Gå til innhold

Hårfarge

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har farget håret i fargen mahogny en stund nå. Brukt gruppe 11, altså en som skal gå ut etter 6-8 uker. Det gjør den IKKE og jeg har ettervekst som bare det. Har kommunegrått hår opprinnelig. Har lyst på mer brun farge på håret. ( har IKKE råd til å gå til frisør)

SÅ: Tips til hjemmefarger i bruntoner mottas med stor takk!

Er feks sjokoladebrun veldig mørk??? Erfaringer?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ok, siden det ikke kom et eneste tips har jeg bestilt time hos frisør til avfarging. Han mente det gikk bra på håret mitt og at det var kommet noen nye produkter som ikke slet på håret i det hele tatt. Så da blir jeg kava blakk og forhåpentligvis kommunegrå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke en som heter Mørk Brun (L'Oréal Casting tror jeg) og synes det blir veldig bra. Mørkt og fint. Har mellommørkt hår fra før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo alltid frisører da. Husk at de er selgere de også.

Jeg tør ikke røre håret mitt selv lenger, frisører vet som oftest (har hatt et par skrekk opplevelser) hva de gjør.

De fleste hårfarger varer lenger enn det står. Du vil nok alltid få ettervekst samme hva du gjør. For kommunegrått hår er desverre lite pent og VI som har det burde jukse litt for å ikke se så fryktelig trauste ut. Men gjør det noe a? Farging er ikke det verste for håret. Men for all del hold deg unna bleking om du ikke vil ødelegge håret.

Jeg farger håret i sjokoladebrunt eller mellom/mørk brun. Frisøren velger gyllen undertone (?) slik at jeg ikke får det rødskjæret (det syns jeg ikke at jeg kler i hele tatt). Da får jeg en blank og fin farge som ser naturlig ut. Etterveksten må tas ca hver 3 måned. Men jeg elsker jo å dra til frisøren (hos Adam og Eva er de flinke) så jeg tar ikke det så tungt. Det svir litt i lommeboka da, men selvfølelsen blir jo bedre så det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...