :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...