Miracl3 Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Er bare nysserig igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Oppsatt og tiara, på et eller annet vis - men hvordan vet jeg ikke ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg hadde kort hår med tiara, slør og små diamantstener. Slik så det ut: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden3.jpg http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal ha det meste satt opp tror jeg, med tiara og slør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 oppsatt med tiara og langt slør :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 Oppsatt med små krystaller og laaaangt slør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Oppsatt med slør og kanskje tiara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet Skrevet 11. november 2003 #8 Del Skrevet 11. november 2003 Håret skal opp og vekk fra ansiktet. Har langt plagsomt hår som bare elsker å være i ansiktet mitt Skal ha tiara og langt slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 11. november 2003 #9 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal sette opp håret, og ha slør og stener som pynt. Tror ikke jeg kommer til å ha tiara. Er ikke så glad i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. november 2003 #10 Del Skrevet 11. november 2003 Det skal settes opp og jeg skal ha slør og tiara, selvom frisøren mener jeg ikke bør ha slør for at er det ingen som ser håret mitt og jeg vil heller ikke feste sløret ned mot nakken...Men jeg SKAL HA slør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 11. november 2003 #11 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal sette opp håret fremme med en tiara på toppen, så skal resten henge ned på ryggen i lokker, pluss langt slør. Frisøren og jeg er enige i å ikke ha alt oppsatt, for da virker jeg enda høyere. Og jeg er jo høy 1.74 cm. Tror jeg blir veldig fornøyd. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 11. november 2003 #12 Del Skrevet 11. november 2003 Oppsatt med blosmter i, tror jeg. Skal verken ha tiara eller slør, er ikke så begeistret for noen av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #13 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg vet ikke ennå, jeg. Kommer iallefall til å ha kort hår, så jeg må vel inn å myse og smålure her på nett etter ideer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #14 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal krølle håret mitt og la det henge nesten fritt ned, skal feste litt av det midt på bak (hvis dere skjønner?) og ha slør over der i kirken + hos fotografen. Tar av sløret etter at vi har tatt bildene. Skal ha fingertupp lengde på sløret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 11. november 2003 #15 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal ha oppsatt hår og slør (halvlangt) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. november 2003 #16 Del Skrevet 11. november 2003 Oppsatt, hvertfall mesteparten. Må kanskje ha noe ekstrahår satt på, akkurat nå har jeg bobsveis til lii under ørene (hvor mye vokser hår på 8 mnd?!) Tror ikke jeg skal ha tiara, men små roser (kunstige, sikkert) i en rad som en hårbøyle og sløret festet rett bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 11. november 2003 #17 Del Skrevet 11. november 2003 Skal ha enten alt eller noe av håret oppsatt. Jeg har veldig langt hår så det fineste med tanke på å vise frem håret mitt hadde vel vært å ha noe hengende løst. Og så skal jeg ha laaangt slør (helt ned til bakken og over noe av slepet på kjolen. Har ikke funnet kjole enda, men slep skal jeg ha. Dermed basta!) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 11. november 2003 #18 Del Skrevet 11. november 2003 Tror nok jeg kommer til å ha det oppsatt med perler og slør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 11. november 2003 #19 Del Skrevet 11. november 2003 Føyer meg i rekken av alle med oppsatt hår, slør og tiara. (Tror jeg... ) Litt usikker på tiara, redd det blir litt mye. Men slør blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. november 2003 #20 Del Skrevet 11. november 2003 Skal ha oppsatt hår med tiara. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå