Gå til innhold

Jeg gleder meg sånn

Miracl3

Anbefalte innlegg

Nå er det kort tid igjen og sommerfuglene og glede strømmer igjennom meg. Jeg gleder meg vannvattig til å bli gift med min elskede.

Hvordan er det med dere andre. Kjenner dere sommerfuglene ?

Jeg har så mye livsglede og energi i denne perioden. Jeg neste flommer over :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fremdeles (nøyaktig) 200 dager igjen så det er litt for tidlig med nerver for min del....... :ler:

Det blir 288 296 minutter det....... :o

Laaaaang tid med andre ord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 7 mnd igjen i morgen og tiden går fryktelig fort! Har egentlig ikke tenkt så mye på spennigen ennå, siden det er en liten stund igjen! Men ja jeg gleder meg til å bli gift... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke akkurat rundt og tenker på det til daglig, men selvfølgelig gleder jeg meg. Ellers hadde jeg jo ikke giftet meg.

Er såpass lenge til (10 mnd og 7 dager) så det virker litt fjernt fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg masse. Føler at det er så lenge til enda, men jeg trøster meg med at etter jul komjmer tiden til å fly avgårde. Det er jo da all den virkelige planleggingen starter... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse, nå er det heller ikke så lenge siden det ble bestemt, så derfor er jeg fortsatt i hundre.

I går var jeg og min kjære og så på det stedet hvor vi skal gifte oss og drømte oss bort.

Er nesten blitt helt fjortis forelska igjen jeg.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...