Gjest hege Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har vært singel i 3 måneder nå og overgangen fra forhold har hatt både positive og negative sider. Men sexlivet har iallfall fått et kraftig oppsving....hehe Etter en liten pause rett etter at de ble slutt har jeg egentlig slått meg litt løs etter å ha vært en veldig snill jente i mange år. Dette har nå endt med at jeg egentlig holder på med flere gutter samtidig, selvfølgelig uten at de vet det! Syns både det er spennende og litt deilig å kunne velge litt Noen andre single gutter/jenter som holder på med tilsvarende opplegg. Er det greit og hvor mange holder dere på med? (beskyttelse er en selvfølge!)
Gjest BigBen Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har vært singel i 3 måneder nå og overgangen fra forhold har hatt både positive og negative sider. Men sexlivet har iallfall fått et kraftig oppsving....hehe (beskyttelse er en selvfølge!) Selvfølgelig er det greit. Det er veldig deilig å knulle. Er det knullekompiser eller møter du de på byen? 1
Gjest hege Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Selvfølgelig er det greit. Det er veldig deilig å knulle. Er det knullekompiser eller møter du de på byen? Det er en god blanding. Noen av dem har jeg møtt på byen og fortsette å møte og noen er engangstilfeller Har 3-4 gutter som jeg møter mer eller mindre fast pluss de som måtte være uimotståelige på by'n
daemonia Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har vært singel i 3 måneder nå og overgangen fra forhold har hatt både positive og negative sider. Men sexlivet har iallfall fått et kraftig oppsving....hehe Etter en liten pause rett etter at de ble slutt har jeg egentlig slått meg litt løs etter å ha vært en veldig snill jente i mange år. Dette har nå endt med at jeg egentlig holder på med flere gutter samtidig, selvfølgelig uten at de vet det! Syns både det er spennende og litt deilig å kunne velge litt Noen andre single gutter/jenter som holder på med tilsvarende opplegg. Er det greit og hvor mange holder dere på med? (beskyttelse er en selvfølge!) Ser ikke noe problem i det, så sant de ikke går rundt i den tro at det faktisk er noe mer seriøst på gang. Så lenge du er åpen om at det ikke er snakk om noe fremtidig forhold, ihvertfall ikke her og nå, så kan du gjøre akkurat hva du vil. Det er ikke noe andre har noe med. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 (endret) Fy for en livsstil, snakker meg om løs. Ja menn er like løse om de slipper seg ....ja løs... Nei hvor er det blitt av moralen i samfunnet? Hvorfor må alle ligge rundt? Ikke rart klamydiaen og gonore topper statistikkene. Endret 29. mai 2011 av Bond 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Selvfølgelig er det greit! Det er jo en av fordelene med å være singel - at man er fri til å gjøre akkurat hva man vil til enhver tid. Om så å ha ons samtidig som en har en eller flere faste knullevenner. 1
Gjest DD Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 (endret) Fy for en livsstil, snakker meg om løs. Ja menn er like løse om de slipper seg ....ja løs... Nei hvor er det blitt av moralen i samfunnet? Hvorfor må alle ligge rundt? Ikke rart klamydiaen og gonore topper statistikkene. Hun skrev at hun bruker dong. Det er ikke alltid man har fast partner eller en man kan tenke seg å være sammen med, da er det fint å ha muligheten til å møte noen for å knulle. Endret 29. mai 2011 av Bond 1
Gjest roar Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Hege, klart du kan holde på med flere så lenge du er singel! Du høres jo ganske fornuftig ut ift å ta litt forhåndsregler også. Jeg studerer og nyter singellivet akkurat slik som du beskriver. Har flere venninner som jeg møter og nyter sinnsykt herlig sex sammen med. Koker over av energi og lyst. Er jo litt spennende også når man får sms'er fra flere samme kvelden og kan velge hvor man ønsker å tilbringe natten. 1
Almera Skrevet 28. mai 2011 #9 Skrevet 28. mai 2011 Jeg syns det er helt greit så lenge det ikke er noen følelser inni bilde. Alle parter må være klar over at det bare er for "gøy".
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2011 #10 Skrevet 28. mai 2011 Folk som skiller sex fra kjærlighet har ingen problemer med å ha flere partnere i singeltilværelsen. Det er greit for henne å ha pulevenner uten forpliktelser og det er greit for partnerene så hvorfor dømme. Det er bare sex. Husk dong så du ikke blir smittet eller smitter andre av dine partnere.
Gjest HunterLady Skrevet 28. mai 2011 #11 Skrevet 28. mai 2011 Slå deg løs du! Så lenge du ikke knuller flere på samme dag, så er du moralsk forsvarlig! :D
Gjest hege Skrevet 28. mai 2011 #12 Skrevet 28. mai 2011 Takk for det hunterlady! Noen ganger har jeg våknet med en og avsluttet dagen med en annen, men det er sjelden...hehe
Gjest Katten. Skrevet 28. mai 2011 #13 Skrevet 28. mai 2011 Så lenge du dusjer mellom dem og kjører heftig intim-hygiene, er det null stress. Hørt uttrykket: "Vaske kuken i en annen kvinnes munn"? :D
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 Når en jente gjør dette er det tydeligvis ok, men når en mann gjør det er han en player og damene på KG sier han det "det verste de vet"... Joda.
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 Så lenge du dusjer mellom dem og kjører heftig intim-hygiene, er det null stress. Hørt uttrykket: "Vaske kuken i en annen kvinnes munn"? :D MMMMM! Min største fantasi!!
Gjest Bond Skrevet 29. mai 2011 #16 Skrevet 29. mai 2011 Tråden ryddet for krenkende utsagn Bond, mod
Gjest mann Skrevet 29. mai 2011 #17 Skrevet 29. mai 2011 Så lenge man ikke skaper forhåpninger hos de andre og det er helt uforpliktende så kan man selvfølgelig gjøre som man vil som singel. Men, selv om det er greit generelt sett, så ville jeg som mann styrt unna hvis jeg hadde hatt noe på gang med en kvinne jeg fikk vite tok så lett på sex når hun ikke var i forhold. Det er fordi jeg ikke gidder ons selv, og jeg holder sex til forhold, og foretrekker derfor de med sammenfallende holdninger.
ViljaH Skrevet 29. mai 2011 #18 Skrevet 29. mai 2011 Det er greit sålenge ingen blir ført bak lyset. Og sålenge du er voksen, og ikke en ungjente under 20 som ikke vet helt hva hun driver med... I USA er det vanlig å date flere samtidig, og når man blir sammen er man "exclusive" sammen med bare en. Vær obs på at hvis du møter en mann du ønsker å gå inn i et forhold med, kan han like svært dårlig at du har holdt på med flere andre menn i starten når dere møttes. Så det ligger en risiko der.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #19 Skrevet 29. mai 2011 Hadde det vært en mann som spurte om dette hadde han fått kjeft av dere kjerringer som det holdt!!! Hvorfor er det greit når en dame gjør det mens når det er en mann så syns dere synd på de stakkars damene som sikkert blir såret. Men mennene, de har ikke følelser de eller? Djisses!!!
Stefan Skrevet 29. mai 2011 #20 Skrevet 29. mai 2011 Alle får gjøre som de vil når de er single. Jeg forventer dog at de jeg dater er såpass seriøse at de avslutter tidligere moro med en gang. Jeg har opplevd flere som dobbeltdater, og da stikker jeg med en gang. Det er for useriøst for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå