Gå til innhold

Hva er store pupper?


lovedrug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes den "håndfullen" der var stor jeg :P Og selv så har jeg en bikinitopp fra Change i str 80H :P (som passer, jeg har altså store selv)

Endret av addict
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun med håndfullene hadde sinnsykt fine pupper :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på kvinnen som bærer puppene. Hvis en anorektisk kvinne har C-pupper, kan man jo si at hun har relativt store pupper? Hvis en svært overvektig kvinne har C-cup derimot, har hun ganske små. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på kvinnen som bærer puppene. Hvis en anorektisk kvinne har C-pupper, kan man jo si at hun har relativt store pupper? Hvis en svært overvektig kvinne har C-cup derimot, har hun ganske små. :)

Det blir faktisk helt motsatt... En svært overvektig kvinne har mye større omkrets, noe som også gjør C-cupen mye større. En anorektisk en har sannsynligvis liten omkrets, noe som betyr at C-cupen er liten (og sannsynligvis passer dårlig, med mindre hun har silikon).

Selv bruker jeg 75H, og det ser ikke spesielt stort ut, men det er litt mer enn en håndfull. De er f.eks mye mindre enn det AB#3 linker til som store pupper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir faktisk helt motsatt... En svært overvektig kvinne har mye større omkrets, noe som også gjør C-cupen mye større. En anorektisk en har sannsynligvis liten omkrets, noe som betyr at C-cupen er liten (og sannsynligvis passer dårlig, med mindre hun har silikon).

Selv bruker jeg 75H, og det ser ikke spesielt stort ut, men det er litt mer enn en håndfull. De er f.eks mye mindre enn det AB#3 linker til som store pupper.

Ja, selvfølgelig. Det har du helt rett i! Tok egentlig utgangspunkt i mine egne pupper.. Bruker 70C, og har ca. lik størrelse som den linken som ble lagt ut over her, benevnt som håndfull.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Det har du helt rett i! Tok egentlig utgangspunkt i mine egne pupper.. Bruker 70C, og har ca. lik størrelse som den linken som ble lagt ut over her, benevnt som håndfull.. :)

Bra vi egentlig var enige, da ^^

Det er ikke lett å sette en grense for hva som er stort. En 70C kan jo også se liten eller stor ut, avhengig av type BH, fasthet og form på brystene, og ikke minst hva slags klær man har utenpå.

Jeg tipper vi ville sett ganske like ut størrelsesmessig om jeg gikk i minimizer-BH, du gikk i en push-up, og vi begge hadde en litt løs genser utenpå. Da kunne vi begge vært store/små (alt ettersom), til tross for helt forskjellige størrelser. Hadde jeg iført meg sports-BH ville jeg vel til og med sett mindre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen mellomting, mener du?

Mellom de to puppene på bildet? Jo, selvfølgelig. Jeg fant bare ikke noen pupper som var akkurat litt større en håndfullene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Mellom de to puppene på bildet? Jo, selvfølgelig. Jeg fant bare ikke noen pupper som var akkurat litt større en håndfullene.

Hvor mye en håndfull er kan variere fra mann til mann. Noen har store hender, andre har mindre. Den første damen hadde små, søte tenåringspupper :)

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye en håndfull er kan variere fra mann til mann. Noen har store hender, andre har mindre :fnise: .

Noen foretrekker til og med kvinnehender (som også varierer i størrelsen) på brystene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Noen foretrekker til og med kvinnehender (som også varierer i størrelsen) på brystene!

Selvfølgelig :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LINNI SINE ER GEDIGNE I MINE ØYNE, ER DE IKKE 65-Å CUP HEHE.

SELV HAR JEG 70 D OG SYNES DE ER HEEEEEEEELT PASSELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mye en håndfull er kan variere fra mann til mann. Noen har store hender, andre har mindre. Den første damen hadde små, søte tenåringspupper :)

Du så kanskje ikke hermetegnene? Selvfølgelig er "en håndfull" relativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske individuelt hva man mener er store. Selv har jeg 75 D og er fornøyd med det. Vil ikke ha større, og ikke mindre. :)

Som Antlers sier oppi her, så har jo BH, fasthet osv veldig mye å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du så kanskje ikke hermetegnene? Selvfølgelig er "en håndfull" relativt.

Ikke vær så alvorlig, da. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så alvorlig, da. :rolleyes:

Jeg virker bare alvorlig, fordi jeg så sjelden bruker uttrykksikoner. Opplever ganske ofte at folk tror jeg er sur når jeg ikke er det. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...