AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #21 Del Skrevet 28. mai 2011 Har ikke hørt noe fra han i dag. Og jeg skla IKKE være den som sender en melding først nå! Har sett han (og da hatt sex) ca. en gang hver 14. dag.. Han er "liksom" så opptatt med andre ting, han... Han sender stort sett en sms hver dag, veldig korte som "Hei, hvordan går det?" også svarer jeg også hører jeg ofte ikke noe mer den dagen.... Han holder meg nok bare "varm" på den måten...Tror han.... Si meg, du må ha vært borti eksen min du!! Han var presis som du beskriver din eks. Jeg ga til slutt faen i hele fyren og slutta å svare han på de typiske sms`ene. Da han ikke fikk svar endte det med at han ringte og kjørte forbi leiligheten min i tide og utide, for å følge med om jeg hadde besøk. Det gjorde det bare enda enklere å gi faen. Jeg ble bare ganske enkelt lei! Lei av alle de meldingene hver 14 dag. På hans barnfrihelg, og når det passet han. Av og til ga jeg etter og han fikk komme på besøk, jeg hadde store forhåpninger, han ble frampå og vi hadde sex. Han dro, og jeg hørte ikke mer annet enn et par meldinger innimellom, når han ville komme å tømme seg igjen. Jeg BLIR så oppgitt av meg selv når jeg tenker på det, for jeg følte meg rævva mens det stod på. Heldigvis fikk jeg hele fyren i vrangstrupen og kutta han fullstendig ut. Til slutt måtte jeg til og med slette kompisene hans på FB, for de ga han rapport om alt jeg skrev i statusen min. Det hele toppet seg da jeg møtte han på et utested hvor han klikket fullstendig på meg fordi han var så sjalu og plutselig vill så mye mer med meg. Da jeg skulle gå hjem, fulgte han etter meg og oppførte seg som en retard uten like. DET gjorde det ENDA enklere. Nå tror jeg han har skjønnt poenget, for nå har jeg ikke hørt noe på 14 dager. Og jeg er storfornøyd med å ikke få disse 14dagers meldningene fra han mer. Og han er blitt til luft og ingenting for meg! Og det er befriende! Så hold deg sterk, og ikke gi etter. For med sånne som din og min eks, blir det ALDRI bedre og det blir ALRDI et forhold utav det, uansett hvor mye og mange ganger de sier det. Jeg holdt på sånn som dette i 3 år, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2011 #22 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg stiller meg i køen med jenter som identifiserer seg med dette. Jeg har selv slitt med en mann, og denne "frem og tilbake" greia, i mange mange år nå. Jeg har håpet...lengtet, savnet, hatt en engels tålmodighet - men her sitter man. Alene. Man innser ikke hvor skadelig det er å befinne seg i en sånn situasjon. Altså, der og da kjenner man selvfølgelig det du gjør nå trådstarter, at det gjør infernalsk vondt. Men om man i tillegg lar seg selv være i denne situasjonen i over mye lengre tid - så sitter man igjen med en oppvask jeg ikke unner min verste fiende. Jeg sier som Senkveld gutta sa etter å ha hatt Sissel Gran som gjest - FUCK OFF til disse mennene. Det er IKKE riktig å behandle andre på denne måten, for de vet utmerket godt hva vi føler for dem. Og de utnytter det. Jeg håper inderlig du klarer å kutte ham ut, ta sorgen nå selv om den er grusom. For jeg kan love deg at den kun blir verre om du fortsetter. Ironien er at her sitter jeg nå og skriver dette - når andre skrev dette til meg for flere år siden her inne :-s Og enda er jeg ikke ute av grepet. LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 28. mai 2011 #23 Del Skrevet 28. mai 2011 Nei det er akkurat det som er. Man tenker kanskje at alle "forhold" er forskjellige, og at det kan jo hende at han endrer syn en dag og tar kontakt fordi han virkelig har følelser for deg, ikke fordi han vil få tømt seg. De må ha bra samvittighet når de kan gjøre noe sånt. Holde en kvinne på gress på den måten der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #24 Del Skrevet 28. mai 2011 Du har fått mange gode råd her inne, jeg har ingen andre gode råd, men støtter deg fullt ut i beslutningen din. Vet at sånt