Gå til innhold

Startet på Cerazette igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på Cerazette for ca. 5-6 uker siden for å finne ut om bivirkningene jeg trodde jeg fikk, forsvant. De gjorde ikke det, så da var det altså ikke pillen sin feil. Legen sa de evt. bivirkningene forsvinner ganske kjapt når man slutter.

Har hatt lyst til å begynne på igjen, ettersom jeg er i fast forhold. Har ikke fått mensen ennå, men har lest at man kan begynne når som helst, men at man ikke er sikker før etter en uke dersom man ikke tar første pille på første mensdag. Stemmer ikke dette?

Jeg begynte på pillen igjen i dag, men jeg har fått utrolig sterke menssmerter! Helt uutholdelig! Noen som har oppelvd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tidligere gått på Cerazette, og kan med hånden på hjertet si at de IKKE fungerte for meg i det HELE tatt. Makan til bivirkninger: Flass, humørsvingninger, mensen til alle mulige tider, menssmerter and the list goes on. Prøvde i 4 mnd før jeg gav opp, byttet til Mercilon å har ikke hatt EN eneste bivirikning av disse. Når sant skal sies reagerer vi alle ulikt på p-piller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på Cerazette i 3 år tidligere, og det har egentlig fungert ypperlig for meg, utenom litt kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...