Miracl3 Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Nå er det kort tid igjen og sommerfuglene og glede strømmer igjennom meg. Jeg gleder meg vannvattig til å bli gift med min elskede. Hvordan er det med dere andre. Kjenner dere sommerfuglene ? Jeg har så mye livsglede og energi i denne perioden. Jeg neste flommer over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Har fremdeles (nøyaktig) 200 dager igjen så det er litt for tidlig med nerver for min del....... Det blir 288 296 minutter det....... :o Laaaaang tid med andre ord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Takk tex da vet :D jeg også hvor nøyaktig det er igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Bare 68 dager på meg igjen da... så det er ikke så lenge igjen..... Gleder meg noe helt vanvittig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 Bare 46 dager igjen til vi gifter oss :D Gleder meg masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 Takk tex da vet :D jeg også hvor nøyaktig det er igjen 4804 timer igjen til klokka 13 29. mai... ca 17 295 800 sekunder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har 7 mnd igjen i morgen og tiden går fryktelig fort! Har egentlig ikke tenkt så mye på spennigen ennå, siden det er en liten stund igjen! Men ja jeg gleder meg til å bli gift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. november 2003 #8 Del Skrevet 11. november 2003 Går ikke akkurat rundt og tenker på det til daglig, men selvfølgelig gleder jeg meg. Ellers hadde jeg jo ikke giftet meg. Er såpass lenge til (10 mnd og 7 dager) så det virker litt fjernt fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 11. november 2003 #9 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg også gleder meg masse. Føler at det er så lenge til enda, men jeg trøster meg med at etter jul komjmer tiden til å fly avgårde. Det er jo da all den virkelige planleggingen starter... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. november 2003 #10 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg gleder meg også til å bli kone!!! :D 108 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. november 2003 #11 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg gleder meg masse, nå er det heller ikke så lenge siden det ble bestemt, så derfor er jeg fortsatt i hundre. I går var jeg og min kjære og så på det stedet hvor vi skal gifte oss og drømte oss bort. Er nesten blitt helt fjortis forelska igjen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå