Gå til innhold

Hva skal dere gjøre med håret på bryllupsdagen ?

Miracl3

Anbefalte innlegg

På eit par av desse bilda kan vel håret sjåast ganske bra... (må få scanna inn eit bilde bafrå ein gong - greier aldri å forklare korleis det var likevel... men det var altså sydd inn nokre små perler i det håret som var festa bak...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pip - jeg skal være ca sånn som deg bare at jeg skal krølle mitt ellers altfor glatte hår. :D

Tøft! :wink:

(Krølling trengdest ikkje her i garden... Men frisøren brukte ei tjukk varmluftstang (heiter det det?) for å få mindre krus... Heheh..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Skal krølle det, og så sette det opp litt løst, sånn at noen krøller henger litt ned bak eller noe sånt. Må høre med frisøren. Allerførst må jeg finne en frisør. Utfra det Lvva skriver så burde jeg kanskje ha håret hengende bare... Jeg er hele 7 cm høyere enn det hun betegner som høy! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bertine(ikkepålogget)

ja, det er kanskje litt høyt, men det er denne modellen jeg går ut ifra da. jeg vil, sammen med frisøren gjøre den personlig. slik at den passer til meg. jeg har ikke direkte krøller, men en god del fall i håret, har ganske langt hår og, men rekner med å sveise på noe hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...