Gå til innhold

Hvor skal dere sove natten før brylluppet ?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi sov begge hjemme hos moren min, og jeg er glad vi hadde den siste natten sammen. Grunnen til at vi sov der og ikke hjemme hos oss selv, er at der var det fullt hus med hans familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sove i huset til min forlover. der skal vi bade og drikke champagne og skravle kvelden før, og pynte oss sammen på bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sove hjemme sammen med min kjære. Jeg spurte en gang om vi skulle sove hver for oss den natten, men det ville han ikke høre snakk om, og det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal sove hjemme hos mamma og pappa.

Min søster kommer også hjem for anledningen!

Det blir akkurat som før, jeg og søsters på samme rom. :wink:

Min folover og en annen god venninne kommer på bryllupsdagen og

spiser frokost med min familie!

Min folovede sover hjemme i våres leilighet med hans folover på gjesterommet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover hjemme i leiligheten vår. Der vil også søsteren min, som også blir min forlover, sove med sin mann og datter. Min kjære skal sove hos sin forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg tenkt litt på, men ikke kommet frem til noe klokt svar ennå...Kanskje vi sover hos mamma! Jeg vet ikke om han vil vi skal sove sammen siste natta, jeg sover så dårlig uten han ved min siden så det er kanskje best han er der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover også best med min kjære, men den siste natten skal vi tilbringe hver for oss. Han får ikke se meg før jeg kommer opp kirkegulvet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg helt enda, men lurer på om jeg ikke skal sove hos mamma og pappa siste natten, så kan min kjære og hans forlovere ha kåken vår for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tar to netter på hotell, natter før og natten etter bryllupet,

så vi kommer til å sove sammen.

Jeg regner med at etter frokost stikker han til forloveren sin, mens min forlover kommer til hotellet for frisering og pynting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire bryllupet på stedet min kjære kommer fra så jeg har ikke noen spesielle å være hos så jeg regner med at det blir hotell på meg natten før bryllupet og at han bor hjemme til sine foreldre og så skal vi bo på hotell bryllupsnatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det har jeg ikke tenkt på! Enten må vi sove på gulvet hjemme hos svigers, ellers blir det hotell.... Tror vi kommer til å sove sammen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satser på å sove sammen med min forlover.. Praktisk i tillegg til at det er veldig koselig. Vi skal jo uansett ha hele formiddagen etter sammen (hos frisøren). Men har ikke avtalt noe med henne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære skal sove hjemme hos sine foreldre, og jeg og min forlover skal sove på hotell. Vi skal gifte oss i nabobyen, og ha tidlig bryllup, så da er det greit å sove i byen der.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sove sammen natten bør bryllupet. VI har jo bodd sammen i fem år, så hvorfor skal vi ikke sove sammen natten bør bryllupet da, siden vi begge vil sove sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...