Gjest ts Skrevet 27. mai 2011 #21 Del Skrevet 27. mai 2011 Du vil ha en venn med fordeler(sex) bare? Kanskje det, vet bare at jeg er litt lei av forholdet. Kanskje ikke så smart å dele så mange detaljer på et kvinneforum, da forståelse ikke er særlig vanlig å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. mai 2011 #22 Del Skrevet 27. mai 2011 Si det før dere har sex ihvertfall. Ja, jeg serv hvor dette bærer ja. Nå driver du i kjent stil kvinnestil å rynker på nesa og ser på meg med røde øyne og tenker mannegris. Derfor jeg ikke ville svare deg egentlig Kjenner lusa på gangen. Men du må forstå at kvinner gjerne trenger litt mer oppmerksomhet og er litt vanskeligere å tilfredstille enn menn i et forhold, og det krever utrolig mye insats og slit. Så at jeg vil være litt i fred en stund framover har jeg min fulle rett til uten å bli dømt av trangsynte kvinnfolk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 27. mai 2011 #23 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Kanskje det, vet bare at jeg er litt lei av forholdet. Kanskje ikke så smart å dele så mange detaljer på et kvinneforum, da forståelse ikke er særlig vanlig å få. Nei jeg har ikke forstårelse for en som egentlig bare vil ha ett forhold basert på sine behov og alt skal være etter når du vil. Endret 27. mai 2011 av mirandaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 27. mai 2011 #24 Del Skrevet 27. mai 2011 Ja, jeg serv hvor dette bærer ja. Nå driver du i kjent stil kvinnestil å rynker på nesa og ser på meg med røde øyne og tenker mannegris. Derfor jeg ikke ville svare deg egentlig Kjenner lusa på gangen. Men du må forstå at kvinner gjerne trenger litt mer oppmerksomhet og er litt vanskeligere å tilfredstille enn menn i et forhold, og det krever utrolig mye insats og slit. Så at jeg vil være litt i fred en stund framover har jeg min fulle rett til uten å bli dømt av trangsynte kvinnfolk Merkelig at du dømmer meg. Gratulerer... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 27. mai 2011 #25 Del Skrevet 27. mai 2011 Enig med flere her. Bare si til henne at du trenger en helg alene. Det er jo helt normalt å ville være i sitt eget selskap av og til Kan ikke forstå annet enn at hun respekterer dette, bare si det på en ordentlig måte. Ikke; "Døh.. nå gidder jeg ikke at du skal komme her hver eneste helg mer ass! Så drit lei, får aldri være alene lenger!" Da kan jeg garantere at du får mange alenehelger fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #26 Del Skrevet 27. mai 2011 Så sjarmerende TS virker.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. mai 2011 #27 Del Skrevet 27. mai 2011 Enig med flere her. Bare si til henne at du trenger en helg alene. Det er jo helt normalt å ville være i sitt eget selskap av og til Kan ikke forstå annet enn at hun respekterer dette, bare si det på en ordentlig måte. Ikke; "Døh.. nå gidder jeg ikke at du skal komme her hver eneste helg mer ass! Så drit lei, får aldri være alene lenger!" Da kan jeg garantere at du får mange alenehelger fremover Ja, det var derfor jeg spurte. Hvordan formulerer jeg meg? Ikke hvordan jeg ikke formulerer meg. Jeg kan ikke bruke unnskyldninger som kompisser eller noe heller. Handler bare om at jeg vil være litt i fred for tiden og savner å nyte mitt eget selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. mai 2011 #28 Del Skrevet 27. mai 2011 Nå syns jeg det begynner å spore av litt her. Jeg er ikke her for å finne ut hvor sjarmerende jeg eller dele for mange detaljer rundt forholdet eller svare for hvorfor jeg vil være i fred. Jeg vil enkelt og greit bare få et råd hvordan jeg skriver en helt ok melding om at jeg ikke ønsker besøk de neste helgene framover Setter pris på at folk holder seg til saken, takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 27. mai 2011 #29 Del Skrevet 27. mai 2011 Nå syns jeg det begynner å spore av litt her. Jeg er ikke her for å finne ut hvor sjarmerende jeg eller dele for mange detaljer rundt forholdet eller svare for hvorfor jeg vil være i fred. Jeg vil enkelt og greit bare få et råd hvordan jeg skriver en helt ok melding om at jeg ikke ønsker besøk de neste helgene framover Setter pris på at folk holder seg til saken, takk :) Vær ihvertfall mann nok til å si det til henne,ikke send sms. Sender du sms, kommer hun nok tro at du slår opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #30 Del Skrevet 27. mai 2011 Det som er greia, Ts, det er at du er i et forhold. Et forhold består av to personer. Du kan si og mene hva du vil til denne din andre halvdel, men hvordan du sier det har lite å si når budskapet ditt er at du kun vil være sammen med dama di på dine premisser, at du vil ha "fri" fra dama di.. Uansett hvordan du skriver dette, vil hun bli såret, kanskje sint og har sin fulle rett til å si til deg at dette ikke er noe hun vil godta.