Gå til innhold

Uteblitt mens og celleforandringer


Gjest TS

Anbefalte innlegg

For 1 år siden fikk jeg konstantert lette celleforandringer, skal ta en ny sjekk nå, da det sto at jeg ikke trengte å ta en ny undersøkelse før om 1 år...

Jeg sluttet på p pillene i desember...etter dette har jeg hatt regelmessig menstruasjon...men nå har jeg ikke hatt på 7 uker!!!!!Jeg er ikke gravid!!( fysisk umulig :fnise: )

Nå sitter jeg med krisetanker i hodet om at jeg har kreft i underlivet, tette eggeledere..og det som verre er...

Vet man har kan få uregelmessig mens etter man slutter på p pillene, men siden det har vært regemessig siden desember, så skjønner jeg ikke...

Det presser også litt i underlivet, akkurat som jeg skal få mensen..men den kommer jo aldri!!!

Noen som har hatt det likedan...?

Skal til legen snart...men jeg må bare spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Tror ikke det har noen sammenheng, men nå er ikke jeg noen medisiner, så kanskje du bør ta det opp med legen din. Hvor gammel er du, forresten?

Jeg har også lette forandringer, men har ikke fått noe informasjon om at det påvirker verken menstruasjon eller eggledere. Tror du kan ta dette med ro. At mensen er uregelmessig, kan ha flere årsaker. Stress, hormoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 30....og barnløs..så håper ikke jeg har kommet i tidlig overgangsalder:/

Sjelden jeg jubler når jeg får mens, men et tror jeg jaggu jeg kommer til å gjøre nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...