Gå til innhold

KVALM!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så utrolig kvalm hele tiden.. er ikke gravid eller noe. Noen som har råd mot kvalme??Er så slitsomt. Er rett før jeg kaster opp flere ganger om dagen.. Jeg er ikke syk,har hatt det slik i en mnd nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å tenke gjennom kor tid det er du blir kvalm. Er det noko du har ete eller gjort rett før, som utløyser kvalmen?

Elles så skal ingefær hjelpe mot kvalme, så om du likar det, kan du til dømes drikke ingefær-te? Det finst også kvalmedempande medisinar, som du kanskje kan få av legen din.

Det er også mogleg at du har fått magekatarr eller noko slikt, dette kan i så fall ein lege hjelpe deg med.

God betring!

Endret av dobby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm i stressete perioder... Kanskje det som er problemet ditt også??? Utrolig slitsomt og bare gruer meg til en eventuell graviditet siden jeg kan gå sånn sammehenge over lang tid uten å være gravid...

Mine råd er å prøve å ikke stresse med ting... (Lettere sagt enn gjort...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Ja, godt råd å tenke over om det er noe du putter i deg som utløser kvalmen.

Jeg kaster opp tvert hvis jeg drikker te før jeg har fått i meg mat om morgenen, og det tok en stund før jeg skjønte at det var teen som var synderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har vært kvalm i en mnd uten å finne ut av hvorfor, er det kanskje på tide med en tur til legen? Ikke noe særlig å føle seg uvel hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...