AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #21 Skrevet 29. mai 2011 Så lenge man ikke har noen avtale om å være trofast, så er det vel forsåvidt greit. Men det blir fort komplisert da, å holde styr på flere av gangen? Kjenner et par stykker (menn) som har hatt veldig draget, og som ikke akkurat har satt grenser. Det virker som det er gøy en stund, men at det kan bli mye stress og konflikter dersom noen av datene aner ugler i mosen (og det skjer faktisk av og til). Om det er bare ONS eller andre sånne helt forbigående ser jeg ikke problemet, men om en har litt mer gjentatt kontakt er det kanskje greiest å holde seg til en av gangen. Har ikke vært i situasjonen selv, det har vært relativt langt mellom både ons og forhold for mitt vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #22 Skrevet 29. mai 2011 Synes det er helt ok! (så lenge det ikke er så altfor maange da, og snu deg når noen får forhåpninger) Da jeg var i tidlig 20 åra, så ville jeg definitivt svart NEI. Var konstant i "seriøse" forhold. Nå angrer jeg på at jeg ikke levde litt mer...
Shantee Skrevet 29. mai 2011 #23 Skrevet 29. mai 2011 Vel så lenge ingen av de guttene du holder på med forventer seg noe, eller tror dere har noe ekstra på gang er det vel greit. Uansett jeg skjønner egentlig ikke de som greier å holde på med så mange samtidig.. Da jeg var singel kunne det gå månedsvis på månedsvis uten sex selv om jeg var ute 2-3 dager i uka og hadde et aktivt sosialt liv (og har overhodet ikke noe problem med å tiltrekke meg menn).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå