Brud04 Skrevet 13. november 2003 #21 Del Skrevet 13. november 2003 Min forlover og jeg skal overnatte på hotell. Skal ta fotbehandling og kose oss. Sambo skal sove hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 13. november 2003 #22 Del Skrevet 13. november 2003 har jeg tenkt på..... vi har jo tre barn sammen så trolig blir vi hjemme begge to. men når jeg tenker meg om, her kommer det jo sikkert til å være helt fullt med folk???? hm.... dette må planlegges, forstår jeg. vi skal ikke ha velsignelse før kl 14.30, så det blir trolig ikke noe stress. men jeg skal jo avgårde sammen med forlover tidligere, uansett. og hvem skal da pynte jentene med kjoler og hår??? nei, dette må jeg nok gå igjennom med mannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 13. november 2003 #23 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg og min forlover overnattet på hotell i nærheten av frisøren. Brukte kvelden på å spise god mat, drikke rødvin og skravle !! Storkosa oss :D Min kjære valgte å overnatte hos sine foreldre og tok med seg sin forlover ut på en bedre middag før de tok ett "par" pils og dro hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå