Gå til innhold

Offroad-sykling


Creo

Anbefalte innlegg

Noen av dere som vet noe som helst om terreng-/offroadsykling?

Synes det ser vanvittig gøy ut, og har lyst til å prøve.

Vet imidlertid ikke hvor jeg henvender meg, om det er mulig med noe slags opplæring...

Om det konkurreres, etc.

Med andre ord, jeg har ikke peiling, bare veldig lyst!

Kan du hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sykkla det før, kansje du har lyst til å kjøpe sykkelen min og icon_smile.gif

Det er vanvittig morsomt, men det som er kjipt at det er mange steder det er forbudt å sykkle av hensyn til turgåere osv.

Derfor valgte jeg en Gul sykkel ikke knall gul men sånn skikkelig fin Gul farge og tok på meg Gul jakke så dem skulle se at her kommer jeg.

Jeg kan anbefale det på det varmeste, men husk hjelm og hansker og. Jeg kjøpte en ganske dyr hjelm til 1600 kroner, men det er vært det, selv om jeg ikke har hatt fall enda! Men når det smeller så smeller det icon_biggrin.gif ...

Viss du er interisert i sykkel så si i fra, den er i toppers stand, pris messig ligger den i 12-14000 kroners klassen nå. Ny koster den 23000. Ramme garantien er på 10 år, den er håndsveiset i Canada. Merke er KONA SEX TWO "Mountain Shock" Full dempa..

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Ja, hjelm må til - jeg har det nemlig med å kjøre hardt når jeg driver med ting, og da ender det vanligvis med kræsj icon_biggrin.gif

Jeg har faktisk ikke sykkel, så jeg er forsåvidt interessert i å kjøpe.

Må nok vente til jeg har skaffet meg penger og har tid til å begynne, men jeg kan jo ta kontakt igjen når den tid kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morro med action ja icon_biggrin.gif

Den er grei veit du, selger nok ikke den med det første. Sykkelen er forøvrig ett prakteskemplar, ikke så altfor mange av den i Norge.. icon_wink.gif Følger og med "feit" lås.!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg driver med terrengsykling, faktisk i trondheims-området. vi er ikke så mange jenter/damer, kunne absolutt trengt forsterkninger!

Det er flere sykkelklubber her, TVK(trondhjems velocipedklubb), Gauldal, Trolla, Malvik, Victoria m.m. Bare si fra om du er interessert i å vite mer, så skal jeg fikse det for deg! Kan også ordne så du får låne sykkel får å sjekke om dette er noe får deg!

Terrengsykling kan bare anbefales på det sterkeste!!!! ..men..du må tåle et lite fall iblant...og stort..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...