er utrolig vanskelig! Det eneste jeg kan si til deg, i en alder av 40, er at jeg skulle ønske jeg tidligere, dvs i mine tidligere forhold, hadde lyttet mer til sinnet mitt, til selvfølelsen min, til rettferdighetssansen min, den følelsen av at "dette er helt feil, jeg blir tråkket på, dette fortjener jeg ikke!!!" Men nei da, jeg fortsatte i forholdet, prøvde og prøvde, helt til det var gått flere år, og en avslutning nærmest tvang seg fram, da var det ikke lenger mulig å overse fakta. Jeg har kastet bort år av livet mitt på dette, og jeg er ikke alene, tror mange har opplevd dette. Vi er tross alt mennesker, vil gjerne prøve med alt vi har, og er så vante til å overse magefølelsen vår, og bare tenke med "hodet". Og så vil vi så gjerne ha kjærlighet og omsorg og nærhet, nesten uansett i hvilken form. Stå på, jente! Du vet allerede hva du skal gjøre. Sorgen er noe du kommer igjennom, selv om det ikke virker sånn akkurat nå! Stå opp for deg selv, en dag vil du møte en annen, en som elsker, respekterer og tar vare på deg, en du må" bite deg i armen" for å klare å tro på at du har funnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS her Skrevet 28. mai 2011 #25 Del Skrevet 28. mai 2011 TS her. Takker for alle råd og støtte her inne. Det hjelper faktisk. Jeg må bare innse at det er over og at jeg må gå videre. Det svinger så voldsomt, i ett minutt gråter jeg so jeg hulker, i neste minutt klarer jeg å puste rolig og tenke at dette kommer jeg meg gjennom..... Fader så vondt det gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastill Skrevet 28. mai 2011 #26 Del Skrevet 28. mai 2011 Det gjør vondt, men du har tatt de første skritt i retning det å gi deg selv et bedre kjærlighetsliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #27 Del Skrevet 29. mai 2011 TS her.... I går sprakk jeg. Dro til han og glemte alt jeg hadde bestemt meg for å gjøre. Vi hadde ikke sex. Han gjorde heller ikke slike tilnærmelser. Men vi så film sammen og han dro meg inntill seg og koste og holdt godt rundt meg. Strøk meg over håret, kysset meg på nesetippen og så meg dypt inn i øynene i en liten evighet........ Da jeg dro fikk jeg mange kyss og han holdt hardt rundt meg, han tok initiativet til alt det der. Han ler mye av meg, syntes jeg er morsom og at jeg er "spesiell" siden jeg er så ærlig. Sier allting rett ut... Jeg tok han i å sitte å se på meg sikkert ti ganger, og da jeg spør "hva er det" sier han "ingenting, bare ser på deg"...... For alt jeg vet kan han jo ha 10 andre jenter som han gjør det samme med, men han sier det ikke er sånn.... så klart han sier det....... Nå sitter jeg her da, men veldig blandede følelser. Jeg er så glad i han, men vet jo at det ikke blir slik jeg ønsker det. Han fortalte at han brydde seg om meg, og at han var der for meg?!?! Han har jo tidligere sagt at han ikke er ute etter noe forhold, men at han sikkert kunne få følelser for meg. I går virket det som om det var følelser der..... Men hva hjelper det når han ikke er ute etter et forhold? Man kan jo ikke leve slik i det lange løp. Ihvertfall kan ikke jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mai 2011 #28 Del Skrevet 29. mai 2011 Kun et midlertidig tilbakefall, kjære deg. Av og til sprekker man, men så går man på igjen med friskt mot. (Det blir som en slankekur ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #29 Del Skrevet 29. mai 2011 Kun et midlertidig tilbakefall, kjære deg. Av og til sprekker man, men så går man på igjen med friskt mot. (Det blir som en slankekur ) Håper det går over igjen ja. I dag har jeg jo tenkt på han hvert eneste minutt. Analysert hvert eneste ord han sa og hver eneste ting han gjorde. I går virket det jo som om han var oppriktig glad i meg, og etter en slik kveld virker det nesten håpløst å gi slipp på håpet om at det kan bli oss to.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. mai 2011 #30 Del Skrevet 29. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå