Miss moneypenny Skrevet 28. mai 2011 #21 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg går også alltid i den kassa der det ser ut til å gå fortest. Siden jeg jobber i butikk selv eier jeg ikke tålmodighet med folk som er treige i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. mai 2011 #22 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg går alltid i den kassa med kortest/raskest kø. Men broren til sambo jobber i vår nærbutikk, så om han sitter i en av kassene går jeg som regel til han, hyggelig å si hei og hade når det først er kjentfolk som sitter der Bryr meg fint lite om hvem som sitter i kassa, men husker da jeg var singel, da ville jeg ikke gå i kasse med en kjekk fyr om jeg skulle handle tamponger/bind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 30. mai 2011 #23 Del Skrevet 30. mai 2011 Velger den kassen jeg tror kommer til å gå fortest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #24 Del Skrevet 30. mai 2011 Valget av kasse styres av følgende faktorer etter viktighet 1. Antallet pensjonister i køene! 2. Antall kunder i køene. 3. Hvor fulle handlevogner/kurver har de i køene. 4. Utseendet på kassadamen. Skjelden faktor 4. blir utslagsgivende..... desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 30. mai 2011 #25 Del Skrevet 30. mai 2011 Enten: - Kassa med minst kø - Kassa med han hyggelige fyren (ikke kjekk eller noe, han er bare så vanvittig koselig å slå av en kjapp prat med, gjevt med folk som bare er koselige inn til beinet i en ellers hektisk hverdag) - Kassa med den mest effektive kassadama/kassamannen, slik at jeg vet når jeg kommer meg ut derifra Spørs litt egentlig. Har jeg god tid har jeg ingenting imot å la eldre skruller med en enkel melkekartong gå før meg.. er bare 20, fremdeles lenge igjen til jeg trenger å stresse med noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 30. mai 2011 #26 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvis jeg har det travelt -> kortest kø. Hvis jeg har god tid -> lengst kø. Uavhengig av hvem som sitter der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #27 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg velger alltid kassen hvor "indianermannen" sitter uansett kølengde (han ser litt indianeraktig ut med ganske langt, sort hår i hestehale). Han har jobbet der i åresvis og er helt fantastisk kjapp til å pipe varene gjennom kassen. Vil tippe han ekspederer 3-4 kunder på den tiden det tar en av de random vikarene å ekspedere 1. Go indianermann! Forresten, hadde vært interessant om noen andre her har lagt merke til denne mannen... Kan si at det gjelder en Rema 1000-butikk et sted i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oblivion Skrevet 31. mai 2011 #28 Del Skrevet 31. mai 2011 Tråden er helt grei den (jeg har svart også) -men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor den ligger på Samliv og relasjoner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #29 Del Skrevet 31. mai 2011 Savner sånne max 5 varer kasser i norge. Det har de i utlandet og på Ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #30 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis jeg har det travelt -> kortest kø. Hvis jeg har god tid -> lengst kø. Uavhengig av hvem som sitter der. Stiller du deg i den lengste køen hvis du har god tid? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #31 Del Skrevet 31. mai 2011 Tråden er helt grei den (jeg har svart også) -men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor den ligger på Samliv og relasjoner? For meg ser det da ut som ts er interessert i en søt jente som sitter i kassen på nærbutikken. Er i hvertfall sånn jeg leser det. Nå har han visst ikke vært her siden så vet jo ikke om jeg har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #32 Del Skrevet 31. mai 2011 går i kassa der den søte jenta sitter. ikke om det er lang kø. venter til det er ingen kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mri Skrevet 31. mai 2011 #33 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg går vel (som de fleste) til den kassa med minst kø. Hvis der er lite med folk i noen av kassene, går jeg til den der jeg tror jeg vil bli minst nervøs. Er ganske nervøs av meg ellers, så jeg går ofte dit det er en 'voksen' mann eller kvinne, da jeg ofte blir ukomfortabel hvis det er en ung pen jente, eller en ung gutt som kanskje følger litt med meg (er litt klumsete når jeg blir nervøs) litt paranoid jeg, kanskje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #34 Del Skrevet 31. mai 2011 Savner sånne max 5 varer kasser i norge. Det har de i utlandet og på Ikea Jeg etterlyste det en gang på en større dagligvarebutikk. Og de hadde visst testet det ut flere ganger på ulike butikker, men det blie litt for komplisert for folk... Alle "skulle bare" ha med 6 ting, så ble det 7 og så videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 31. mai 2011 #35 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg går til den kassa det er minst kø. Hvem som sitter i kassa legger jeg ikke merke til før jeg skal betale, men da kan det jo hende jeg får en positiv overraskelse om det sitter en kjekk gutt/mann der. Hvorfor skal man bli nervøs av søt person i kassa? Det er en matbutikk det er snakk om her!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mri Skrevet 31. mai 2011 #36 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg går til den kassa det er minst kø. Hvem som sitter i kassa legger jeg ikke merke til før jeg skal betale, men da kan det jo hende jeg får en positiv overraskelse om det sitter en kjekk gutt/mann der. Hvorfor skal man bli nervøs av søt person i kassa? Det er en matbutikk det er snakk om her!? Jeg er veldig nervøs av meg når jeg skal f.eks ut å handle, enten det er på en matbutikk eller andre steder. Liker generelt ikke situasjoner der jeg må snakke/samhandle med mennesker jeg ikke kjenner Jeg kan ikke forklare det helt, men jeg føler meg mer trygg hvis det er en voksen/litt eldre person i kassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 31. mai 2011 #37 Del Skrevet 31. mai 2011 Stiller du deg i den lengste køen hvis du har god tid? Hvorfor det? Virker alltid som alle andre har det så travelt, har jeg god tid gjør det meg ingenting å stå noen minutter lenger i kø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2011 #38 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis jeg og en mannlig kollega sitter i kassa og begge er ledige går faktisk de fleste til meg! Vet absolutt ikke hvorfor, kanskje jeg ser litt gladere og vennligere ut enn han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icido Skrevet 31. mai 2011 #39 Del Skrevet 31. mai 2011 Må være slitsomt å være søt kassadame. Det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 31. mai 2011 #40 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg går til kassen med den søteste ekspeditrisen. Alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå