Gå til innhold

Ble operert i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble operert for trang forhud i dag...

Den følelsen når legen ga med smertestillende intravenøst(det ble kaldt oppover armen), den prikkende følelsen i hele kroppen. Når alle muskler slappet av(virket hvertfall slik) var helt fantastisk. Så gir han meg sovemedisin og plutselig er jeg borte.

Han ville for øvrig ikke gjøre noe med forhuden, men han knøt et stramt bånd rundt strengen, som i løpete av noen dager skal kutte strengen og gjøre det hele litt mindre vondt. Hvorfor han ikke bare kuttet strengen vet jeg ikke. Fikk ikke snakket med legen før jeg måtte reise.

Han sa det kom til å gjøre vondt når smertestillende ga seg. Det eneste jeg kjenner er noe små ubehag, men har ikke behov for smertestillende. Får se de neste dagene. Har hvertfall planer om å trene for fullt igjen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Narkose altså?

Har også vært i narkose, og ja, følelsen å komme inn i den var deilig. Men grusom samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narkose altså?

Har også vært i narkose, og ja, følelsen å komme inn i den var deilig. Men grusom samtidig.

Han sa at det ikke var noen behagelig følelse å ligge våken, så hvis jeg ville ha narkose, så skulle jeg få det. Tror i grunnen det ikke er noe problem å gi narkose.

Jeg var faktisk litt usikker på om jeg kom til å sovne, men med en gang jeg kjente virkningen skjønte jeg at jeg kom til å sovne.

Og da jeg våknet på oppvåkningen var det klin umuulig å holde seg våken. Og den følelse av å legge seg ned igjen var vanvittig deilig.

Når sant skal sies er noe av det beste jeg vet å legge meg når jeg så vidt klarer å holde meg våken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Det er en deilig følelse når du kjenner medikamentene tar kroppen din vekk fra bevisstheten. Jeg bruker sovepiller og noen ganger gir det samme deilige effekt. Rus er generelt deilig ... det er derfor den er så farlig for oss svake mennesker :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Det er en deilig følelse når du kjenner medikamentene tar kroppen din vekk fra bevisstheten. Jeg bruker sovepiller og noen ganger gir det samme deilige effekt. Rus er generelt deilig ... det er derfor den er så farlig for oss svake mennesker :kjefte:

Jeg har bare sovet sammen med noen som bruker sovemedisin og har skjønt virknngen av den. Hadde vært deilig å av og til ta en sovepille, men jeg vil ikke bli avhengig av den følelsen. Jeg får heller ha følelsen til gode når jeg en gang må og er overvåket av leger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...