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 27. mai 2011 #31 Del Skrevet 27. mai 2011 Si det som det er. At du liker henne, men at du er sliten og trenger å slappe av noen helger. Hvis hun er "noe å samle på" burde hun tåle at du er sliten og trenger å være alene av og til. Ikke vær redd. Det går sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 27. mai 2011 #32 Del Skrevet 27. mai 2011 Kanskje det, vet bare at jeg er litt lei av forholdet. Kanskje ikke så smart å dele så mange detaljer på et kvinneforum, da forståelse ikke er særlig vanlig å få. Nei, hva hadde du egentlig trodd? Dust.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. mai 2011 #33 Del Skrevet 27. mai 2011 Det som er greia, Ts, det er at du er i et forhold. Et forhold består av to personer. Du kan si og mene hva du vil til denne din andre halvdel, men hvordan du sier det har lite å si når budskapet ditt er at du kun vil være sammen med dama di på dine premisser, at du vil ha "fri" fra dama di.. Uansett hvordan du skriver dette, vil hun bli såret, kanskje sint og har sin fulle rett til å si til deg at dette ikke er noe hun vil godta.. Så det er alt eller ingenting da? Sånn syns ikke jeg det skal være. Jeg syns jeg har ofra nok for henne. Får ikke snuse i hennes nærvær og får ikke drikke så mye som jeg vil. Da syns jeg at jeg i de minste må få noen frihelger der jeg kan gjøre akkurat det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #34 Del Skrevet 27. mai 2011 Så det er alt eller ingenting da? Sånn syns ikke jeg det skal være. Jeg syns jeg har ofra nok for henne. Får ikke snuse i hennes nærvær og får ikke drikke så mye som jeg vil. Da syns jeg at jeg i de minste må få noen frihelger der jeg kan gjøre akkurat det Du kan ikke snuse i hverdagen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 27. mai 2011 #35 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Ts: Om dere bor langt fra hverandre, så ring i stedet for sms. Var jeg deg ville jeg bare vært helt ærlig, si at du synes det er kjempehyggelig å ha besøk av henne, men akkurat nå så har du behov for ei helg alene. At hun ikke må misforstå dette og tenke det verste, men at du er som så mange andre - og trenger litt alenetid av og til. Videre ville jeg lagt på at du gleder deg til neste helg dere kan være sammen igjen Dersom du vil være sammen med henne da vel og merke Endret 27. mai 2011 av Caramela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emily25 Skrevet 27. mai 2011 #36 Del Skrevet 27. mai 2011 Når hun kommer til deg, så kan dere sette dere ned. Og kose litt med hverandre, se henne inn i øynene og si at du er glad i henne og nyter og være i hennes selskap, men du er en person som også har en del behov i å være alene. Og ettersom dere har vært sammen hver helg i det siste, savner du litt alenetid, for det er noe du virkelig trenger akkurat nå. Men så sier du at dere kan være sammen i kveld, eller en helg til, så etter det vil du ha tid for deg selv. Det hjelper mye om du forteller henne HVROFOR du vil ha alene tid. Ikke bare si at du vil ha det... da vil det oppstå mange spørsmål i hodet hennes og dermed kan hun føle seg litt såra eller noe. Kom med grunner, det hjelper mye! Og så en ting til: Hvis du er veldig usikker på om du er klar for et forhold og kan risikere å såre henne, syns jeg du gjør henne en tjeneste ved å slå opp. Hun fortjener noen som virkelig vil være sammen med henne og ta vare på henne. Jeg sier ikke at du er slem eller noe, men ettersom du svarte at du kanskje var litt lei og kanskje heller kunne tenkt deg å bare ha sex og sånt, så er det litt "slemt" mot henne... Skjønner? Håper det ordner seg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forum88 Skrevet 27. mai 2011 #37 Del Skrevet 27. mai 2011 Vi har vært sammen i 4 måneder bare Men jeg rakk ikke å få sendt den meldinga i tide så nå er hun vist på vei. Får kanskje ta det opp i morra eller noe jaja shit happens Hvorfor ikke ta det opp mens hun er det da? Dårlig gjørt å ikke si det til henne! Barnselig å skulle skrive det på melding / FB å ikke si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #38 Del Skrevet 27. mai 2011 "Vi må snakke sammen. Du forstår, vi har vært sammen i hele 4 månder. Jeg orker ikke å treffe deg på en stund. Jeg trenger behov for å drikke meg driting og snuse som en gris.Ringer deg når jeg blir kåt(ikke ring meg)" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #39 Del Skrevet 27. mai 2011 Dama og jeg bruker å møtes hver helg og jeg må ærlig innrømme at jeg er litt lei. Lenge siden jeg har sittet og kost meg alene hjemme på fredagskvelden med litt pils, snus og fred og hun ødelegger det med denne helgeordningen sin. Vil prioritere henne litt mindre framover og tenkte å sende henne en melding om det. Hvordan skal jeg formulere meg på best mulig måte uten å fornærme eller såre henne? tenker du å gjøre det slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 28. mai 2011 #40 Del Skrevet 28. mai 2011 tenker du å gjøre det slutt? Jeg vet ikke. Vil ha en pause. Hun har heldigvis sovnet nå, kan jeg kose meg litt for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå