Gå til innhold

Hvilken kasse betaler du i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Leonidene

Eg går til den med minst kø. Evt den med litt lengre kø om personen(e) foran i den korte køen har kjempemasse i handlekorga og er aleine (tar litt tid å legge i poser) og de i den lange køen har færre varer.

Eg går i den andre kassa sjølv om køen er lengre der om eg misliker den som sitter i den første kassa. Om personen er stygg eller søt driter eg i, eg er der for å handle.

Endret av Leonidene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I matbutikker suller jeg rundt i min egen verden (for å prøve å huske de mange tingene jeg garantert har glemt), og klarer alltid å stille meg i den lengste køen.

I andre butikker, hvor man blir betjent ute å butikken, kan jeg ofte se ut et "offer". Og så er jeg veeldig opptatt med å se på ett eller annet helt til han blir ledig (som ofte ender med "Nei,nei, jeg trenger ikke hjelp jeg", til å fem sekunder senere bli "Oh, unskyld, jeg bare.." :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Går vell som regel til den med minst kø..

Men om jeg føler meg helt for jævlig (utseendemessig) den dagen og det sitter en ekstremt kjekk mann i kassen, så velger jeg kanskje en annen... :P Ellers hvis jeg kjenner den som sitter i kassen og ikke egentlig har så veldig lyst til å møte på vedkommede, så velger jeg antageligvis en annen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Savner sånne max 5 varer kasser i norge. Det har de i utlandet og på Ikea

De har det jo her også, på større butikker -hurtigkasser kalles de! ;) (Maks ti varer tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger etter hvor det går fortest. MEN, med mindre jeg har dårlig tid, venter jeg gjerne litt lenger for å komme i kassa til hun hyggelige fremfor den sure butikksjefen eller han udugelige noldusen de nettopp ansatte!

Da jeg var singel, kunne jeg finne på å velge kasse etter muligheten for å få en hverdagsflørt...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kassa med kortest kø, med et unntak: en kassadame i en butikk jeg sjelden handler i. Hun er rett og slett dritfin :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...